Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hallo Mina,

Van harte welkom!

Liefs van Carla

Eveningstar

Tuurlijk, Mina, hebben we iets aan je bijdragen.

Van harte welkom! En geniet van het samen zijn ;) .

Liefs,
Eveningstar

Ricca

Welkom Salsafret Monique en welkom Mina Ma :)
Ik wens jullie veel plezier op het forum!
From Ricca with Love

Eveningstar

Hallo Peter,

Eigenlijk heb ik maar één ding je te zeggen... ik wens je een warme welkom in een liefdevolle nest toe vol wijsheden en succes en vooral veel plezier!

Welkom....

Liefs,
Eveningstar

Ricca

#454
Hallo Peter,

Van harte welkom op het forum.:)

Omdat het Even Voorstellentopic (met de nadruk op even) niet bedoeld is voor het bespreken van kaartleggingen, heb ik jouw volledige bericht met kaartlegging en ook de reacties op de kaartlegging verplaatst naar het kaartleggingenforum.
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,4224.0.html

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

kalilka

Hallo,
Ik ben Kalilka.
In het dagelijkse leven heet ik Mirjam.
Ik ben getrouwd en we hebben een dochter van 6.
Al een tijd raadpleeg ik Catharina's web dus ik dacht laat ik eens op het forum gaan kijken.

Zelf ben ik een tweeling geboren in het jaar draak.(dit is dus mijn jaar ;D )
Mijn man een ram geboren in het jaar varken.
En dochterlief een steenbok geboren in het jaar haan

Een leuke combinatie toch?

Eveningstar

Welkom bij ons, Kalilka!

Of je houdt ontzettend veel van dieren... of je bent geïnteresseerd in de Chinese horoscoop en aanverwanten...  ;) .
By the way ik ben ook een draak.

Geniet van alle informatie!

Liefs,
Eveningstar

kalilka

 ;D ;D ;D
Beide dieren en chinezen horoscoop
Vergat ik er nog bij te schrijven trouwens.
We hebben een kat van 12 jaar en 3 sluierstaarten de oudste is inmiddels 7jaar en 1 van 6jaar en 1 van 4 jaar.


Carla


heleen

Hallo allemaal,
mijn naam is Heleen. Getrouwd en moeder van 3 kinderen, 2 dochters en 1 zoon.  Sinds een jaar ben ik begonnen met tarot. Ik vind het erg interessant, hoewel ik soms moeite heb met duiden (vooral met kaarten die me minder aanspreken). Soms begrijp ik een legging meteen, en heb ik een ja-gevoel. En andere keren heb ik er moeite mee. hopelijk herkennen jullie dit.
gr.Heleen

Eveningstar

Wees welgekomen, Heleen!

Door te oefenen en te oefenen, kom je er wel :) ! En dan is this the place to be! Welkom!

Liefs,
Eveningstar

Carla

Hallo Heleen,

Hartelijk welkom. Ja, ik herken dat heel goed, ik trek elke morgen een Lenormand en een tarot dagkaart, dat schrijf ik op, maar er zijn dagen dat ik ze 's avonds en ook de volgende dagen niet kan plaatsen.

Het is mooi als je tijd hebt om mee te doen in de dagkaarttopics (nee, mij lukt dat vooralsnog niet  ;)  )

Carla

heleen

Hallo Eveningstar en Carla.

Dank jullie wel voor het welkom. Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die moeite heeft met het duiden van de kaarten, en ik ga zeker mee doen met de dagkaarttopics.

Heleen.

dameblanche

welkom heleen, neem gerust een kijkje, we oefenen ons ook suf, maar het is wel leuk om te doen....
door iedere dag een kaartje te trekken leer je spelender wijs omgang krijgen met de kaarten, je hebt dan iedere keer ook die kaart in handen, zet zij telkens op een plaats waar je er zicht op hebt, en voor je het weet kun je de betekenis dromen.....
gr. marianne

Vlinder

#464
Hallo,
Even voorstellen;
Ik ben zo,n 25 jaar geleden begonnen de astrologie te bestuderen en daarna de tarot.
Heb de combinatie ervan zo als bijvoorbeeld de astrologische cirkel heel boeiend gevonden,
en heb hier voor mezelf wel vaak wat aan gehad.
Na een poosje er wat minder mee bezig te zijn geweest, heeft het weer volop mijn belangstelling.
En ik leer nog steeds, het duiden is allesbehalve eenvoudig.

Hartelijke groeten.... :)