Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla


Ricca

Welkom, Sandra!
Veel plezier op het forum en doe vooral alsof je thuis bent. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Leeuwin

Van mij een grote welkom Sandra!

Liefs van Leeuwin

Varen

Leuk dat je er bent. Hoop veel van je te mogen leren.

Liefs,

Kraai

myvision

Dank jullie :) Even nog een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt hoor hier, maar dat zal allemaal wel goed komen.

Liefs Sandra

arend

Hallo,
Ik heb net dit topic ontdekt! Ik ben Arend en een echte vissen-ram cusp. Ik ben wat op zoek naar mezelf laat ons zeggen. Ik heb vele interesses maar momenteel vooral muziek bespelen en schrijven. Ook het spirituele interesseert me. Ik heb wel wat astrologieboeken maar de laatste tijd ben ik ook wat meer gaan lezen over kaartleggen. Ik kom al langere tijd naar de website om van tijd tot tijd een kaartje te trekken. Op de een of andere manier had ik mijn weg nog niet naar het forum gevonden.
Groetjes,
Arend

happyme

#381
Hi Arend,

Kaartjes trekken is leuk, maar het forum is echt bijzonder. Kijk maar wat er aan interpetaties zijn gemaakt van de kaarten....ergens meer helder vindt je het niet, hebben leden samen aan gebouwd  ;)

Welcome!

Happy Me

klaproos1945

de arend heeft zijnscherpe oog
op ons forum laten vallen en zijn schrijven van de noten
maakt hem van hartewelkom duiker in zou ik zeggen

hier zijn nog wel wat visjes te vangen

klaproosje

arend

@Happyme & klaproos1945: 'Bedankt!'
Inderdaad Happyme, nog meer informatie allemaal verzameld op één plek.
Mijn honger naar leesvoer is groot :).
Leuk om uw tekstje te lezen klaproosje! ;)

krisheverlee

Hallo,

Ik ken de site al langer maar ik wist niet dat er een heel forum erbij was.
Goh, wat kan ik hier allemaal leren... .

Groetjes,
Kris

Carla

Ja, hier kun je wel een paar dagen zoet zijn  ;)
Welkom Kris!

Troubadour1960

Hallo de nickname is Troubadour1960, kom uit het zuiden des lands en ben een geïnteresseerde.
Mvgr.

Carla

Hallo Troubadour,

Welkom. Klinkt goed van dat gitaar spelen met je dochter, leuk  :D

Carla

PinkJupiter

Citaat van: Troubadour1960 op februari 13, 2012, 17:11:53 PM
Hallo de nickname is Troubadour1960, kom uit het zuiden des lands en ben een geïnteresseerde.
Mvgr.

Haha Troubadour1960, hoe je dat zo schrijft, doet me denken aan de kaart van de De Dwaas, iemand vol levenslust en zijn schamele bezittingen in een knapzak, die hier maar even gaat blijven, zelf nog niet weet hoe lang, ook geen concrete plannen heeft, en dan zijn weg weer vervolgt.  Die de lokroep van vreemde dingen niet kan weerstaan.  Ben jij een vuurteken (Ram, Leeuw of Boogschutter)?


Jean

Hoi,

Ik ben Jean. Ik ben computerprogrammeur, muzikant en astroloog en een beetje ouwe hippie en ook wel einzelganger. Ik woon in de stad Groningen. Ik heb oa (gratis) software voor astrologie en tarot / itjing gemaakt. Dit is m'n website http://planetdance.me.
Het lijkt me leuk om hier af en toe mee te doen, wie weet kan ik wat bijdragen.

Groet, Jean.
Groeten uit Groningen
https://jcremers.com