Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla


PinkJupiter

Hallo allemaal,

In navolging van iedereen hier wil ik me even voorstellen.

De nickname PinkJupiter komt hier vandaag:  ik ben een Boogschutter, en de heerser van Boogschutter is Jupiter, Pink verwijst naar roze en dat is mijn lievelingskleur. 

Ik ben 34, en al drie jaar alleenstaande mama van een prachtig zoontje van 5, eveneens een Boogschutter.

Ik heb een eigen schoonheidssalon in Sint-Niklaas, Belgiƫ.

Astrologisch gezien ben ik Boogschutter, ascendant Ram, maan in Weegschaal.  Mijn zon staat samen met Venus en Neptunus in het 8ste huis van mijn horoscoop.

Ben heel erg geboeid door astrologie, tarot en Lenormand, met Lenormand kaartjes werk ik zelf regelmatig, en ik koppel dat met numerologie als ik leggingen doe voor andere mensen.  Ik heb dan ook het gevoel dat ik op dit forum enorm veel zal bijleren.  Wat me opvalt, is dat jullie allemaal zo open tegen elkaar zijn, en dat niemand ooit een sneer naar een ander geeft, alles blijft heel netjes en beleefd.  Dat is echt fantastisch.

Groetjes,
PinkJupiter

Carla

Hallo PinkJupiter,

Welkom! Leuk dat je ook gelijk vertelt waar je nick vandaan komt   :)

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 09:09:38 AM
Wat me opvalt, is dat jullie allemaal zo open tegen elkaar zijn, en dat niemand ooit een sneer naar een ander geeft, alles blijft heel netjes en beleefd.  Dat is echt fantastisch.

Dat is ook wat dit forum in mijn ogen zo bijzonder maakt. Natuurlijk zijn hier ook weleens rimpelingen, maar dat is gelukkig maar zelden het geval.

Liefs,
Carla

Sharine

Hallo Allemaal.

Ik wil me even voorstellen. Ben Sharine 34 jaar. Getrouwd en heb 4 kids. Sinds 4 jaar ben ik erg geintresseerd in het spirituele. Ben begonnen me te verdiepen met pendelen. Maar merkte dat dit niet echt iets voor mij is. 2 jaar geleden begon mijn intresse in tarot te komen. Had Raider Waite kaarten gekocht maar merkte dat dit voor mij wel heel moeilijk was. Heb toen daarna Godinnen Orakelkaarten gekocht en merkte dat dit echt iets was voor mij
. Door tijdgebrek (ivm tweeling) belande de kaarten in de kast. Sinds een paar weken begon me het allemaal weer te kriebelen. De kaarten kwamen weer tevoorschijn en op dit moment druk aan het oefenen geslagen. Ik blijf het wel echt heel moeilijk vinden om te te intrepreteren. Maar goed oefen dan komt het wel. Binnenkort ga ik beginnen met Reiki 1. Want door mijn eigen ervaring daarmee (dat zeer positief is) is mijn intresse daar ook in gekomen.

Groetjes Sharine

Ricca

Van harte welkom PinkJupiter en nog bedankt voor je weet wel. ;)
En ook Steffie en Sharine van harte welkom. :)
Ik wens juliie alledrie veel plezier op het forum.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

LoveAngels

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Bianca, ben 42jr, getrouwd en heb 2 kinderen (7 en 8jr). Met periodes houd ik me bezig met de lenormand kaarten, dan stop ik vaak weer een hele poos...het kaartenduiden kost me best veel energie, en dat is meestal ook de reden dat ik er dan weer een tijdje "uit" moet.
Spiritualiteit heeft al jaren mijn interesse.
Mijn nickname is LoveAngels...en zoals die naam al zegt houd ik van engelen. Ik ervaar de steun van engelen.
Liefs, Bianca

Carla

Hallo Bianca,

Van harte welkom!

Carla

PinkJupiter

Hoi Bianca, aka LoveAngels,

Leuke nick!  Ik vind engelen ook zo'n leuk onderwerp, heb zo'n voeling precies met aartsengel Michael, ik kom hem precies overal tegen.  Heel vaak als ik een moeilijke periode heb, en ik doe mijn voordeur open, dan liggen er van die kleine witte schattige veertjes in mijn inkom.  Dan zegt mijn zoontje:  "kijk mama, de engelen zijn hier weer geweest !" :-)

Mss moeten we een topic openen over engelen !!!

Liefs,
PJ

Ricca

Welkom Bianca! :)

En JP, een topic over engelen is er al:
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,3809.0.html

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

assie63

Heeeeee Bianca, wat leuk je hier te zien op het forum, welkom, ik zie dat je al je visie op de kaartjes hebt gegeven hihi, assie xx

rianna

welkom Bianca wat leuk dat je hier  nu ook bent 
Heel veel plezier hier
\liefs Rianna

mara

Hallo ik ben Mara,
ben een alleenstaande moeder van een zoontje van 7
ben 40 jaar en woon in Limburg.

Ik werk ruim 14 jaar met de Lenormand kaarten en geef daar ook cursus in.
Tevens ben ik deskundige in de parapsychologie en hoop er ooit nog iets officieels mee te gaan doen als de tijd er rijp voor is.

Heb al van kinds of aan voorspellende dromen wat ik vaak heel moeilijk vind.
En neem gevoel van anderen over ,zonder dat ik me kan afsluiten wat ik heel graag wil leren omdat het hoog nodig is.

Vind het fijn om hier aan dit forum te mogen deelnemen.

Lieve groetjes Mara.


Palomino

Hallo Mara,

Welkom op het forum, ik kijk uit naar je bijdragen  :)

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

From Ricca with Love

myvision

Hallo

Ik ben Sandra een alleenstaande moeder met drie kids 1 jongen en 2 meiden die mijn leventje verijken.
Vroeger toen ik kind was had ik allerlei spirituele ervaringen maar ik leerde deze al snel te blocken.
Nadat ik mijn eerste kind kreeg kwam alles in hevigheid terug alsof een poortje geopend was, maar ik wist me er geen raad mee eerlijk gezegd.
Mijn drie kinderen die ook alledrie spirituele ervaringen hebben leiden mij als het ware op een natuurlijke manier de weg, ik kon zoveel van hun leren hierin.
Uiteindelijk heb ik een cursus Mediumschap en Intuitie gedaan en binnenkort start ik met een cursus Trance Healing.
Ik Lees regelmatig foto's van personen (ook overleden personen) en doe droomuitleggingen waarbij ik puur op mijn gevoel af ga en dus niet altijd overeen komt met wat er in droomsymbolen boekjes staat.
Ook leg ik wel eens een tarot kaartje of een orakel ook hierbij ga ik niet uit van de boekjes maar puur op gevoel.

Ondanks dat ik puur op mijn gevoel af wil gaan zegt niet dat ik nooit eens iets opzoek of nalees want ook daarinvind je dan idd ontbrekende puzzelstukjes die een waardevolle aanvulling kunnen zijn.
Vandaar ook dat ik me heb aangemeld voor dit Forum zodat ik kan leren/groeien en geven/delen.

Lieve groetjes Sandra