Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

saskia

Beste Klaproos, Marianne en Carla

Dat welkom is nog eens een mooi Sinterklaas cadeau. waarvoor dank.
 
Ik ga eerst eens de tijd nemen om van de informatie en sleutels te genieten. Zodra de verwarring toeslaat is het een fijn idee om een forum te hebben. Ik heb bijvoorbeeld nu al een heel ander inzicht in t.a.v de dwaas.
Hij/Zij zal zijn stappen ook ongetwijfeld in eigen tempo volgen.

Het zoekformulier heb ik ook gevonden.

Eigenlijk voelt het als verliefd zijn. Ik voel een constante hunkering. Naar HEM, de geheimen, de kennis, de TAROT! Er zijn duidelijk bichemische activiteiten in mijn brein actief. Neurotransmitters, Serotonine. I am in love.

Liefs en tot schrijfs,

Saskia

Chris

Hallo allemaal,

Mijn naam is chris,gescheiden en vader van 2 zonen.Een aantal jaren geleden begonnen met de lenormandkaarten.
Verder als hobby reiki en t.o.m.
Verder valt er weinig te vertellen,behalve dan dat  ik hoop hier wat meer op te kunnen steken vwb het kaartleggen

Gr Chris

Carla

Welkom Chris,

Ik had al wat bijdragen van je gezien in het Lenormandforum, fijn dat je je kennis wilt delen!

Wat staat t.o.m. voor?

Carla

Chris

Citaat van: Carla (aka Catharina) op december 06, 2011, 20:50:34 PM
Welkom Chris,

Ik had al wat bijdragen van je gezien in het Lenormandforum, fijn dat je je kennis wilt delen!

Wat staat t.o.m. voor?

Carla
TOM staat voor Touch of Matrix een leuke hobby op gebied van energetisch behandelen,
Ik denk dat ik meer kan leren dan kan delen  ;),maar het is een gezellig forum in elk geval  ;D
Gr Chris

Carla

Ah, in feite een beetje vanuit de Quantum-Touch, als ik het goed begrijp  :)

Carla

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en op aanraden van Marianne! hi hi

Ik zal hier voortaan ook mijn dagkaartjes neer leggen en ze zelf proberen te duiden, zodat ik er meer van kan leren. Dit deden Marianne en ik al maar dan op een andere site. Ik leg mijn kaartjes morgen wel even voor t eerst neer , want ik heb ze vandaag al elders gelegd en uit gelezen en ik weet voor vandaag eerst wel even genoeg.


Groetjes Mlw  ;D

- - -
Verplaatst door Carla

dameblanche

hallo mlw, welkom....
dit is een ontzettende leerzmae site waar je kaartjes kunt trekken, neerleggen op forum, laten duiden en zelf leren duiden.....geniet mee............ :-*

Ricca

Welkom, Zilver, Assie, Saskia, Chris & Mlw. :D
From Ricca with Love

mlw

#353
Citaat van: mlw op december 08, 2011, 13:21:28 PM
Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en op aanraden van Marianne! hi hi

Ik zal hier voortaan ook mijn dagkaartjes neer leggen en ze zelf proberen te duiden, zodat ik er meer van kan leren. Dit deden Marianne en ik al maar dan op een andere site. Ik leg mijn kaartjes morgen wel even voor t eerst neer , want ik heb ze vandaag al elders gelegd en uit gelezen en ik weet voor vandaag eerst wel even genoeg.


Ik wil hier nog even aan toe voegen dat ik een gescheiden vrouw ben van 32 met 2 zoontjes, waarvan de oudste 6 jaar is en de jongste 3. En waarvan de beide heertjes mij erg veel energie kosten ;) Wij wonen in de provincie Groningen.

Mijn sterrenbeeld is Vissen en ik ben dan ook een (over) gevoelig persoon en ik probeer de spirituele wereld dan ook te ontdekken in (bijna) alle facetten, maar de lenormand kaartjes vind ik het leukste. Ik was begonnen met de zigeunerwaarzegkaartjes maar die vond ik toen te moelijk en kwamen de lenormand kaartjes voorbij en hier ben ik elke dag mee bezig om ze beter onder de knie te krijgen.

Ik vind het leuk om met andere mensen te communiceren over spirituele ervaringen en denkwijzes....daar kan ik uren mee vullen :P Dat is echt een hobby voor mij.
Groetjes Mlw  ;D

Evelineb

Hallo allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Evelien, bijna...ehhh... 50, gehuwd en moeder van 3 kinderen. Waarvan er al 2 uit huis zijn. Ik woon in leek (Groningen).
Ik heb een praktijk voor gedragstherapie en persoonlijke ontwikkeling. Ik ben al 17 jaar met tarot bezig en het boeit nog steeds. In de praktijk vond ik Tarot sowieso heel prettig om de problemen beter boven tafel te krijgen. 
Op verzoek ben ik nu ook Tarot cursussen gaan geven. Toen ik iets wou opzoeken op het internet was ik echt verbaast te zien hoeveel er over Tarot te vinden is. Zo stuitte ik ook op dit forum. Leuk!
Vandaar dat ik me heb aangemeld en me nu even voorstel  :D
Ik denk dat ik wel wat uurtjes hier kan door brengen met lezen....
Groetjes,
Eveline

Carla

Eveline en mlw,

Van harte welkom allebei. Van mlw heb ik al wat topics mogen lezen inmiddels, en ik hoop dat jij, Eveline, je ook voldoende thuis voelt om mee te gaan doen  :D

Carla

rianna

Citaat van: Palomino op november 17, 2011, 20:40:33 PM
Hi Rianna,

Welkom op het forum en wat leuk datr je met Tarot bent begonnen  :D
Er is hier heel veel te vinden op tarot gebied.

Veel plezier hier...!  :D

Liefs van Palomino

hallo Palo
het is toch erg ziet nu pas na een paar weken je berichtje
ik vind het hier erg gezellig en leerzaam
steek er elke dag weer wat van op 
bedankt voor jullie welkom  al is het wat laat niet minder gemeend
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Carla (aka Catharina) op november 17, 2011, 13:58:37 PM
Hallo Rianna, welkom!

hoi Carla nog bedankt voor je welkom hoor  (beetje laat )
dank je wel
leifs Rianna

mlw

Citaat van: Carla (aka Catharina) op december 15, 2011, 00:50:13 AM
Eveline en mlw,

Van harte welkom allebei. Van mlw heb ik al wat topics mogen lezen inmiddels, en ik hoop dat jij, Eveline, je ook voldoende thuis voelt om mee te gaan doen  :D

Carla

Dank je! :)

steffie

Hallo allemaal,

Ik ben stephanie 26 jaar en erg geintreseerd in astrologie.
Zal hier veel lezen en hier en daar wat vragen...zit met een grote vraag wie weet kunnen jullie me er mee helpen groetjes