Best Forum,
Graag wil ik me aan jullie voorstellen als nieuw lid!
Inmiddels ben ik al hartelijk welkom geheten door Carla (Carla ik hoop dat je een heel rustig weekend hebt gehad, en een beetje bent uitgerust..)
Sinds een paar maanden ben ik in de wereld gestapt van de oneindige en overvloedige kennis van de Tarot, en ben ik zeer gefacineerd. De tarot geeft me tot nu toe veel gevraagde en ongevraagde inzichten en geschenken waar ik meestal blij mee ben, en het lezen op dit forum heeft me daarbij zeer geholpen.
Ik denk dat het een jarenlange reis gaat worden en ik ben van plan daarvan te gaan genieten.
mijn naam is Saskia, ik heb twee kinderen voorgebracht die zich als prachtige mensen hebben ontwikkeld wat me iedere dag gelukkig maakt. Ik sta op het punt een grote beslissing in mijn leven te nemen, dit op het gebied van mijn werk. En dat is opwindend en soms beangstigend.
Vrijheid, zekerheid, en liefde zijn belangrijk voor me, zeker in een vorm om dit te terug te geven. Dit lukt me vaak niet. De weg naar zelfactualisatie is voor mij nog maar net begonnen.
Welke vragen kan ik op dit forum stellen? Het lijkt of alles al is beantwoord, dus ik gun mezelf tijd.
Ik wens julie allen een fijne Zondag.
Nog in het stadium van de Dwaas..
Saskia