Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hallo Madeleine,

Ik had je al welkom geheten in een mailtje, maar ik heb nu ook even de tijd genomen om je website te bekijken, ziet er mooi uit allemaal! En ik wens je een goede tijd toe in dat mooie boerderijtje.

Lieve groet van Carla

stargazer

Hallo,

Mijn naam is Stargazer,  ik ben al een tijd bekend met de kaartjes, voornamelijk lenormandkaartjes.
tarot heeft altijd een magische aantrekkingskracht op mij uitgeoefend, maar dacht altijd te moeilijk :-\
Sinds kort toch de sprong in het diepe gewaagd.
Mijn oprechte complimenten voor dit forum. Voordat ik lid werd, al het een en ander geneusd hier. Wat een uitleg betreft symboliek. Trekt me enorm aan.
Sinds gisteren in bezit van het boek: de tarotsymboliek en de Arthurlegende.
Voor een ieder die net als mij dol is op visualisatieoefeningen, een absolute aanrader. Dit word gecombineerd met tarotleggingen.

vele lieve groetjes Stargazer


Ricca

Van harte welkom, Stargazer.
En veel plezier hier. :D

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

stargazer

Bedankt Ricca, zie zoveel om te leren van jullie.

liefs Stargazer

Troubadour

Ok, even voorstellen dan maar.
Ik ben Dirk Jan en heb een turbulent maar ook zeer rijk (aan ervaringen), leven achter de rug, tot nu toe dan, ben nog lang niet klaar, hahaha.
Ben geboren Amsterdammer, maar heb heel Nederland wel gezien en woon nu in het mooi zuiden des lands.
Ben op verscheidene manieren met het spirituele in aanraking gekomen, eerst na een scheiding, lag helemaal in de knoop en ben mijn intuïtie gaan verkennen met behulp van de kaarten, daarnaast heb ik Tai ji en Aikido beoefend waarin het spirituele aspekt ook ruim aanwezig is.
Via hyves deze site ontdekt en ook al veel aan gehad.
Nou dat ben ik in een notendop, wil je meer weten, vraag maar raak zou ik zeggen.
Met vriendelijke groet.
Dirk Jan

Carla

Hallo Dirk Jan,

Van harte welkom!

Carla

Leeuwin


recardina

Hi Hi allemaal,

Ook ik wil me even voorstellen naam is Sarah.
Ben gewoon erg geinteresseerd in spirituele ben zelf erg gevoelig en hopelijk dat ik hier meer inzichten krijg.

liefs

Carla

Hallo Sarah,

Van harte welkom!

Carla

recardina


Dutchgirl

Ook even voorstellen....net vers gearriveerd ;) uit noord limburg ....dutchgirl, v, 45, hsp...meer weten? vragen mag.
Het spirituele is altijd al in meer of mindere mate deel van mijn leven geweest sinds mijn tienertijd.
Al jarenlang in bezit van een set crowley kaarten (eerste waar ik me toe aangetrokken voelde als eerste set...maak je borst maar nat dan).
Mijn interesse is best breed maar blijkbaar hoort het "energetische" meer bij me en blijf daarin groeien en ontwikkelen...richting eigen praktijk "later als ik groot ben".
Toch wil ik wat meer met tarot al is het maar voor mezelf en kwam dan vandaag op catharinaweb...hee een forum....laten we eens zien wat dat gaat brengen dan :)
Woont er ook iemand regio eindhoven/ noord limburg/ of zo die meer over crowley weet en het leuk vindt hier over te vertellen eventueel eerst via chat of mail? Leer graag meer gelijkgestemden kennen.

happyme

Hi Dutchgirl,

Wil even zeggen, welkom  :)

Ontdek het Tarot Arcana gedeelte van dit forum en let dan ook op Nikki's tarottuin, wat dat betreft is Cathweb heel rijk aan uitleg van de kaarten  :)

Veel plezier,
Happy me

Carla


Inga

Hallo allemaal,

Ik ben Inga, 46 jaar, en al jaren bezig met het spirituele en lees daar zoveel mogelijk over.
Ik ben in het bezit van verschillende Tarotdecks maar vind 78 kaarten eigenlijk erg veel.
Zodoende ben ik me sinds een jaar of 2 serieuzer gaan verdiepen in de Lenormand kaarten.
Deze kaarten stuk voor stuk duiden, gaat me aardig af maar om er 1 geheel/verhaal van te maken vind ik nog steeds moeilijk.
Ik hoop hier op het forum veel te kunnen leren.

Carla

Hallo Inga,

Welkom op het forum.
Ik heb hetzelfde wat jij schrijft met de Lenormandkaarten, een driekaartslegging gaat nog, maar zodra de hele tafel vol ligt weet ik het ook niet meer. Maar gelukkig zijn hier wel een paar mensen die er meer van weten, dus je kunt je vragen altijd stellen.

Carla