Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Tarot75

Goedemorgen mensen :)

Ik zag dat ik in 2009 al een account had aangemaakt (zelfde username) maar kon er niet meer mee inloggen.
De laatste keer dat ik hier kwam was het volgens mij helemaal niet zo druk hier als nu, wat leuk om al die mensen te zien met dezelfde interesse!
Toevallig net door een topic uit dit forum nieuwe kaarten erbij gekocht, Tarot of the new vision, was mij nog helemaal onbekend maar lijkt me helemaal super om de kaarten eens van de andere kant te kunnen bekijken.

Nou kort voorstellen dat.. Tarot75, 35 jaar, getrouwd, kinderen en bladiebla. Ik leg regelmatig leggingen via een ander forum voor mensen, gebruik altijd het RW deck... euhm.. meer weet ik even niet. Vragen? ;)

Ricca

Welkom terug, Tarot75. :D
From Ricca with Love

Leeuwin

Hoi Tarot 75,

Hou je je ook met runen bezig?

Tarot75

Citaat van: Leeuwin op april 15, 2011, 16:15:54 PM
Hoi Tarot 75,

Hou je je ook met runen bezig?

Nee sorry, daar ben ik helemaal niet in bedreven. :)

Goldmund

Dag allemaal. Allereerst wil ik Carla bedanken voor al die jaren dat je hier online bent met je site. Ik ben sinds vandaag eigenlijk pas voor het eerst op de forums opmerkelijk genoeg, want ik ken je webpagina's al wel sinds eind negentiger jaren. In het begin vooral door astrologie, en wat me nu steeds laat terugkomen zijn nu voornamelijk de tarotpagina's.

Zelf ben ik sterk geinteresseerd en beinvloed door Vedische kennis uit Purana's en Upanisads, en ik heb ruime tijd gewoond bij de Hare Krishna beweging, voornamelijk in de Ardennen.

Ik ben geboren met zon in leeuw, ascendant in tweelingen en maan in stier. Volgens Jyotish staat mijn rashi in ram en lagna in stier, en is mijn nakshatra bairani. Verder ben ik ook enthousiast van numerologie.

God bless.


LucidLucy

Halloo..

Eerst en vooral: groetjes vanuit België! ..al moet ik daar eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik slechts anderhalve kilometer van de grens woon, en dus eigenlijk ook meetal als een halve Nederlander. ;)

Ten tweede: Dankjewel Carla voor je gedetailleerde (maar niet ellenlange!) uiteenzettingen op je site!

Ik ben al jaren een vaste CatharinaWeb bezoeker, maar het kwam eigenlijk nooit in me op om op die link "Forum" te klikken. Eigenlijk best raar, want ik HOUD van online fora.

Mijn interesse ligt vooral bij Tarot (ik heb 5 verschillende decks), dromen, en tegenwoordig ook numerologie. Ik heb altijd al een passie gehad voor spiritualiteit, het mysterieuze, en tijdens mijn tienerjaren werd me duidelijk dat ik licht telepatisch ben, héél empatisch, en licht helderziend. Ik had een "voeling" voor spirituele dingen, dus ik was in de wolken toen ik m'n eerste Tarot deck had gehaald en aan de slag kon.

Maar ja, het leven gaat ook gewoon door, en Tarot etc verdween in de achtergrond, tot ik het een aantal jaar geleden herontdekte en me er weer passioneel op stortte. Ik ken nog steeds niet alle betekenissen van alle kaarten, maar daar dient CatharinaWeb.nl dan weer voor ;)

Laat ik even mijn gebruikersnaam uitleggen. Ik heb een soulsister, waarmee ik een soort inside-joke heb nadat we de cheerleaders kreet "How Funky is your Chicken? How Loose is your Goose?" leerden kennen. Zij is Funky Chicken en ik ben Loose Goose.. ..dat evolueerde naar Lucy Goose, en "Lucid" rijmde zo mooi met Lucy, en gezien de betekenis van "lucide" heb ik het gewoon zo gehouden.

Ik ben 24 (wordt 25 binnen 2 weken), woon zoals gezegd in België en werk als administratief assistente in een ijzerhandel. Mijn andere grote passie is muziek, en ik zal me niet inhouden het hele huis bij elkaar te zingen als ik daar lekker zin in heb..

Nog vragen? Ik bijt niet ;)

Laure

Hi lieve nieuwe leden, Tarot 75, Goldmund en Lucy

Hartelijk welkom! Ik ben blij met jullie verrijking hier  ;D
Ik kijk er naar uit jullie te leren kennen, en van jullie te leren.

zwaai zwaai
Daphne

Tarot75

Wat een leuke Anekdote over die namen :D

Feufollet

Ook ik ben nieuw hier, op dit forum dan. De site kende ik al jaren, maar onlangs kwam ik bij toeval dit forum tegen en zit nu regelmatig mee te lezen.

Zelf gebruik ik al een jaar of 15 de RW tarot waarvan me de beginselen ooit uitgelegd zijn door een vriendin die er toen al jaren mee werkte. De meeste leggingen voor mezelf en anderen doe ik intuitief. Soms gebruik ik ook het Motherpeace deck maar de andere tarot decks liggen meer voor sier bij mij in de kast.
Naast tarot werk ik met kleuren en biotensor en soms combineer ik het ook allemaal als dat zo uitkomt.  :P

Ik vind het leuk en soms ook heel leerzaam om hier te lezen hoe anderen de kaarten interpreteren in diverse situaties en hopelijk kan ik binnenkort ook mij steentje bijdragen in de diverse discussies.

Ricca

Van harte welkom Feufollet. :D
From Ricca with Love

Quadique

#265
Welkom allemaal!  ;D

Tasha

Hoi allemaal, mijn naam is Natasha maar deze word ivm werk zo veel genoemd, dat ik buiten werktijd graag Natas of Tasha genoemd word. Al vanaf jonge(re) leeftijd voel ik me aangetrokken tot spiritualiteit en kon ik gebeurtenissen zien en voelen aankomen. In mijn pubertijd wist ik me hier geen raad mee en sloot ik me er voor af. Nu vele jaren later werd ik door een paragnost aangehouden op de paraview, met de vraag waarom ik daar was. Tenslotte zou ik zelf over genoeg ervaring moeten beschikken, om mijn eigen vragen te beantwoorden. Om het verhaal verder kort te houden, ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen en wil ik hier graag mijn kennis gaan ontdekken en leren. Ik weet zeker veel van jullie te kunnen leren en daarnaast leuke mensen te ontmoeten, dus verheug me op de tijd die komen gaat.

Carla

Hallo Tasha,

Welkom op het forum.

buddhagirlie

Hallo allemaal,

was wat aan het rondsnuffelen en toen kwam ik het voorstellen tegen van de leden dus doe ik dat nou ook maar eventjes. Altijd leuk meer te weten van leden dan alleen een naam natuurlijk he :-)

Ik ben dus buddhagirlie hier, mijn echte naam is natalie. Ik ben 27 jaar en wonende in Vught (nl) en in Lommel (be). Ik werkte als arbeidster in de fabriek, maar helaas mag ik dat niet meer en zit ik in de ziektewet omwille van mijn rug. Ik ben een maagd in normale horoscoop en varken in de chinese horoscoop. Ik heb een vriend, geen kids. Ik heb een hond( luna) en heb vier gekkos (maya, soraya, yoshida en tanaka). Ik heb een hele grote passie voor japanse en chinese dingen, mijn huis is dus ook ingericht met die elementen. Boeddha's, chinese lampionnen ed.... Ik brand dagelijks wel een wierookstokje of gebruik mijn geurverdelgertje met een kaarsje erin. Ik heb het dan wel over thaise boeddha's, die smalle niet die jolige met hun dikke buik.

Sta vol tattoos, stuk of 18-19. Die tattoos hebben allemaal een dieperliggende betekenis waar ik nog later wel een keertje op inga, bij de uitleg zul je zien dat er geen 18-19 betekenissen staan, maar heb verschillende aparte tattoos samengevoegd tot een geheel.

Ik ben vroeger met mijn grootouders mee na de kerk gesleurd, deels voor een geloof te kweken, maar ook deels omdat mijn ouders er niet waren voor mij. Heb daar veel slechte dingen meegemaakt 'in de naam van Jesus'. Daardoor ben ik op zoek gegaan na andere zaken.

Waar ik me mee  bezig houd?

Ik ben dus boeddhist, zo goed als kan in deze tijd. Maar heb me ook al bezig gehouden met: handlezen, numerologie, i tching, dromen (vroeger had ik dromen en dan kwamen die uit, vandaar die interesse want kon tegen mijn vriendin van toen bv voorspellen hoe en wat er zou gebeuren die dag, wie er wat zou zeggen ed), toekomst voorspellen, aura's, chakra's, tarot (rider-waite, en sinds nog maar een maandje of twee in praktijk), glaasje draaien ( hierbij wel in acht gehouden dat ik dat nooit zelf in praktijk heb beoefend, veel te duister :-s ),hekserij, pendelen, werking van halfedelstenen, chinese astrologie, onze astrologie...

Alles wat spiritueel is heeft mijn belangstelling, omdat ik er van overtuigd ben dat er zoveel meer tussen hemel en aarde is dan god of allah of boeddha.

Mijn tattoos: goed en kwaad, vrouw en man, de basiselementen van de wereld, en andere. De verschillende betekenissen:
- een bovenarm: liefde, ying, yang, haat, maar dan op zo een manier gezet dat hoe je de tattoo  ook        bkijkt het goede en kwade altijd in evenwicht is.
- andere bovenarm : vuur water lucht en aarde, de basiselementen
-binnenkant arm : het lot
-binnenkant andere arm: kracht
-onderarm: een japanse watervrouw
-andere onderarm: japanse waterheer, samen met de watervrouw ook in balans
-bovenarm: een koi, staat voor geluk en bescherming
-andere bovenarm: geisha als symbool voor kracht en vrouwelijkheid weer
-onderbeen: verschillende lotusbloemen, een lotus word gezien als heilig, heb er een boeddha op getattoeerd en mijn horoscoop staat er ook bij.
-nek: forever love, boeddhisme spreekt over liefde, en in mijn ogen is liefde ook oh zo belangrijk in een tijd als nu voor de mensen, als ook voor de spirituele wereld.

Ik heb deze site gevonden via google, en was meteen verkocht eigenlijk. Heb nog geen site tegengekomen die zoveel informatie heeft op zoveel verschillende spirituele aspecten :-)

Dat was het wel zo een beetje denk ik :-) als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust ben zowat dagelijks online :-)

Veel liefs en groetjes

buddhagirlie











Kraai

Nou nu ik hier ook steeds meer mijn zieletekens achterlaat zal ik mijzelf wat nader toelichten...

Man 32 jaar, getrouwd en 2 kinderen...

Sinds een aantal maanden ben ik werkloos en mag ik mij fulltime household manager noemen. Mijn beroepen waren altijd in de verkoop van telefoons tot aan complete badkamers. De laatste jaren ben ik manager geweest bij verschillende bedrijven.

De afgelopen jaren zijn 3 werkgevers failliet gegaan en hierdoor heb ik altijd een excuus gehad om te zeggen dat het allemaal niet aan mij lag maar aan mijn werkgevers.

Nu ik de afgelopen maanden thuis zit is er in verloop van tijd een innerlijke druk ontstaan en was niet meer tevreden met mijn leven. Gevolg een depressie en strijd met alles en iedereen. Toen ik begin dit jaar een zware griep kreeg en benauwd werd ben ik naar de huisarts gegaan.  Rookt u vroeg de arts. Euh ja maar daar kom ik niet voor. Nou ik kreeg een pufje en als ik wilde stoppen met roken moest ik me maar melden.  Na de griep geen sigaret meer aangeraakt maar blowen mag ik ook graag doen. Dus ook de wiet de deur uit. Zo makkelijk als ik kon stoppen met roken zo moeilijk is het stoppen met blowen. De wijze woorden van de arts schoten door mijn hoofd en ik dacht als hij kan helpen met stoppen met roken waarom dan niet met blowen. Arts gaf aan dat er een diepere oorzaak moest zijn en ik vooral niet moest stoppen en verwees me door naar een psych. Daar kwam naar boven AD(H)D en alle puzzelstukjes van mijn leven vielen op zijn plek. Hiervoor wordt ik behandeld en sinds dit inzicht gebeuren de meest wonderlijke dingen. Aangezien ik werkloos ben  moest ik mij ziekmelden bij het UWV vanwege mijn depressie en gedragsstoornis. Gesprek gehad en moest een 0900 nummer bellen. Ik dat nummer bellen, krijg ik de tele tarot lijn. Ik nog eens naar het nummer kijken. Oh het laatste getal is een 9 en geen 4. Hmmm tarot, daar had ik me vroeger ook veel mee bezig gehouden maar is doodgebloed. Een online legging gedaan en ik was meteen weer verkocht. Meer info opgezocht en kwam hier op het forum uit. Ha, en krijg me nu maar eens weg :-)

Dus in het kort ben ik een herstellende depressieveling gedreven door AD(H)D met nieuwe hoop voor de toekomst....

Mijn totemdier is de kraai, mijn element is lucht, mijn tarotkaart is de kluizenaar en ik ben een extrovert gevoelstype met inferieur introvert denken.