Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Ricca

Welkom Tiny, Amanda en Dreamer. :D
From Ricca with Love

Tiny

Hoi!

Dank u wel, Ricca!

Ik vind het hier in ieder geval leuk én leerrijk!!

Groeten, Tiny

Maartje

Hallo allemaal, ik ben dus Maartje uit het midden des lands. Geinteresseerd in astrologie in de eerste plaats en houd me verder bezig met de satalieten daarom heen. Tarot, I-Tjing, edelstenen en wat dies meer zij.


Ik hoop wat zielsverwantschap en dito verwanten te kunnen ontmoeten.

Voor de astrologen onder jullie even ter kennisgeving dat transit Uranus zojuist direct contact heeft gemaakt met met mijn MC op 0 graden en nog wat, in het teken Ram dus. Spannende tijden dus. We zullen zien!!!

Warme groet,

Maartje


Leeuwin

Hoi Maartje :)

Heel hartelijk welkom hoor!

Groetjes van Leeuwin

Laure

#244
Welkom Maartje,

1.5 jaar geleden kwam Uranus bij mij over MC, en ik heb toen mijn job opgezegd, tot ieders verbazing.

Mijn zuster heeft momenteel Uranus opposiet MC en is bijzonder ontevreden over haar job en zou niets liever willen dan te stoppen maar zij wacht op een betere aanbieding.

Gelukkig is een persoonlijke confrontatie met uranus|MC minder erg dan één met uranium.

Daphne

Leeuwin

Hoi Daphne,

Goed gevonden, die uranium! Nu lig IK in een deuk :D :D :D

Leeuwin

Julia

Hé Amanda, Dreamer, Tiny, Maartje, Vins en Doesje,

Allemaal een heel hartelijk welkom!

Lieve groet, Julia

Basic

Hoi,


Ik ben een 31 jarige man (helaas vrijgezel) wonende te Gent in Belgie. Esoterie heeft mij steeds geboeid.
Spijtig genoeg zijn het vaak zweverige theorien en hebben de zaken weinig praktische waarde.
Maar als je goed zoekt, vind je wel iets waar je ECHT iets aan hebt.
Ik ben een Vis met Asc Leeuw en Noordelijke Maansknoop in Leeuw.
We zijn allemaal zielen op weg of op zoek naar De Bron.

Ik hou mij ook bezig in mijn vrije tijd met muziek, tekenen, poezie, graphic design, dromen, oosterse filosofie, schrijven,....

Wil je meer weten.... stoor me maar.

Groeten,
Basic


Fem

Hoi Allemaal!

Ook ik ben nieuw op dit forum. Al lange tijd wil ik iets doen met intuitie en spiritualiteit. Afgelopen week heb ik lenormandkaarten gekocht waar ik me in aan het verdiepen ben. Dus voornamelijk in dat gedeelte van het forum zal ik aanwezig zijn.
Ik hoop dat ik er wat aan heb, en natuurlijk hoop ik dat het een beetje gezellig wordt hier :)

Greets, Fem

Julia

Welkom Basic en Fem!

Lieve groet van Juul

Ricca

Van harte welkom, Basic en Fem.
En veel plezier op het forum. :)
From Ricca with Love

Briana

Ik ben Briana, ik ben een jonge twintiger met een grote interesse in het kaartleggen. Ik benvan Antwerpen. Ik heb nog niet zo veel ervaring, en hoop op deze website veel tips te kunnen vinden.

mery

Hoi, mijn naam is Mery
Ik ben nieuw hier  ;D

Liefs

Laure

Hi Briana, Hi Mery

Welkom allebei, laat maar eens iets horen

veel leer- en ander plezier

Daphne

medusa

Leeuwin en Daphne,
ik doe mee in die deuk van uranium   ;D ;D ;D ;D

Basic,
Gent, da's helemaal in mijn buurt