Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

kolonelleke

Ik ben Anne uit België en ben reeds een paar jaren op Catharina web. Ik trek alle dagen een Lenormand kaartje. en ook een 3 kaart legging.
Ik ben 59 en gepensioneerde onderwijzeres. Het boeit me enorm de lenormand kaartjes. Jammer genoeg kan ik ze zeer moeilijk verklaren. De naam Kolonelleke heb ik aangenomen door mijn overleden katertje. Op 24 november is hij reeds 10 jaar geleden overleden. Vergeten kan ik hem niet. Ik hoop hier veel antwoorden te krijgen op mijn vragen want ga voor het ogenblik door een diep dal.
Liefs
Anne

roro

ik wil iedereen even welkom heten!!
Ben zelf tijdje weggeweest maarre alsnog welkom dus!!

Johanna

#227
Het heeft even geduurd maar nu heb ik me ook eens aangemeld bij Catharina - ik heb al 10 jaar een website en haar link staat daar al die tijd al in.

Mijn naam is Marieke maar op sommige forums ook wel Johanna wat mijn 2e naam is.
Ik ben geboren - 20 januari 1955 en op dit moment dus (nog) 55.
Zon in Steenbok / Ascendant Boogschutter met Maan en Venus daarin.
Mijn belangstelling voor de kaarten is begonnen toen mijn oma mij haar LeNormand kaarten liet zien waar zij voor anderen de kaart mee legde en mijn belangstelling voor Astrologie toen mijn vriendjes een hangertje met een sterrenbeeld hadden gekregen. Dit was rond mijn 11e jaar. Toen ik 15 jaar was schreef ik al intensief mijn dromen op. Ik heb me vanaf mijn 25e voornamelijk met Astrologie bezig gehouden - wat zonder computer een heel werk was - en pas een paar jaar echt de kaarten opgepakt om te oefenen dankzij de forums hiervoor.
In de tussentijd voornamelijk met de PC bezig geweest en wat leuke programma's gemaakt.
Andere hobby's en interesses - Kunst en Wetenschap, Koken, Knutselen, Electronica, fotografie, probeer ook piano (een digitale) en gitaar te spelen (maar sinds mijn man in de WAO zit komt daar niet veel van).
Ben dus getrouwd - heb een dochter en schoonzoon die in een ver buitenland wonen met hun 6 kinderen.
Waarom ik me met de kaarten bezighoud is vooral voor het ontwikkelen van mijn associatievermogen en te leren om beter achter al wat verborgen is te kunnen zien.


Laure

Hoi Johanna,

Welkom :-)
Je heb veel, uiteenlopende en verrassende hobby's... Elektronica bij god!

Laat maar eens iets van je horen,


doosje

Leeuwin

Alleen al als ik aan electronica denk gaan mijn haren recht overeind staan! Mijn manen in dit geval :D

Leeuwin

xliefjex

Hoi allemaal,

Ik ben Michelle, 30 jaar.

In die 30 jaar heb ik koffers met bagage meegesleept en ben op dit moment bezig om 1 voor 1 de koffers uit te pakken en alles een definitief plekje te geven. Door dit alles ben ik zoekende naar geloof, het spirituele en de rust en veiligheid. Opzoek naar mezelf. En ik hoop met behulp van dit forum daar een stuk hulp in te vinden.

Doesje

Hoi, ben Doesje...

Tuurlijk niet mijn echte naam. Ik was al zo brutaal om wat berichten te plaatsen zonder me voor te stellen. Ik ben moeder van 2 heerlijke (spiegelende) kinderen, heppy samenwonend in Brabant.
Al vanaf jonge leeftijd (circa 8 jaar) getrokken door het mysterie van ons bestaan..het spirituele trekt me enorm en beschouw mezelf als 'Soul searcher' van mezelf en mensen om me heen. Heb een heleboel meegemaakt waar ik altijd een les uithaal en voor mij is het belangrijk om BALANS te vinden in je leven in het hier en nu.
Ik doe de Rider waite Tarot en heb verschillende decks (in huis), heb verschillende cursussen gevolgd.
Elke dag zie ik als een nieuwe waardevolle dag waar je weer iets nieuws leert, positief denken is voor mij een 'must'.
Als ik in balans ben, heb ik een sterke intuïtie, heldervoelend (pijnen, energie, sfeergevoelig), combinerend met mijn logica (symboliek). Sinds 2 jaar kwam ik erachter dat ik ook foto's kan lezen van mensen (levend/ overleden).
Ik sta creatief in het leven en hobby er op los, van tekenen, naaien, kaarten, spreukenkaartjes, sieraden, ectr.
In menselijke ogen waarschijnlijk niet perfect, maar in de wetten van de natuur wel!


Al gaande leer je me beter kennen...
Respect voor iedereen's soul searching life.

kaartlegster

hoi
ik ben Vins, 49jaar

ik wil me graag voorstel als iemand die intuitief kaartenlegt en dat kunnen veel verschillende decks zijn.
Ik werk veel met the new vision tarot, gewone tarot, lenormand, aimee switzer en wat ik doorkrijg aan kaarten en beelden.

Vr grt

Vins

Ricca

From Ricca with Love

Laure

Citaat van: Doesje op januari 08, 2011, 14:54:52 PM
Al gaande leer je me beter kennen...
OK Doesje, ik kijk er naar uit! Welkom!

Ook Vins, welkom! Ik lees hier dat je dingen aanvoelt! 'k Ga effe frank zijn: Voel je bij mij iets aan? (behalve dat ik wat meer geduld moet hebben dan hé, dat weet ik zelf ook wel mwahaha......) Of werkt dat zo niet?

In ieder geval, ben erg benieuwd naar Doesje en Vins

x Daphne

Tiny

Hallo!

Ik ben Tiny.
Ik woon in België, en heb 2 kindjes; een zoontje van 2,5 jaar en een dochtertje van 7 maanden.

Ik heb de lenormand kaarten al een tijdje liggen maar ik doe er weinig mee.
Ik heb onlangs de Rider waite tarot besteld en verwacht deze morgen te krijgen!!
Ik zou mij er graag wat in verdiepen.  Volgends wat ik hier al gelezen heb kan ik dit best doen door elke dag en kaart te trekken en deze te bestuderen.

Ik ben ook geïnteresseerd in astrologie maar weet er nog maar heel weinig van.

Kortom; ik ben een echte beginner en hoop heel veel van jullie te leren!!

Vele groeten, Tiny

Laure

Welkom Tiny!

Als het goed is heb jij nu je Tarot kaarten ontvangen! En, wat zegt dat?
Tarot leren duurt je leven lang, maar je hebt al een goede methode op het oog, met de dagkaarten. Op termijn zou je best ook werken met lange-termijn vooruitzichten, omdat de lessen die de Tarot geeft ook wel eens uitstijgen boven de dagdagelijkse beslommeringen/pleziertjes. Snappi, om met de termen van een jonge moeder te spreken: een kaart kan grote en kleine boodschappen geven  :P

Veel plezier met de kaartjes, en hier op het forum
x
Daphne

Tiny

Dag Daphne,

Ik heb de kaarten idd ondertussen ontvangen.  Ik ben ze één voor één aan het overlopen; details bekijken op de kaarten, uitleg lezen enzo,... 
'k Heb ondertussen ook al ondervonden dat het moeilijk is om een kaart te interpreteren.  Mss is mijn boekje met uitleg wat te beperkt, al is het waarschijnlijk ook wel niet de bedoeling om te verwachten dat de uitleg van de kaart ook de interpretatie is.
'k Ben van plan om binnenkort eens de kaarten voor mij te laten leggen door iemand, mss leer ik hier ook iets door.

In ieder geval blijf ik hier verder lezen op het forum om van jullie verder dingen op te steken!

Groeten, Tiny

amanda

Hallo mijn naam is Amanda

Ik las deze site al enige tijd. Gebruik de tarot zelf in het dagelijkse leven al een jaar of twee. En ga soms naar mijn lerares voor advies. In het dagelijkse leven is hier niet altijd ruimte voor, vm met werk overdag en 's avonds mijn zoon.  Wisselwerking vind ik prettig en geeft me ook een andere kijk op leggingen en bij deze site zat mijn gevoel goed. Zodoende heb ik me  aangemeld. Algaande zal ik de mensen wel leren kennen. Wens jullie een fijne dag toe..

Groetjes Amanda

dreamer

Hoi,

ben dreamer 46 jaarkes jong.

ben spiritueelnog steeds in de groei en wil daarom veel leren.

heb een eigen forum wat leuk loopt en ben er trots op.

Vraagjes stel ze gerust.