Hallo,
Ik ben dus hier nieuw sederd vandaag 02/10/2010.
Vrouwelijke dertiger geboren te Menen Op 22 Maart 1980 om 19u45 aldus een ras echte ram.

Samenwonend met een echte Maagd :-)
Is niet gehuwd en we hebben geen kinderen.
Ik heb al heel lang de Lenormand kaarten in mijn bezit, heb heel veel interesse in astrologie.
Alleen snap ik het niet goed, vind het heel moeilijk om ze te interpreteren aldus durf ik ze niet veel leggen omdat ik denk dat ik ze verkeert ga lezen.
Heeft wel een redelijk goed ontwikkeld 6de zintuig en voelt regelmatig aanwezigheid rond mij als ik thuis ben.
Klein voorbeeld : de printer die snachts aan schiet of mijne gsm die uit zichzelf belt naar mensen

Ik ben 3 jaar terug naar iemand geweest die kaarten legt, maar niet op de traditionele manier.
Hij legt ze op basis van een probleem en legt ze dan verder. Zo koppig dat ik natuurlijk ben, stap ik daar binnen en maak die mijnheer dus wijs dat ik geen probleem heb (wss omdat ik die wilde testen, om te zien of hij het echt wel kon).
Ik moet zeggen dat deze persoon zijn test met glans heeft behaald ...

Zonder enige kaart te moeten trekken, enkel op basis van een berekening, geboortedata, horoscoop, chinees, enz. Kon hij al zien aan mijn maanstand alleen al wat mijn huidig probleem was en chapeau.
Alles wat hij voorspelde tot nu toe is uitgekomen en hij was het ook die mij wist te vertellen, als ik wilde en er zin voor had, dat ik mij moest verdiepen in de astrologie ...
Dus hier ben ik dan, diegene die zin hebben mogen wel eens mijn kaartjes leggen

Groetjes