Ik had in aanvang een soortgelijk probleem, vooral bij wat langere stukken en tijdens denkpauzes.
Ik kwam erachter dat de cursor dan de neiging heeft rond te gaan zwerven of te verdwijnen.
In zo'n geval is het zaak om met de muis de cursor terug te klikken achter het laatstgeschreven woord.
Xuma
hihihi, er waren dus meerdere mensen met dit probleem. Ik liep dus al 2 jaar met dit probleem rond (wil je erover praten bij Mona? Nee, doe maar bij Catharina

). Ik ben nu twee jaar op dit forum aanwezig en iedere keer weer het probleem met de cursor die wegspringt en heen-en-weer blijft huppelen. Dus net heb ik het ingesteld bij compatitbility viewing settings en hij doet het niet meer!!! Heel erg fijn! Ik deed het vaak net als doosje ook in een word-document zetten, maar vond het toch erg omslachtig om dan weer te plakken en kopieren enzo.
Dus net wat Ricca zei, gewoon 1-malig instellen en ik ben van het probleem af nu!

Bedankt Ricca
Leuk om hier te lezen de verhalen van iedereen die nieuw op het forum is. Hoyma zei dat Cathy (geloof ik?) moest oppassen met persoonlijke gegevens. Maar ze staat toch niet met haar echte naam? En als ze wel met de echte naam staat zijn er meerdere die zo heten. Ik denk dat je een probleem kan krijgen als je met je voor-en-achternaam erop gaat staan. Als mensen je dan opzoeken op google, komt echt alles in beeld. Op geboortedatum zou je ook kunnen google'n. Maar wie zou dat moeten doen? Ja,je weet het nooit natuurlijk.
Even wat anders....gedachten over nickname's;
Xuma vind ik een heel hippe en grappige nickname (ik associeer daar dan ook gelijk bij dat zij vlot zou zijn en ook een beetje bijdehand op een positieve manier, hihihih) Bij Xuma denk ik zelfs aan een soort hip-bijtje, zoemm zoemm hihihi

Hoyma heb ik altijd al een beetje apart vinden klinken, maar nietemin erg benieuwd naar de persoon erachter. Ik weet dat Hoyma in Australie of Nieuw-zeeland woont

Ja en Ricca he, de "wijze Moeder" van dit forum, die ook gewoon echt Ricca heet
Klaproos1945; Klinkt nostalgisch, vriendelijk. Een bijzonder aandeel op dit forum, van niemand iets aantrekkend in de positieve zin van het woord, zij weet vast wie ze is en schrijft daarnaar. Dromerig, maar toch doeltreffend, een beetje een eenling in haar bijzonderheid, soms wat vaag, maar toch liefdevol...
Julia, ook klein tijdje niet gehoord. Haar nickname is heel bijzonder want een klein kindje heette zo (haar kindje, geloof ik, heel bijzonder verhaal vond ik dat/ Topic ; algemeen/ hoe kom je aan je nickname) Ja, Julia vind ik heel erg lief klinken en wat kan ze/je dromen duiden, ge-weldig!!!
Bij Smurf had ik eerst het idee dat het om een schoolganger zou gaan, alleen bij de associatie van smurf dacht ik dat. Maar wat kan ik ernaast zitten, hiihih. Het gaat om een vrouw van tegen de 60! (vrouwen van na de 50 jaar noem ik wijze vrouwen) Sara wordt je toch als je 50 jaar wordt en bij de heksen relligie zien ze de oudere vrouw ook als wijs.
Dus ik was benieuwd, misschien is ze klein dacht ik, of vindt smurfen gewoon leuk. Een kleine wijze Smurf 60+ hihih

zomaar wat gedachten...
Moest wel lachen, ik had een soort hint gegeven dat ik de voorstelronde van Ricca, Palo, Julia, Dolf enz gemist had, maar nee hoor geen sjoege..

. Dus doosje gaf nog eens een hint en nee hoor, geen sjoege. Dus ik weer invullen; Ricca zit op 14 Januari 2011 alweer 7 Jaar op dit forum. (7 getal van spirituele wijsheid, inzicht enzz) (en wat is Moderator Master lid? Heeft het echt alleen met het aantal berichten te maken , of heeft Catharina Ricca aangesteld hihihi, want dat had ik zelf al ingevuld) Palomino heeft zich ook in Januari aangemeld , maar dan een jaartje later, die zit er dus al 6 jaar op straks. Happy being Dolf zit in het midden, die zit in oktober hier alweer 6 jaar. hihiihi en toen kwam ik achter iets grappigs; Julia melde zich exact op dezelfde dag en jaar (!) aan als Ricca (hebben jullie dit afgesproken?). Die vieren dus beiden hun 7-jarig jubileum. Of wie weet maak ik tegen die tijd een TOPIC aan voor hun, lijkt me enig!
Maar hun voorstelronde is er dus niet. Ik dacht, tjaaa, na 6, 7 jaar alsnog voorstellen, misschien vinden ze dat wat achterhaald. Maar waarom? Lijkt me erg leuk, dus afwachten maar weer. Kijk mensen gaan soms dingen invullen als ze het niet weten, wat ook helemaal niet erg is hoor.
Je kan ook wel een beetje spieken (klein beetje maar) zo lees ik dat Palo eigenlijk Annelies heet en 50 jaar is. Wijze vrouw; Palo-Annelies-Sara

Ik raakte ontroerd van het verhaal over de koeien en de les in Dankbaarheid die ze leerde, echt heel erg mooi en bijzonder!
Er was trouwens iemand die een beetje bot reageerde op de droomuitleg van Smurf. Dat was inderdaad een binnenkomer, maar dat betekent niet dat degene dan weg moet/mag blijven hoor! Als nog Welkom hoor; Ernesto! Hoe kom jij aan je nickname en doe jij ook aan voorstelrondjes?
Ik vond sommige dingen ook niet echt kloppen, zoals SPINNEN - IEMAND PROBEERT JE IN ZIJN WEB TE STRIKKEN.
, of WEG MET IJS EN\OF SNEEUW -- IS NEGATIEF(OP GLAD IJS BEGEVEN.)of KAST -- JE WORDT BEGRENST/BELEMMERD en nog een aantal wat ik kort door de bocht vind of niet vind kloppen. Maar wat Smurf ook zei; het was zomaar een greep en ieder geeft ook weer andere uitleg aan dingen. Ik denk zelf dat je het geheel moet interpreteren en ik geloof zeker in symbolen, maar niet op een vaststaande manier

Nou dit was weer de post, ajuus!
Loes