Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Ricca

Van harte welkom, Vonna. :)
From Ricca with Love

phoeby

Hallo!

Ik ben Phoeby, ben nu ongeveer 2 weekjes actief op dit forum maar heb me nog niet "officieel" voorgesteld  ::) shame on me!
Ik ben 23 jaar en word op 9 juni 24. Ben dus van sterrenbeeld Tweelingen. En ja, ik kan niet anders zeggen...ik heb er veel van weg! ;D
Zo nu en dan leg ik tarotkaaten (RW) voor mezelf. Maar aangezien ik een beginneling ben, vind ik het nogal eens moeilijk om de juiste betekenis aan de kaarten te koppelen.
Zodoende ben ik ook hier terecht gekomen...op zoek naar de betekenis....en vond van elke kaart een goeie uitleg! Top forum dus! Ik hoop hier nog veel te leren  :D

Liefs Phoeby

Ricca

Voorstellen is niet verplicht hoor, Phoeby. :) Het mág (als je dat leuk vindt).

Alsnog van harte welkom! :D
From Ricca with Love

Gerrie

Hallo, mijn voorstellingsrondje

Allereerst boeiend te lezen over de kennismakingsrondjes van iedereen. Altijd weer mooi om te lezen hoe open mensen kunnen zijn.

Ik ben 59, alleenstaand met drie schatten van kinderen, waarvan de oudste, mijn dochter 25 maart is getrouwd, de tweede sinds 29 september papa is en ik dus voor het eerst oma ben geworden. Wat een verrijking zo'n klein manneke in je armen te houden. Mijn jongste zoon is nog thuis, die worstelt nog om te accepteren dat hij autisme heeft. In 1997 ben ik voor het eerst met de Tarot in aanraking gekomen en vanaf dat moment is mijn leven 180 graden gedraaid. Ik heb een opleiding gedaan voor Tarotiste aan het SUW in Nijmegen. Daarnaast werkte in in het 'afvalputje' van de maatschappij, nl in de drugsopvang. Werk dat ik met heel mijn hart heb gedaan, maar na een hartinfarct noodgedwongen mee moest stoppen.In die periode heb ik mijn tweelingziel weer ont-moet, dat zo'n intense ervaring is, waar je ziel helemaal bloot wordt gelegd en van je ego niets overeind blijft. Je leert dat liefde niet altijd lief is en dat gehechtheid lijden veroorzaakt en ook al zijn we nu niet samen, we weten allebei dat het goed is zoals het is.  Momenteel leg ik individueel de kaarten voor mensen, geef af en toe workshops.

Mijn sterrenbeeld is Maagd en ascendant is Schorpioen.
Mijn zielekaart is de Kluizenaar en mijn persoonskaart de Maan ( die me idd heel wat te leren geeft)
In de Chinese jaartelling ben ik de Metaal Tijger, wat nu ook het jaar van de tijger is.
De laatste jaren flinke druk gevoeld van Saturnus, die nu langzaam aan het verdwijnen is.

Lijkt me leuk om hier met jullie ervaringen te kunnen delen.

Liefs,
Joy

Laure

Amai JoyForever,
'k Heb voorlopig geen vragen meer hoor!
Zo'n uitgebreide kennismaking :-)
Hartelijk welkom op dit aangename forum :-P

Een spiritueel omaatje hebben lijkt me heel leuk ;-)

Groetjes
doosje

kristina1975

hallo allemaal, eigenlijk kom ik al jaren bij jullie op bezoek om te kijken, mee te lezen en mijn vragen te stellen. Ik bedenk me juist nu dat ik me eigenlijk nooit heb voorgesteld :-[ Terwijl ik uit deze site zoveel leer en steun krijg!!
Vooral nu weer!!

Ik ben nu 34, sinds 4jaar single. Ik ben deze site ooit per toeval tegen gekomen, toen mijn liefdesleven en mijn leven een puinhoop begon te worden en eenmaal ik een tarotboek van bijna onbekend te noemen persoon kreeg ben ik me steeds meer met de kaarten bezig gaan houden. Inmiddels heb ik RW-kaarten, Engelen-, Godinnen, Aartsengelen kaarten en mediteer en neem de rust wanneer ik niet mijn gevoelens weg eet :-[

Ik gebruik mijn kaarten of online leggingen bij besluiten waar ik extra steun nodig heb, maar in de liefde/ gevoel kan ik het niet voor mezelf. Ik merk ook dat ik veel te leren heb, tegelijkertijd de kaarten raken je gevoel hoe dan ook zonder alle kenmerken op het kaart te hebben gezien.

Ik ben een steenbok, mijn persoonskaart is 8 De Kracht en ik ben een konijn en ik ben dankbaar dat deze site is opgezet en dankbaar dat er personen als Leeuwin er zijn.

Geluk en liefs aan iedereen hier  ;D


Leeuwin

Wat een lieve opmerking plaats jij Kristina 8)

Liefs van Leeuwin

Laure

Ja k'nijntje
ik ben ook blij dat er zoveel liefde, licht, warmte en wijsheid van het scherm spat telkens ik cathweb open
Welkom alsnog
doosje

Gerrie

Citaat van: doosje op mei 14, 2010, 19:53:55 PM
Amai JoyForever,
'k Heb voorlopig geen vragen meer hoor!
Zo'n uitgebreide kennismaking :-)
Hartelijk welkom op dit aangename forum :-P

Een spiritueel omaatje hebben lijkt me heel leuk ;-)

Groetjes
doosje
Dank je wel Doosje voor je warme welkom. Ook al ben ik nog betrekkelijk weinig op het forum geweest sinds mijn aanmelding, het lezen van de berichtjes, roept al heel veel herkenning op. Een beetje als  'thuiskomen'
Moeder worden is bijzonder, maar oma worden zeker zo bijzonder, ook al klinkt het nog steeds wat onwennig hihi.

Liefs Joy

Ricca

Lieve Joy,

Van mij ook nog een warm welkom!
Mooie naam... Joy forever. :D
From Ricca with Love

Gerrie

Citaat van: Ricca op mei 17, 2010, 09:11:59 AM
Lieve Joy,

Van mij ook nog een warm welkom!
Mooie naam... Joy forever. :D
Dank je wel Ricca :D
Achter Joy zit een heel verhaal en is mijn koosnaam al vanaf kind. Mijn dierbaren noemen me dan ook Joy en niet bij mijn geboortenaam. Forever kwam erbij met het account aanmaken, alleen Joy kon niet hihi. maar sta wel helemaal achter dat wat de betekenis van de naam aangeeft.

Liefs,
Joy

Laure

Hey Joy,

Ik kan me inbeelden dat het woordje oma nog even raar aanvoelt,
maar voor je kleinkinderen is het weldra vast een van zijn lievelingswoorden 

hey veel lees- en schrijf plezier hier
doosje

Kai Gong

Een warm en hartelijk welkom aan de nieuwe leden. Wens jullie fijne spirituele uurtjes toe op het forum!

Liefs,
Karin  :)

klaproos1945

welkom vicky
bewaar en vertrouw op de intuitie
klaproosje

Ricca

Van harte welkom, Vicky!  :D
From Ricca with Love