Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Ricca

Welkom Buddha. :) Wat een mooie naam. We hadden hier ook al eens een Jezus, maar die noemde zich Djeezeke...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Laure

Hi Buddha!
Welkom hier vreemdeling ;-) met zo'n mooie post op de deurmat in huis vallen, je moet maar durven ;-)

Citaat van: Buddha op februari 08, 2010, 18:45:39 PM
Ik voel me overal thuis. In elk land en op elke plek.
Hé dat is een van mijn voornemens *jaloers*

Citaat van: Buddha op februari 08, 2010, 18:45:39 PM
Het verwoorden van het oneindige lijkt alleen mogelijk door niet te praten. Gedachten zonder woorden, als snel-lezen door een boek.
Dat doet me denken aan de film Amadeus waarin Mozart zijn nieuwe compositie-"draft" voorstelt aan de keizer, waarop die zegt: "too many notes" (... "Just cut a few and it will be perfect")

Citaat van: Buddha op februari 08, 2010, 18:45:39 PM
Ik ben slechts een deel van de fractal. Oneindig in het grootst en het kleinst. Levend als het is.
Wat een treffende vergelijking!!!!!

Citaat van: Buddha op februari 08, 2010, 18:45:39 PM
De uitdaging: In dit lichaam de totale realisatie verwezenlijken. Mijn gevoel zegt dat dit proces aan het versnellen is. Ik wil het graag laten zien. Als de tijd daar is.
Nou, ben benieuwd
tot ziens
doosje

Buddha

Dankjewel voor het warme welkom.

"Too many notes". Inderdaad. Alles in balans, anders is er geen "harmonie". Dat is ook hoe ik mijn leven ervaar. Toen ik wakker werd door het licht was alles roze. Een paar jaar later werd ik wakker door de duisternis en was alles zwart. Nu bekijk ik beide met mijn derde oog en is alles in contrast.

Het lijkt dat bewust-zijn alles omvangend is. Of alles is. En tegelijkertijd is niks, want het is in beweging. Daarom zijn dit zo'n mooie tijden. Want het is in beweging. En ik bezeil de golven van mijn creaties.

Leuk om hier gelijkgezinden te vinden.

Buddha

Julia

Hallo Regina, Hans, RoqueAngel en Buddha,

Ben ik even een weekje weg en zie hier wat een aanwinsten....  :)

Welkom!

Veel plezier op het forum.

Lieve groet, Julia

Huan

Voor Buddha:

zij die weten spreken niet, zij die spreken weten niet....

Lieve groet van Huan

Julia

Citaat van: Huan op februari 12, 2010, 10:56:19 AMzij die weten spreken niet, zij die spreken weten niet....

Maar als zij die weten niet spreken, zullen zij die niet weten niet weten. En als zij die niet weten niet spreken, weten zij die weten ook niet dat zij die niet weten niet weten en spreken ze niet.....

Dan zou het hier akelig stil worden.

Dus als zij die (niet) weten niet delen (sorry Hoyma ;D), dan kan er niet vermenigvuldigd worden!

Maar goed...., weet ik veel?!

Lieve groet, Juul




Palomino

Citaat van: Julia op februari 14, 2010, 09:15:33 AM
Citaat van: Huan op februari 12, 2010, 10:56:19 AMzij die weten spreken niet, zij die spreken weten niet....


Maar goed...., weet ik veel?!


Volgens mij wel juul, en gelukkig spreek je het ook uit :).

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

mikkela

Hallo iederen ik ben mikkela en ben hier vandaag voor t eerst.Ik ben reeds 12 jaar bezig met alternatieve dingen.Ook ben ik zeker bezig met spiritualiteit.Ik ben 56jaar,wwegschaal , gehuwd met Valère en heb een zoon van 34Gunther.
Ik doe ook aan kaartleggen(lenormand )bachbloesem therapie ,cranio sacraal,voetreflexologie,ik ben helrderschrijvend en kan magnetiseren ik heb de tweede graad reiki en hoop hier wat op te steken of mss iemand te helpen.

Als je zon brengt in het leven van anderen kun je de stralen niet weghouden van jezelf.

Knuffke Mikjexx

klaproos1945



         van harte welkom mikkela
         klaproos1945

Leeuwin


Laure

me 3

hoe gaat dat, helderschrijven, mikkela? is dat zoiets als channeling dan?
liefs van doosje

mikkela

Ja hoor das hetzelfde maar je hand worden dan geleid.
Liefs en knuffelsxxMikje

Ricca

From Ricca with Love

mikkela

Bednakt Ricca dat zal wel lukken met zo veel lieve mensen!
Liefs en knuffels Mikjexx

Laure

dat zijn bijzonder veel talenten die je ontwikkelt!
dat helderschrijven moet danig leuk zijn - als ik één helderding zou willen ontwikkelen lijkt me dat het fijnst
:D