Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Palomino

Hi Cynthia, welkom op het forum. :)

Liefs,
palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Leeuwin

Ook wat mij betreft van harte welkom!

Groetjes van Leeuwin

Terrehh

hiya
Ik word (meestal) Terry genoemd, 17 jaar, 6 vwo.
Ik ben net begonnen met tarotkaarten leggen maar ben eigenlijk altijd geinteresseerd geweest in geesten, het zien van aura's en dergelijke.
zelf kan ik dat helaas niet. Volgens mijn nichtje kon ik het als klein kind wel, maar heb ik het naarmate ik ouder werd 'weggedrukt'.
Ik schilder en teken sinds ik potloden en kwasten vast kon houden, eerst dieren, nu mensen en portretten.
ik zou eigenlijk niet weten wat ik hier verder over mezelf zou kunnen zeggen dus dit was het wel zo'n beetje :)
byebye

Fatin

Citaat van: Terrehh op december 19, 2009, 17:13:59 PM
Ik schilder en teken sinds ik potloden en kwasten vast kon houden, eerst dieren, nu mensen en portretten.

Das al heel jong ...  :D

Welkom en je zult vast een leerzaam en vooral leuk proces hier ervaren, met z'n allen

Liefs,
Fatin

Terrehh

Haha ja ik begon op mijn zevende met lessen maar daarvoor was ik eigenlijk altijd al aan het tekenen dus ik zei het maar zo ;D.  Dankje, ik merk inderdaad dat ik in de korte tijd dat ik hier zit behoorlijk veel aan het leren ben :P

Liefs,
Terry

Pantoffel

#35
Hallo allemaal,

ik ben eerder op dit forum geweest en heb het hier goed gehad.
ik had even tijd en rust voor mijzelf nodig toen,
ik mijn profiel hier verwijderde.
ik hoop dat ik hier nog net zo welkom ben als dat ik eerder al was.
ik ben er weer en wil graag blijven.

ik ben een jonge vrouw en ik woon op mijzelf.
ik woon alleen.
ik doe aan lenormandkaarten, automatisch schrift, pendel, en heb sinds kort de zigeunerkaarten.

tot forums ik hoop dat ik nog net zo welkom ben als eerder.

liefs..

Leeuwin

Ja hoor Pantoffel, welkom :)

Liefs van Leeuwin

Pantoffel


Palomino

Natuurlijk Pantoffel  :)

Liefs,
palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pantoffel


klaproos1945


van harte welkom
  terug van weg geweest
    zegt de oude alleenstaand vrouw

   
     klaproos1945

Ioma

Hallo allemaal,

Tijdens het googelen kom ik vaak dit forum tegen, dus ik denk, laat ik me maar eens een keer inschrijven.
Daarom ben ik dus hier.
Ik heb mezelf de tarot aangeleerd voor mezelf en voor anderen de kaarten gelegd door de jaren heen.
Op dit moment ben ik wat leggen voor anderen betreft even niet actief bezig.
Ook heb ik een aantal orakels, waar ik nog vrij weinig mee doe, maar die ik op den duur wel verder wil bestuderen.
Verder heb ik een relatie en kind, maar ook creatieve hobby's en ben ik spiritueel geïnteresseerd.

Veel liefs,

Ioma

Julia

#42
Hallo Pantoffel, Terry, Cynthia, Miranda en Ioma, een Heel Hartelijk Welkom  :D

Lieve groet, Julia

Leeuwin

Héél hartelijk welkom Ioma!

Liefs van Leeuwin

Regina

Goededag...

Mijn naam is Regina, 45 jaar en heb twee dochters.

Ben volgens anderen heldervoelend en leg de Lenomandkaarten. Zes maanden geleden de Universal Rider Waite gekocht. Puur om te proberen. In de winkel uitvoerig bekeken maar thuis gebeurde er niets. Vervolgens weggelegd.

Begin van deze week uit verveling weer opgepakt. Ben op jullie forum terecht gekomen, pakte mijn kaarten en voelde dat er dit keer wel wat gebeurde, het begon te stromen.

Ik probeer voeling met de kaarten te krijgen door ze in mijn hand te houden en op ze te concentreren.
Bij een van de onbeschrijfelijk uitvoerige omschrijvingen van de bijzondere Ricca  :) begon ik te huilen, zo raar...
Voor mij een bevestiging dat ik toch de juiste kaarten had gekocht en eindelijk aan slag kon.

Sta aan het begin van weer een nieuwe fase...

Hartelijk dank....