Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Euntràth

Hallo, ik wil mij even voorstellen. Wel onder mijn forumnaam: Euntràth.
Vrouw, 46, woonachtig in België en bezig met het leren kennen van Wicca. Aan de ene kant voelt het als thuiskomen en tegelijkertijd is er zoveel informatie dat ik er door overweldigd raak. Dus neem ik één stap tegelijk.

Ik hoop hier veel te kunnen leren en mensen te ontmoeten die zich met dezelfde dingen bezig houden. Ter inspiratie, ter ontwikkeling en sociaal gezien is dat ook wel prettig.

Blessed be

Carla

Anja

S0PHlE

Dag allemaal,

Mijn naam is Sophie. Ik ben 30 jaar oud. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in spiritualiteit maar ben dit de laatste tijd verder aan het ontwikkelen. De reden dat ik me heb aangemeld op dit forum is dat ik de afgelopen tijd verschillende mediums gesproken heb en iedereen wat anders aangeeft, waardoor ik erg in de war ben.

Anja

WELKOM Sophie!!

Ik hoop dat wij hier e. e. a. van elkaar mogen leren en ook dat je hier meer antwoorden vindt.

MadMuse

Even voorstellen, deze keer als MadMuse, annex Morticia, annex Medusa (Luna) (twintig jaar geleden)  :)

Carla

Jaa, die ken ik ook nog wel! Welkom terug!

80rudolflippens@gmail.com

Hoi allemaal
Mijn naam is Rudi
Als gepensioneerde heb ik de Tarot weer opgepakt. Ik verwacht veel van deze site. Ook zie ik de Aarde
en overige planeten als kosmische organen en ben een lange tijd lid geweest van de sterrenvereniging van de Leidse sterrenwacht, en weet dus iets af van astronomie. Nu dan is Tarot wel iets anders. Toch is de Tarot erg Aards. Ook Aristoteles had het al over de vier elementen: Aarde, water lucht en vuur. Maar nu een stapje verder: het proton staat voor aarde, het electron dat om het proton een schil vormt staat voor water, de ruimte staat voor lucht en het licht staat voor vuur. Ik vind het leuk om zo te fantaseren.
Het gaat er om om de fantasie te prikkelen. Ook weet ik dat telepathie bestaat, terwijl er nog veel mensen zijn die niet in dat verschijnsel willen geloven. Het is al heel lang onder de oude oosterse wijsgeren bekend dat het universum spiegelt, en zodoende blijft niets geheim.
Hartelijke groet, allemaal.

Carla

Hallo Rudi,

Heel hartelijk welkom!

Werk je ook met Lenormand kaarten? Ik vroeg het me af omdat je de tarot erg aards noemde. Ik vind persoonlijk de Lenormandkaarten nog aardser dan de tarot, meer van alledag zeg maar. De tarot kan toch vaak nog wel een spiritueel kantje hebben.

Hartelijke groet,
Carla

Birgit

Dag Rudi,

Hartelijk welkom op deze site.
Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren.
Voel je zeker thuis!

Groetjes,

Birgit

Saggitarius

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Saggitarius, vrouw, 34 jaar, samenwonend met mijn man en kindje van bijna 2 jaar.
Geïnteresseerd in het spirituele sinds ik 12 jaar was, inmiddels mijn tarot decks verruild voor de Lenormand kaarten. Ik vond de tarot wat te lastig en teveel om te moeten doorgronden en leren.
Ik ben met de Lenormand nog steeds een beginner en hoop via dit forum veel te kunnen leren en me te ontwikkelen op dit gebied.

Hartelijke groeten, Saggitarius

Carla