Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Anja

Heel hartelijk Welkom Leendert!

tekisui

moi,

op mijn 20e ben ik vanuit groningen naar rotterdam gefietst met een tent om de zeevaartschool te doen.
nu alweer zowat jaar gelden leef ik nog half op een groot schip: gaia :)

vindt het wel moeilijk op straat te zijn deze dagen, neem eigenlijk nooit een telefoon mee
maar een mp3 speler is haast wel nodig voor me af en toe

probeer ook wat kruiden te vinden om geest & lichaam wat rustiger te maken,
gember lijkt wel heel goed te zijn.

groeten en fijne dag

Anja


LeoVoet

 :) Van Ulrich
hoi ik ben nog maar pas lid van deze groep, en nog groen als beginnende heks.
ik ken nog maar zeer weinig van alles wat er te weten valt  ::) en daarom is alle hulp welkom
Aarzel niet om deze arme tenderfoot te wijzen op alle mogelijke en onmogelijke zaken die belangrijk zijn voor een heks, waarmee moet ik beginnen, wat best te lezen, en belangrijk : waar vind ik een goede coven in mijn buurt ? (zuiderkempen,provincie Antwerpen). Ik ben 65 jaar jong, en houd intens van de natuur.
Iemand ?

Anja

Allereerst hartelijk welkom op dit forum!!

Mijn ervaring: koop een startersboek van de beginnende heks! Daar staat meestal het belangrijkste in wat je moet weten. Verder: het is nogal persoonlijk natuurlijk maar zelf vind ik het woord heks een negatieve bijklank hebben. Ik zeg liever wicca.


Groetjes van Anja

Viviane

Goedemorgen allemaal,

Ik kom al een tijdje op de website om mijn kennis van de Tarot bij te spijkeren.
Veel interessante topics zijn er op het forum te lezen en daarom ben ik lid geworden.
In het verleden heb ik deelgenomen aan verschillende (inmiddels niet meer bestaande) fora op het gebied van natuurreligies en heb dat altijd heel leerzaam en leuk gevonden.
Ik kijk er naar uit om meer te lezen en te leren van jullie.

Groetjes, Viviane


Carla

Hallo Viviane,

Hartelijk welkom!

Anja


klaproos1945

Jaren geleden was ik heel actief op en in dit forum. Nu zou ik graag nog eens terugkomen bij jullie, omdat ik de laatste tijd weer aan het schrijven ben via de tarot kaarten. Hopelijk hebben jullie hier nog interesse voor en heten jullie mijn werk weer welkom.

Koningen van de bekers
Wat is er goed voor mij?
Het liefst zou ik nu bij het water, de zee of op de rivieren heerlijk genieten van de rust. Luistern naar mijn innerlijke stem. In al het vertrouwen van de kostbaarheden van de ziel; respect betonen en respect krijgen is de sleutel van de huidige vragen. Er ligt een opgave die op me wacht. Accepteren wat voor ons ligt zoal het opruimen van eventuele struikelblokken die al uit de weg kunnen worden genomen We worden aangespoorde vooral geduldig onbevooroordeeld te werk gaan het beste is voor onszelf. De eigen bestemming kennen en vinden vanwaar de stroom des levens het dichtste bij is.
Achter de horizon gaat het verder. Hoe meer we de problemen achter ons laten, hoe helderder zal ons toekomstige inzicht worden. Met vrolijke luchtigheid, helder van geest staan we midden in het leven, midden in de groei. Jong in de ouderdom en/of jong van geest. Zo ontwikkeld mijn eigen smaak, voorliefde en gewoontes die goed voor me zijn, mijn menig vanuit de grond van mijn hart. Een frisse wind die waait over de weg van nieuwe doelen.

klaproos 1945


Carla

Hallo Klaproosje,

Wat leuk dat je terug bent!!
Opnieuw een hartelijk welkom.

Carla

klaproos1945

Hallo Carla

Ja dit is ook leuk en ben blij
met de vernieuwde hartelijke begroeting van jou.

Veel liefs van Klaproosje

Heyhoka

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik hier juist zit om mij even kort voor te stellen aan jullie.

Ik kom uit Belgiƫ en ben woonachtig in de provincie Oost-Vlaanderen. Ik ben een vrouw van 53 jaar en mijn echte naam is Marleen.

Mijn interesses gaan vooral uit naar astrologie; kaartleggen: zowel tarot als lenormand en numerologie. Daarnaast heb ik ook interesse in psychologie.
Ik ben niet praktiserend in bovengenoemde, maar het boeit mij allemaal wel enorm en ik leer er graag nog over bij.

Alvast bedankt voor de toelating in de groep en ik kijk er al naar uit om jullie beter te leren kennen via de info die hier wordt gedeeld.

Groetjes

Carla

Hallo Marleen,

Ja hoor, dit is de juiste plek om jezelf een beetje te introduceren.
Ik heet je heel hartelijk welkom!

Anja

Ook ik heet je hartelijk welkom Marleen!

Heyhoka

Djw beide

Voorlopig zal ik nog niet veel posten, want ben volop alle interessante items aan het lezen.

Ik hoop dat dit geen enkel probleem is.

Alvast een dikke pluim voor dit forum.

Heyhoka