Jaren geleden was ik heel actief op en in dit forum. Nu zou ik graag nog eens terugkomen bij jullie, omdat ik de laatste tijd weer aan het schrijven ben via de tarot kaarten. Hopelijk hebben jullie hier nog interesse voor en heten jullie mijn werk weer welkom.
Koningen van de bekers
Wat is er goed voor mij?
Het liefst zou ik nu bij het water, de zee of op de rivieren heerlijk genieten van de rust. Luistern naar mijn innerlijke stem. In al het vertrouwen van de kostbaarheden van de ziel; respect betonen en respect krijgen is de sleutel van de huidige vragen. Er ligt een opgave die op me wacht. Accepteren wat voor ons ligt zoal het opruimen van eventuele struikelblokken die al uit de weg kunnen worden genomen We worden aangespoorde vooral geduldig onbevooroordeeld te werk gaan het beste is voor onszelf. De eigen bestemming kennen en vinden vanwaar de stroom des levens het dichtste bij is.
Achter de horizon gaat het verder. Hoe meer we de problemen achter ons laten, hoe helderder zal ons toekomstige inzicht worden. Met vrolijke luchtigheid, helder van geest staan we midden in het leven, midden in de groei. Jong in de ouderdom en/of jong van geest. Zo ontwikkeld mijn eigen smaak, voorliefde en gewoontes die goed voor me zijn, mijn menig vanuit de grond van mijn hart. Een frisse wind die waait over de weg van nieuwe doelen.
klaproos 1945