Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Blue Birds

Hallo



Ik ben nieuw hier en zoek nog mijn weg hoe een forum werkt.

Ik hoop ik veel bij kan leren over inzicht in kaartleggen. Alvast met dank en warmte van uit mijn hart  :)

Djelis

Hoi allemaal ik wil mij even voor stellen. Ik ben vrouw 38jr en heb me aangemeld op dit forum om zo meer te leren over  astrologie numerologie tweeligziellen kaarten enz.  Ik ben hier halfjaar mee bezig en het is veel  heel veel en kan niet altijd  het antwoord om mijn vragen vinden. Door dit forum hoop ik hier verder mee te komen.

Groetjes

Carla

Welkom Djelis  :)

Er is sowieso al een schat aan informatie aanwezig op dit forum, en je kunt hier natuurlijk ook je eigen vragen stellen en antwoorden geven.

Thalia

Dag lieve mensen, Graag stel ik mijzelf even voor. Mijn ouders hebben mij bij mijn geboorte (in 1960) een mooie naam meegegeven: Thalia. ' De bloeiende' en 'Muze van het blijspel'. Als kind vond ik het een tuttenaam, maar ben het in de loop van mijn leven steeds meer gaan waarderen, omdat het de lading dekt. Ik tel mijn zegeningen en probeer het leven van de zonnige kant te bekijken. En wordt daarbij vanuit het universum enorm geholpen.
De Stem uit de Cursus in Wonderen, die 20 jaar geleden in mijn leven verscheen, geeft mij leiding en richting in het leven.
In het maatschappelijke leven ben ik fysiotherapeut geweest. Daarna na een rechtenstudie jarenlang jurist in het bedrijfsleven en de laatste 10 jaren vaar ik op een schip. Mijn lieve echtgenoot heeft een zeilklipper en wij kunnen 20 gasten meenemen om zeilreizen te maken op IJsselmeer en Waddenzee. Nu gaat dat niet vanwege de Corona. En nu komt Catharinaweb op mijn pad. Heel stimulerend en inspirerend! Ik richt mijn aandacht voorlopig even op de Tarot. Hartelijke groeten, Thalia

Anja


Oasis_Ana

Hallo iedereen! De afgelopen tijd zocht ik in google vaak onder de zoekterm "catharinaweb" en dan de tarotkaart(en) die ik getrokken had. Gisteren vond ik het tijd om me hier ook maar eens aan te wagen. Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga lezen!

Anja


Gitte

hallo,

Mijn naam is Gitte.
Ben lid sinds vandaag.
Heb een tijdje geleden -als geschenk- kaarten gekregen.
Moet nog heel veel leren en hoop dat ik via dit forum e.a. kan opsteken.

Groetjes,

Gitte

Carla

Welkom Gitte!

Wat voor kaarten heb je gekregen, zijn het tarotkaarten? Er is hier veel info te vinden over tarot en Lenormand kaarten.

Gitte

Carla,

Ik kreeg:
-orakel van de engelen
-Het Lenormand spel
-Ridder Waite tarot

Deze waren eerder van iemand anders. Gekregen als herinnering.

Gitte

Carla

Dat is mooi. We hebben speciale Lenormand en tarot fora.

Gitte

Welk van de 2 kan ik het best gebruiken?
Heb al gelezen dat verschillende leg methodes bestaan.
Welke methode kies je het best als je over een specifiek onderwerp een vraag hebt? (vb. gezondheid)

Anja

Beste Gitte,

Allereerst: hartelijk welkom op dit forum!

Welke kleine of grote leg methoden je wilt gebruiken, hangt sterk van je vraag af plus het gevoel wat je daarbij hebt. Het Keltisch Kruis is een van de meest gebruikte methoden voor Tarot kaartleggingen. Kijk ook ik bij het topic Deze Leggingen zijn OOK Leuk om te Doen.

Evengoed zijn er met Lenormandkaarten ook heel veel leg patronen mogelijk, kijk eens op ons forum Lenormand kaartleggingen.

Ik hoop dat wij nog veel van elkaar kunnen leren Gitte

Gitte

Beste Anja,

Dank je wel om mij te verwelkomen.
Ik zit met een paar vragen.
Vermoedelijk wordt iedere vraag per leg methode afzonderlijk gesteld of bestaat er een methode waarin men vragen kan combineren?
Het antwoord hierop vond ik niet terug op het forum.

Gitte

Engel17

Hallo iedereen ik ben Leendert en ik ben nieuw op dit forum ik hou me veel bezig met spiritualiteit en witte magie
Groetjes van mij :)