Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Lena

Van harte welkom Sofie.

Liefs .

Lena

Sofie


Carla


Geert


Sofie

Dankjewel Geert en Carla!
Ik voel me hier helemaal welkom <3

Anam Kara


lucy

Welkom Liesbeth en Task

Nordlead

nordlead eigenwijs eigenzinnig weduwe van twee mannen moeder van drie zoons ik voel me hier thuis thanx( geen woorden maar daden) laten we het hierbij houden kort en krachtig yesss kracht liefde zal overwinnen in al jullie leven  dat is het😇

Pili

Hallo ðŸ'‹

Ik ben een 44 jarige vrouw uit Antwerpen.
De tarot boeit me al heel lang en ik ben nu uiteindelijk een cursus aan het volgen.
Leuke les, met leuke mensen!

Ben soms nog onzeker over interpretatie, dus ik hoop hier af en toe wat feedback te krijgen en interpretaties te lezen.

Groetjes

Geert


Astarte


Dicabo

Goedemorgen allemaal.

Sinds gister ben ik lid geworden van dit forum omdat ik met name, astrologie en tarot super interessant vind.
Een aantal jaren geleden ben ik daar al een beetje mee bezig geweest maar heb na een lange pauze, toch de draad weer opgepakt. Ik hoop hier veel te kunnen leren en lezen.
Oh ja, ik ben getrouwd, al lange tijd, heb kinderen en ook kleinkinderen.

Groetjes Dicabo

Geert


Dicabo


Esther60

Hallo allemaal,

Mijn naam is Esther. Heb interesse in Tarot kaartleggingen en astrologie. Zou hier zelf graag ervaring mee willen krijgen.
Hoop veel te leren via deze site. Maar denk wel dat je een speciale gave hiervoor moet hebben. Hopelijk ontdek ik die in mijzelf.

Groeten,

Esther