hallo Liesbeth,
ook namens ondergetekende, welkom op deze site.
waar begin je mee om met Tarot kaarten aan de slag te gaan??? Zo te zien ben je daar al mee begonnen

voor samen de Tarot te leren kennen is dit forum mijn inziens uitermate geschikt. Doe je leggingen, geef jouw mening en vraag het anderen.
zelf ben ik eerst gaan lezen, een tarot deck aangeschaft en de kaarten één voor één bekeken naar wat voor betekenissen de kleuren, symbolen het plaatje in geheel bij mij opriepen. Daarna gewoon leggingen gaan doen.
wat boeken betreft hebben de boeken van Rachel Pollack: "De 78 graden der Wijsheid" en "de Hermetische tarot" van Dio Raman, mij veel inzicht gegeven.
Deze twee boeken heb ik hier nog staan. Daarbij heb ik ook nog het boek: "de beeldspraak van de tarot"van Adriaan Krabbendam (is een grammatica van de beeldspraak, met name specifiek die van de Tarot, ) geeft inzicht in mythologische/esoterische symbooltaal. Verder nog een paar boeken over Tarot o.a."De geheimen van de Tarot"van Elisabeth Laszloë
een paar Tarot Deck's heb ik ook nog wel voor je.
Zelf woon ik in Noord Holland en ben zoals je wellicht gelezen hebt mijn bibliotheekje aan het opruimen.
Mocht je in de buurt zijn mag je ze gerust komen ophalen bij mij.
liefs,
libram