Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Kleintje


Lowietje

Lieve allemaal,

Ik ben Alowieke. Ik heb vijf jaar geleden het roer volledig omgegooid, om op een verlaten camping mijn eigen huisje te bouwen. Een woonwagen, van zes vierkante meter, keigoed geisoleerd met een dikke laag schapenwol en licht van atmosfeer. Ik heb er alles in gelegd wat ik had, en wat ik wilde. Het was hard werken en koste veel geduld en uithoudingsvermogen. Ik woon er nu drie dagen in en het voelt heerlijk hier. Helemaal niet klein. Maar het is nog niet af, en voor ik verder ga met andere dingen, wil ik dat het écht klaar is! Even doorbijten dus.
Ik trok zojuist staven zeven en ik dacht, hier ga ik eens iets over zeggen. Het past erg goed bij mij op dit moment.

Dag!

https://alowieke.wordpress.com/2017/05/01/zomaar-verhuisd/

Carla

Hallo Lowietje,

Hartelijk welkom! Ik ben te moe om nog veel te lezen, maar ik heb wel even op je blog gekeken, ziet er erg mooi uit! Ik hoop dat het je gaat bevallen. en ook hier op het forum natuurlijk.

johanneqont

Heey Hallo,
Mijn naam is Johanneke, 31 uit Leeuwarden.
Ik heb van jongs af aan al een nieuwsgierige interesse in het spirituele maar ben vooral de laatste jaren bezig met het leggen van tarot kaarten waarvan het afgelopen jaar steeds actiever waarmee ik nu ook merk vooruitgang te boeken!

Met die vooruitgang komen ook steeds meer vragen ;) vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum.. het lijkt me fijn om af en toe terugkoppeling te krijgen van gelijkgestemden en/of meer ervaren leggers!

groetjes!

Carla

Welkom Johanneke,

Lekker meedoen op de kaartleggingenfora  :)

Wi nietje

Hallo
Mijn naam is Wi nietje,ben 53 jaar.
Ik communiceer met overledenen, ik help mensen met blokkades,ik geef sessies, en ik wil niet dat mensen mij betalen want ik vind het een gift.

Carla

Hallo Wi nietje,

Hartelijk welkom!

danielle

hai ik ben danielle 27 jaar oud moeder van 2 kindjes
en leuk om hier bij te mogen zijn ben benieuwd :)
ik wens jullie een fijne middag toe mvg danielle

Carla

Hallo Danielle,

Hartelijk welkom!

Erinyen

Ik ben Erin. Ik heb vroeger in mijn tienerjaren veel  tarot gelegd. En nu ik 40 ben sinds een paar jaar weer. Ik volg een Wicca-pad en de tarot bied mij veel inzicht in mijzelf. Het forum volg ik met veel interesse al een geruime tijd.
Het geeft me vaak weer net wat meer verdieping aan mijn inzichten vanwaar ik weer verder kan associeren.

Carla

Hallo Erinyen,

Hartelijk welkom op dit forum. Ik hoop dat je mee gaat doen bij de leggingen  :)

Erinyen

In de toekomst vast. Nu voelt het nog wat vroeg op de een of andere manier

Carla


Bergje

Hallo allemaal,

Ik had al een topic geopend in Tarot leggingen, maar zal me ook even netjes voorstellen: ik ben Bergje, 37 jaar en woon samen met mijn vriend en wat beestjes. Ik heb zelf een klein beetje ervaring met Lenormand,  maar ik vind het lastig (maar oefen ook te weinig), zeker voor mezelf. Ik hoop hier veel te leren!

Groetjes,
Bergje

HannekeTT

Hallo allemaal,
Na jaren van meelezen meld ik me toch maar eens aan.
Ik ben Hanneke, 49 jaar, en woon in het zuiden van Nederland waar ik mijn tijd doorbreng net lesgeven (kunstdocent), schrijven, fotograferen, in mijn tuin rommelen en uiteraard familie en vrienden.
Tarot, astrologie, wicca, meditatie en alle aanverwante spirituele invalshoeken hebben sinds een tijdje weer een (nieuwe) plaats in mijn leven. Na een periode waarin ik juist afstand nam en veel meer op mijn ratio dan op mijn gevoel vertrouwde (nee, natuurlijk ging dat niet goed 😉), puzzel ik nu inelkaar wat lang in brokjes en beetjes verstrooid was.
Het uitgangspunt daarbij, zowel in (mijn beleving van) de kunst, het lesgeven en het leven, is mijn geloof in verbeeldingskracht.