Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Lena


Ik herken dat gevoel maar al  te goed.

Voel je vrij Ben en hartelijk welkom .

Liefs.

LENA

Kebo

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kees, ben al een geruime tijd een bezoeker van deze site. Ik ben geïnteresseerd in Tarot en trek regelmatig een dagkaartje. Ik vind de uitgebreide behandeling van de kaarten erg leerzaam en interessant. Ik volg het Druidisch pad en daar is de Tarot een van de vele zijwegen. Ik ben 68 jaar, woon op de Veluwe en geniet van alle bijzondere uitdagingen die op mijn pad komen. Vroeger heb ik mij verdiept in Astrologie, maar de Tarot trekt mij momenteel meer aan. Leuk om nu officieel lid te zijn. Hartelijke groet, Kees.

Carla

Hallo Kees,

Heel hartelijk welkom!

Lena

Voel je vrij Kees en hartelijk welkom hier .

Lena

Boaz

#1279
Aangenaam, ik ben Boaz; een 38 jarige man uit Zwolle met zon in Leeuw en maan in Schorpioen. Groet!

Zon 17° 40' Leeuw/ Maan 03° 04' Schorpioen/ Mercurius 01° 34' Maagd/ Venus 02° 42' Weegschaal/ Mars 03° 56' Weegschaal/ Jupiter 24° 45' Kreeft/ Saturnus 01° 53' Maagd/ Uranus 12° 29' Schorpioen/ Neptunus 15° 36' Boogschutter/ Pluto 14° 28' Weegschaal

Carla


Amphitrite

Hoi Allen,

Aangenaam. Mijn naam is Tessa en ik ben 24 jaar. Al meer dan 10 jaar bestudeer ik de tarot. Toen ik begon met het bestuderen van de tarot en astrologie kwam ik geregeld op deze website. Nu, jaren later, wederom!

Ik leg de kaarten geregeld voor mijzelf en soms voor vrienden. De tarot helpt niet alleen in levenskeuzes, maar ook om de archetypen en structuren om je heen beter te doorzien en begrijpen.

Mijn interesses liggen verder bij filosofie en literatuur, zowel westerse als oosterse (de Bhagavad Gita).

Groet!

Gabriëlla

Welkom Amphirite!


Groet,

GABRIELLA

Carla

Hartelijk welkom Amphitrite!

Hemelsblauw

#1284
Hallo iedereen, ben hier pas voor het eerst ingelogd onder de naam Hemelsblauw. Ik volg dit forum al een tijdje. Ik verdiep me reeds enkele jaren individueel in de astrologie via boeken en internet, alsook in kaartleggen, Lenormand, tarot en orakelkaarten. Ik woon in Oost-Vlaanderen Belgie en ben 57 jaar jong  :). Soms zoek ik naar het waarom en de essentie van het leven. Ik wil me hier graag verder in ontwikkelen en ervaringen delen met gelijkgestemden. Ik ben sterrebeeld vissen asc weegschaal

Damaris

welkom Hemelsblauw ;D

Prachtige kleur, vooral zonder wolken. Ik zit achter de computer te genieten aan deze gedachten, waar het niet hemelsblauw is. leuk dat je hebt aangemeld, en ik hoop dat we veel van je zullen horen. ook ik zoek naar het waarom en essentie van het leven, dus leuk om samen op zoek te gaan. mijn sterrenbeeld is weegschaal en ascendant boogschutter. Maan in vissen, dus veel overeenkomsten.

liefs
Damaris. :-*

Purplemind

Hallo allemaal
Ik ben Desiree en ik volg deze site al jaren en trek dagelijks mn kaarten.
Ik ben een alleenstaande vrouw van 52 en heb me altijd wel in spirualiteit verdiept daar ik de nodige ervaringen heb ervaren al als klein kind,maar ook als oudere.
ik mag soms dingen voorzeggen,die kort erop dan ook plaats vinden.
Ik probeer zo veel mogelijk te mediteren en heb graag edelstenen bij me omdat ik hun krachten geloof!
Echter doe ik alles op mn eigen gevoel en manier.
De kaarten zijn voor mij een soort van bewustmaking in mijn proces en denkwerk.
En ik hoop dan ook dat als mn koppie weer eens aan het malen is dat ik het met jullie kan delen en of over kan discusseren :-))
Vandaar mn gebruikersnaam Purplemind,want als ik mediteer is alles wat ik zie paars/lila!

Carla

Welkom Purplemind, je hebt een mooie naam gekozen  :)

Kleintje

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, nog een beetje zoeken dus... :)

Mijn forum naam is kleintje. Ik ben een vrouw en altijd al interesse gehad in tarrot, spirituele maar kan het altijd moeilijk interpreteren.

Ik hoop hier dus meer te vinden.

Groetjes!

Carla

Hallo Kleintje,

Welkom, er is hier heel veel te vinden, ik hoop dat je een fijne tijd hebt.