Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Aquilegia

#1230
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum.

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding tot astrologe. Kinderhoroscopen, medische astrologie, psychologische astrologie, zwarte lichten/spirituele astrologie en loopbaanconsulten hebben mijn speciale belangstelling. Jullie zullen mij dan ook vooral vinden op het astrologieforum!

Trouwens, ik ben nog op zoek naar een stel voor een uitgebreide astrologische relatieanalyse (een werkstuk voor mijn opleiding). Je mag een PB sturen als je daar belangstelling voor hebt.

De rest vind ik ook wel boeiend, hoor. Ik heb mij in het verleden bezig gehouden met tarot, kabbala, wicca, en joods-christelijke spiritualiteit, meditatie.... Ik ben psycholoog van beroep.

Groetjes,
Aquilegia


Carla

Hartelijk welkom Aquilegia!

Kalidro

#1232
Hallo allemaal, mijn naam is Karen (Kalidro is een combinatie van mijn voor- en achternaam), 46 jaar, getrouwd en samen hebben we twee puberzonen. Heerlijk!
Al heel lang ben ik geïnteresseerd in spirituele zaken, tarot, horoscopen, beoefen ik Reiki, heb een aantal maal sjamanistische rituelen bezocht en doe ik mee aan familie-opstellingen. 
Ruim 10 jaar geleden heb ik een poging gedaan om tarot kaarten te leren lezen/duiden, maar toen was het blijkbaar mijn tijd nog niet.
Eind vorig jaar heb ik een nieuwe set kaarten gekocht en twee boeken. Ben gepassioneerd aan de slag gegaan, maar al snel kwam ik erachter dat ik wel wat hulp kon gebruiken. Al zoekend op het internet kwam ik uit bij CatharinaWeb, en wat fijn, uitgebreide uitleg over de kaarten!
Hoe meer ik de kaarten bekijk, hoe meer vragen ik heb. Zodoende heb ik me aangemeld.
Hoop met jullie van gedachten te kunnen wisselen over tarot.
Hartelijke groet, Karen

Grijze man

Welkom Karen!
Pubers..brrr..dat duurt bij mij nog een jaar of 5 voordat de oudste daar is..lijkt mij knap lastig.

Carla

Hallo Kalidro,

Hartelijk welkom! Het meest leer je door mee te doen, om te beginnen gewoon elke dag een dagkaartje trekken en bespreken in het kaartleggingenforum  :)

Aquilegia

Ik heb destijds 2 cursussen gevolgd voor tarot en dat kan ik iedereen aanbevelen. Het is heerlijk om in een groep te werken en ook de voorbeelden van de begeleider te zien. Heel inspirerend!

Elfje

Hoi, ik ben Elfje. Ben 49 jaar en leef samen met mijn 2 grootste lieverds, mijn poezen. Na een jeugd met weinig geborgenheid 11 jaar getrouwd geweest. Geheel op verkeerde gronden. Nu lig ik in scheiding na een huwelijk van 12,5 jaar. Deze man heeft nogal wat narcistische persoonlijkheidstrekken, daarbij heb ik me in alle mogelijke bochten gewrongen om het toch te laten werken. Met als gevolg: burn out, depressie. In het begin van vorig jaar door faillissement mijn baan verloren, sinds die tijd geen vastigheid op dit gebied. Bij huidige werkgever al 6 maanden in de ziektewet en mijn contract loopt per 1 april af. Leer iemand kennen waarbij ik voor het eerst met gevoel en verstand van durf te zeggen, 'dit is te mooi om waar te zijn', soulmate-gevoel. Door de situatie waarin we zitten die ons beïnvloedt hebben we, ondanks de liefde die er is, de relatie verbroken. Het was te mooi om waar te zijn. Heb wat ervaringen opgedaan op het spirituele vlak, tarot heeft vooral mijn belangstelling. Hoop op dit forum een steuntje in de rug te mogen vinden waardoor ik weer richting aan mijn leven kan geven.

Carla


Elfje


tiro

Hallo allemaal,

Ik heb me aangemeld op dit forum en zal mij eerst even voorstellen.

Ik heb 2 dochters en eerlijk gezegd ligt ons leven al een tijdje gigantisch overhoop.
Met kleine stapjes komen we steeds weer meer op onze  plek.
Door omstandigheden heb ik huis en haard achter gelaten en probeer ik weer alles op de rit te krijgen.

Dit gaat met hele grote hobbels en wat mij het meeste stoort hierin is dat ik voor velen kan voorspellen of iemand een richting/handvat geven waar ze weer mee verder kunnen en het voor mij zelf niet kan of mag zien.

Ik ben zelf zeer spiritueel ingesteld. Ben helderziend, voelend, wetend en ruikend.
Maar op de een of andere manier voor mezelf dus niet.
Misschien kom ik hier mensen tegen die dit herkennen of al een stukje verder zijn en meer begrijpen hoe dit komt.

Ik vind dit een leerzaam forum dus zal hier vaak even snuffelen en mijn vragen stellen.

Warme groetjes,

Tiro

Carla

Hallo Tiro,

Allereerst welkom op dit forum!

Ik herken -zeker in grote lijnen- wel dat het erg lastig is om bijv de kaart voor jezelf te leggen én te duiden. Voor mezelf denk ik dat het te maken heeft met de emotionele betrokkenheid, dat die te groot is waardoor ik het nét niet helder kan zien.

tiro

Dankjewel Carla,

Dat zal er zeer zeker mee te maken hebben, wat het voor mij nu op dit moment wel erg moeilijk maakt. Brengt onrust maar tegelijkertijd zijn er ook wel weer momenten dat ik het los kan laten (maar soms kan dat gewoon niet) en dan wordt het weer net iets duidelijker. Wat dan weer nieuwe vragen brengt. Hahaha lekker onduidelijk waarschijnlijk.
Maar fijn dat jij het ook wel kan plaatsen.
Vertrouw erop dat er binnenkort meer rust komt.

Groetjes  Tiro

Aurora

#1242
hoi,
ik ben nona en ik ben 13.

ik ben sinds mijn 7e al geïnteresseerd in geneeskunde. ik verzamelde 'dokterspullen' ( lege spuitjes, verband, pleisters enz.) en las hier kinderboeken over.

toen ik 12 was kwam ik in aanraking met plantengeneeskunde.
ik ging naar de bieb en haalde wat boeken over geneeskrachtig kruiden.
ik begon met experimenteren en toen kwam ik een wicca boek tegen. ik leende deze  en vond dit heel interessant.
ik vond het ook best eng en toen ben ik er een tijdje mee gestopt.

een paar dagen geleden ging ik op het internet naar wicca zoeken.
ik kwam op deze site en heb gelijk wat dingen opgezocht. toen begon ik op het forum te lezen en las een artikel en ik had ook een vraag. ik heb me geregistreerd en dat was eigenlijk alles. 

ik hoop op deze manier meer te leren.

groetjes
nona

Carla

Hartelijk welkom Nona. Ik vind het heel fijn te lezen, juist omdat je nog zo jong bent, dat je je interesseert voor planten en een natuurlijke geneeskunde.

Aurora