Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hallo Mackenzi,

Hartelijk welkom.

Dichte deurtjes open krijgen lukt vaak goed met nieuwsgierigheid, is mijn ervaring. Zelfs als iets eng voelt kan nieuwsgierigheid naar de reden van een angst je veel leren. Ik hoop dat hier je nieuwsgierigheid geprikkeld zal worden.

CATO

HALLO ALLEMAAL
IK BEN CATO
IK SCHILDER O A EN BEN ERG GEINTERESSEERD IN HET WERKEN MET TAROT,EN OOK LEES IK GRAAG WAT MENSEN ZOAL TE VERTELLEN HEBBEN OP DIT GEBIED .
MAAR NIET ALLEEN TAROT , OOK ANDERE DINGEN HEBBEN MIJN AANDACHT

Sister

Al geruime tijd lees ik mee met de symbolische uitleg over de kaarten, nu toch maar inloggen en me even voorstellen.
Ik ben 49jr, heb vrienden, heb kinderen, een leuke baan en zit goed in mijn vel. Dit laatste was niet altijd zo en Tarot heeft mij door de jaren heen in meer of mindere mate geholpen om inzichten te krijgen. Soms ging ik er juist van lopen malen. maar ook dat is een leerproces.
Mijn eigen kaarten voelen ook echt als van mij, maar ook de leggingen op de site geven mij zo vaak een zo raak antwoord. Soms zo raak dat ik hoofdschuddend en lachend naar de kaart(en) kijk. ook al is de boodschap niet vrolijk.
Waar ik (nog) niet zo heel goed in ben is de verbanden zien tussen de kaarten. Waarin versterken ze elkaar of benadrukken ze een bepaald aspect van de kaart. dat hoop ik de komende tijd te leren.
Ik ga nu meelezen met leggingen, wil leren van alle antwoorden en zal zelf ook wel leggingen willen plaatsen om te leren hoe de diverse kaarten samen inzicht geven.

Carla


Lotje

Goedemorgen,

Ik ben Letty. Wordt Lotje genoemd door mijn zus en anderen. Met enige regelmaat kwam ik al op de Catharina website. Sinds een jaar zit ik thuis met ziekte van Lyme en het lijkt alsof ik van alles te verwerken krijg en alsof een spiritueel pad zich meer en meer opent. Ik heb veel nachtmerries. Als ik ze herinner zoek ik ze online op en weet vaak de boodschap of betekenis wel te achterhalen, mede door het gevoel wat erbij hoort. Maar met een droom vannacht lukte dat even niet en ik zocht verder. Daarbij kwam ik op dit forum terecht, waarvan ik niet wist dat het bestond. De meeste onderwerpen vind ik interessant daarom leek het me leuk om me meteen maar te registreren.

Lily Rose

Hoi


Ik hoop hier veel bij te leren en vooral dan naar mijn eigen intuïtief  ontwikkeling :)

Leuk om met anderen uit te wisselen en nieuwe ideetjes op te doen

groetjes

Carla

Welkom Lotje en Lily Rose!

marcha67

Hallo allemaal, ik wil me graag aan jullie voorstellen.

Ik ben een vrouw van 48 jaar oud en woon sinds 3 jaar vlakbij Nijmegen in een heel klein dorpje. Ik heb 2 zonen van nu 16 en 19 jaar oud en een hele lieve vriend. :-*
De Tarot is mij via mijn moeder aangereikt. Ik lees al jaren graag mee op dit forum en ik vond het nu de tijd om mezelf ook aan te melden. Op het moment studeer ik klassieke homeopathie in Arnhem waar ik nu bezig ben met het tweede jaar van de vijf.
De I tjing is voor mij een leidraad door het leven. Verder ben ik bewust bezig met stenen, energie, voeding, dromen en zelfontwikkeling. Ik hoop op dit forum nieuwe mensen te leren kennen en onze ervaringen te kunnen delen. Ricca heeft mij al bij veel vraagstukken erg goed geholpen.

Warme groeten van Marcha67 :)

Carla


nickel

Hallo iedereen, het word tijd om me voor te stellen. Ik heb de Tarot een half jaar geleden ontdekt. Kwam toevallig door Google hier terecht en heb al veel geleerd.

Ik ben bijna 49, leef allee met een hond (Wolf, Mechelse Herder 14 reu) en 2 katten Ollie Zwart witte aketer, 3 jaar oud en Effen eenogige Zwarte poes van 4

Ik hou van cshatsen kijken, tekenen, schilderen, foto's bewerken

Carla


Grijze man

Hallo Allen,

Ik ben inderdaad een grijze man al ben ik nog lang neit zo oud als je daarbij denkt :)

Ik ben vader van een tweelingjongens van 4 en een dochter van 7. De moeder van mijn Oma is de oudste van de familie die ik ken die spiritueel bezig was. Ze heeft met een kermis meegereisd als "waarzegster" en las regelmatig de kaarten. Mijn oma kon dit ook maar hield er niet van, ze heeft ergens onderweg een angst opgepikt voor de kaarten die mijn moeder ook heeft. Mijn zus is spiritueel in de zin van pendelen, entiteiten verdrijven e.d. En dan ikzelf..ik deed eigenlijk niks en was af en toe geinteresseerd maar had ineens de drang om een set te kopen en ook aan de slag te gaan met kaarten.

Mijn keuze is gevallen op de Green Witch Tarot set, spreekt mij erg aan, en ik ben af en toe wat aan het oefenen met de kaarten.

Carla


Gabriëlla

Dat je hier maar veel kleurrijkheid mag ervaren!

11EDDY11

Hallo allemaal,

Ik ben Eddy, 35 jaar en kom uit de Provincie Groningen. Ik ben op het forum terecht gekomen omdat ik er toevallig bij kwam via de hoofd pagina. Ik hoop dat ik via het forum een beetje meer helderheid kan opdoen die mij de laatste jaren elke dag wel bezig houden maar ook veel energie ontnemen. Ik hoop jullie snel te mogen spreken in 1 van de vele topics die ik voorbij zag gaan.