Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

silverwings

Dank je Carla
dat hoop ik zeker, zelf kaarten lezen daar ben ik nog heel beginnend in
ik hoop te leren en ook voor mezelf in eigen situatie meer inzicht te krijgen

markus

Hallo allemaal,

Mijn naam in het dagelijkse leven is Reinier. Ik kom uit Brunssum en volg nu nog de opleiding laboratoriumtechniek in Sittard, verder doe ik nog aan judo en handboogschieten. Ik wil mij zelf meer wegwijs maken met de tarot.

Als je nog vragen hebt voel je vrij om ze stellen.

Groetjes,
Markus

Carla


Letitgo

Hallo allemaal,

Ik ben Lisa. Ik ben 22 jaar oud en ben onlangs begonnen met tarotkaarten leggen voor mezelf. Ik wil vooral een beetje gaan ontdekken of het iets voor mij is. Leren doe ik het liefst met anderen, dus vandaar dat ik mezelf hier heb aangemeld. Ik hoop dat ik mijn interpretaties van kaarten kan testen met anderen, om zo te kijken of ik in de goede richting zit, maar ook om mezelf verder te ontwikkelen.

Groetjes :D

Carla

Ook een hartelijk welkom Letitgo!
En natuurlijk kun je meedoen op de kaartenfora, zo leer je het meest en ik wens je er veel plezier mee.

Runa

Hallo,
Ik ben Runa. Ik werk al een aantal jaren met de tarot en gebruik het Rider Waite deck.
Verder ben ik geïnteresseerd in spiritualiteit in het algemeen, hekserij, werken met kruiden en planten en houd ik erg van wandelen in de vrije natuur, een goed gesprek met diepgang en van gedichten schrijven.
Ik ben getrouwd en heb kinderen.
Ik hoop veel van iedereen hier te mogen leren en misschien zelf ook wat bij te dragen!
Liefs,
Runa

Carla

Hartelijk welkom Runa!

KayleeB

Hallo allemaal!,

Ik ben Kaylee en bijna 18 jaar oud. Ik woon in Haarlem en ik werk fulltime als schoonmaakster. Ik ben op wicca gekomen omdat mijn moeder er mee kwam. Ik ben dol enthousiast over wicca en ik wil er graag meer over weten te komen dus ik was benieuwd of jullie mij er een handje mee willen helpen om jullie ervaring mee te delen en mijn ervaringen en dat jullie mij iets kunnen leren en misschien ik jullie. Het meeste interesseer mij het meest in de kruiden en planten, de natuur zelf, de spiritualiteit, en de geschiedenis.

Ik wens iedereen het beste en dat we van elkaar een hoop mogen leren!

Groetjes Kaylee

Carla


Gabriëlla

Mijn naam is Gabriëlla, ben 46 jaar en woonachtig in Reeuwijk.

Van beroep ben ik medewerker huishoudelijke dienst. Ik heb vijftien jaar een baan bij een gerenommeerd hotel gehad. Vanwege diverse inkrimpingen, ben ik uiteindelijk mijn baan kwijtgeraakt. Dit na drie keer in een jaar tijd een advocaat in te moeten schakelen. Door de nodige spanningen hieromtrent, heb ik na mijn ontslag even geen baan gehad. Ook zijn veel van mijn sociale relaties naar de knoppen gegaan.
Kortweg kun je zeggen, dat ik mijn leven weer een hele nieuwe vorm moet geven. Op zich lukt dat aardig maar ik ben er nog niet.

Alles wat met het spirituele te maken heeft fascineert mij. Tarot, astrologie, runen maar ook de I Tjing en droomsymboliek. Dit is al vanaf van twintigste zo.
Daarnaast heb ik grote belangstelling voor natuur, cultuur, wicca, middeleeuwse (kerk) geschiedenis, homeopathie, films en zwemsporten.

Ik hoop op een fijne wederzijdse spirituele uitwisseling.


Een warme groet van

GABRIELLA :)

Carla


Eleonore

Hallo allemaal,

Ik ben Eleonore en 31 jaar oud. Ik haal al jaren veel informatie van de website. Ik heb al jong het enthousiasme van mijn moeder overgenomen voor astrologie. Naast astrologie deelden we nieuwsgierigheid naar tarot leggingen en waar mijn moeder ook geïnteresseerd was in homeopathie en kruiden ben ik me meer gaan verdiepen in voeding. 

Van mijn moeder heb ik het een en ander geleerd over het duiden van een horoscoop. Zij deed de cursussen en ik gebruikte haar kennis voor zelfonderzoek. Ik hoop via dit forum mijn eigen inzichten te delen en toetsen met de inzichten van anderen.

Vriendelijke groet,
Eleonore

Carla

Jij ook een heel hartelijk welkom Eleonore!

Geert

Dank je wel voor het activeren van mijn account.
Ik stel me ook maar even voor. Geert is mijn naam.
I Tjing is mijn ding. Via I Tjing kwam ik bij Tarot terecht.
Ik hoop hier wat te leren en waar mogelijk ook een bijdrage te leveren.

Carla