Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hallo Samantha, hartelijk welkom!

Samantha


carmelita

Hallo allemaal , even voorstellen ......wie ben ik ? Carmelita dus . Eigenlijk jaren geleden al deel uitgemaakt van deze site . Door prive omstandigheden was er geen ruimte bij mij om me er verder mee bezig te houden , Hoewel ik hier toen heel veel heb mogen leren , en hoop weer te mogen leren . Heb een grote belangstelling voor alles wat met spiritualiteit te maken heeft , en zeker tarot , heb jaren geleden een cursus gevolgd in Belgie met wat groepsgenoten . Nu ben ik er weer helemaal aan toe om me er weer in te verdiepen . Groetjes Carmelita .....ps is de Ricca die ik van toen kende nog dezelfde ???

Carla


pienniepien

hallo ik heb even een vraagje hoe kan je een avatar maken met je eigen plaatje ?? groetjes pienniepien

Archibel

Ik ben Archibel, 25-10-1976

Ik heb een goede kennis van medicinale planten en ik legde de link naar wicca. Vandaar enige informatie gelezen op de site en een ebook Wicca Handleiding gekocht en begonnen erin te lezen.

Ik hoop hier met vragen terecht te kunnen mochten die er zijn maar ook om antwoorden te geven

Greetz,
Archi

Carla

Hartelijk welkom Archibel!

ula

Hoi allemaal  ;) ik ben ula,

Ik ben een meisje van dertien die gister deze site heeft ontdekt en het hellemaal geweldig vindt.
Ik was al langer bezig met engelen kaarten,de werking vvan stenen en kruiden en de maan. Maar wist eigenlijk niet dat dat ook echt een naam had.

X  ula

Carla


angel7000

Hoi,

Ik ben Angel, net 45 geworden en woon ten Noorden van Antwerpen. Ik begin binnenkort met een Lenormand-cursus Ik ben al bij meerdere kaartlegsters ben geweest en was telkens enorm onder de indruk van wat ze me konden vertellen.
Ik heb al heel wat over de Lenormand-kaarten gelezen en als jullie nog tips hebben over nieuwe boeken of websites waar ik meer info over leggingen kan bekomen dan hoor ik het graag.
Ik vind het enorm moeilijk om onderlinge relaties in de leggingen aan te duiden. Dus vnl. Wie is welke kaart.
Ik ben van oordeel dat je naast de theoretische info en de feeling de Lenormand-leggingen enkel kan eigen maken door veel te leggen en door hierbij stap-voor-stap begeleid te worden door de meer ervaren readers. 
Ik hoop hier dan ook heel veel te leren en ik dank de mensen die mij willen helpen alvast bij voorraad.

x Groetjes Angel7000 x

Carla

Welkom Angel,

De beste manier is inderdaad ervaring opdoen, ik zou je dan ook aanraden gewoon mee te doen in het Lenormand kaartleggingen gedeelte. Ik wens je veel plezier bij je ontdekkingsreis!

zonnetje70

Hallo!
Al eventjes geregistreerd, maar me nog niet voorgesteld, excuus 😚. Ik probeer de kaarten te leren lezen en ik vind de onderlinge verhoudingen best moeilijk te interpretere en daarom lees ik graag mee en hoop ik af en toe wat hulp te krijgen. Ik hoop dat ik anderen ook wat kan helpen met mijn kennis, ik heb een sterke intuitie.
Groetjes!

Carla

Alsnog van harte welkom Zonnetje!

silverwings

hallo,

ik ben zilverwings, in het dagelijk leven Anja
ben eind de 40, en heb een fijn gezin
momenteel lijkt mijn leven/carriere op een doodspoor te zitten
en hoop ik via inzicht weer wat terug op mijn pad te geraken

Carla

Welkom silverwings, hopelijk kun je hier wat wijzer worden.