Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hartelijk welkom Scarabee!

Scarabee

Dank je wel Carla!  x

Fairies

Nou, ik zal mij ook even voorstellen aan iedereen hier.
Ik ben een man met autisme, ben morgen 24 jaar oud en mijn gebruikersnaam is Fairies, omdat ik inderdaad in de verbinding sta met feeën en elfen. Als iemand met autisme heb ik een erg eenzaam leven gekend, want dat is leven in onbegrip, maar ik word niet in de steek gelaten als het aan de lichtwezens ligt. De wereld om mij heen heeft er een magische tintje gekregen die je wel eens in sprookjes ziet dus ervaar ik mooie schoonheid overal om mij heen. Steeds meer begin ik ook de aanwezigheid van lichtwezens te voelen en zelfs te zien, ik ben erachter gekomen dat dit de feeën en elfen zijn en zodra ik steeds meer op hun werkelijkheid afstem dan ga ik ze zelfs zien als feeënwezentjes.
Door hun aanwezigheid voel ik mij niet eenzaam en ik ervaar hun warmte en Licht. Ze verwennen mij steeds met een erg heerlijke feeënbloemengeur, terwijl er nergens bloemen in de buurt aanwezig is.
Ik ben ze erg dankbaar voor en ze betekenen veel voor mij, feeën en elfen zijn mijn vrienden en heb al enkele boodschappen van hen ontvangen.

Ik heb mij erin verdiept in boeken over mensen die ervaringen hebben met feeën en elfen, zoals het ernaar uitziet, ben ik nog slechts maar een beginneling ook nog, maar wie weet wat ik in de toekomst nog aantref en wat ik nog meer van feeën/elfenrijk kan leren.

Fairies,

Carla

Hartelijk welkom Fairies.
Ik hoop dat je hier een gelijkgestemde ziel kunt vinden, maar vziw ben jij de eerste die het hier over heeft. Hoe dan ook hoop ik dat je je thuis zult voelen op ons forum.

En nog iets te vroeg maar toch alvast van harte gefeliciteerd met je volgende levensjaar!

Fairies

Ja, bedankt voor het warme welkom en felicitatie Carla. Op een jaar na besta ik nu een kwart eeuw  :)

petra page

hallo.
Mijn naam is Petra, ik heb een cursus lenormand kaarten gevolgd, en het lijkt mij leuk om er verder mee te gaan dus heb ik mij aangemeld op dit forum. Ik hoop hier veel te leren.
Petra

Carla

Welkom Petra, je doet al mee in de Lenormand kaartleggingen zag ik, en dat is een goeie manier om veel te kunnen leren  :)

petra page

dank je wel Carla. En ik heb vandaag mijn eerste kaarten al gelegd.

Petra

pukje

#1148
 ;)

Carla


henny2212

Ik zal mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Henny. Ik woon in Steenwijk (kop van Overijssel). Ben 47 jaar, woon hier zonder partner maar met mijn 3 kinderen.
Spiritualiteit heeft al heel lang mijn belangstelling. Kwam er vorig jaar ook achter dat ik zelf waarschijnlijk een Nieuwetijdskind ben. Het laatste jaar gaat mijn eigen ontwikkeling in een stroomversnelling (kan het tempo af en toe niet bijbenen).
Vorig jaar augustus ben ik mijn Tweelingziel tegen gekomen. Vanaf dat moment is mijn leven één grote emotionele achtbaan. Kan het zelf af en toe allemaal niet plaatsen. Heb veel aan de dagkaarten en andere kaartleggingen hier op deze site.
Zelf heb ik ook tarotkaarten, maar doe daar (nog) niet veel mee. Wil het wel gaan doen, maar het moment is er nu nog niet goed voor. Ook krijg ik soms dingen 'door', daar schrik ik nog erg van. Kan er nu nog niet veel mee.
Mochten jullie nog meer willen weten dan hoor ik dat graag.
Groetjes, Henny

Carla

Hartelijk welkom Henny!

Klavantus

Ik zal mijzelf even voorstellen.
Ik ben Kevin (29) en woon in Schiedam.

Mijn fascinaties gaan uit naar Wicca, astrologie en tarot.
Ikzelf zou ook graag een opleiding willen volgen op dit gebied. Maar ben nog een beetje zoekende van hoe en waar.

Het lijkt me erg leuk om in contact te komen met mensen die ook deze interesses delen. Maar dat gaat vast wel lukken hier  ;)

Verder heb ik nog wel een aantal hobby's waar ik mee bezig ben. Met name: muziek, spiritualiteit, schrijven, lezen en het occulte en paranormale.

Groet,

Kevin (Klavantus)


Carla


Samantha

Hallo,

ik ben Samantha en ik zou graag deel uit maken van dit forum. Om te leren, te zoeken en antwoorden te vinden.

Mijn geloof dat ik aanhang is Boeddhisme, maar ik heb verschillende takken van spiritualiteit verkend (ook dit forum voor ik lid werd) en sta open voor alle nieuwe dingen en tips en dergelijke.

Bij vragen hoor ik het graag  :)

Groetjes,

Samantha