Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

debbie

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Debbie 36 jaar oud. Gelukkig getrouwd en een zoontje van 12 jaar. Ik ben nog een beetje zoekende naar wat bij mij past. Ik heb reiki 1 en 2 gedaan. Kruidengeneeskunde gedaan en ben nu bezig met het leren edelsteentherapie. Ik geloof dat alles een energie heeft. Dus ook bomen en stenen. En dat we goed voor de aarde moeten zorgen. Verder geloof ik in gidsen en krachtdieren. Sjamanisme en wicca spreken me erg aan. Maar ik vind het moeilijk om te bepalen wat echt bij mij past. Misschien hebben jullie tips hiervoor. Behalve lezen natuurlijk. Want mijn kast puilt uit

Carla

Dank voor je uitgebreide introductie Lia en (alsnog) welkom!

Carla

Hallo Debby, ook hartelijk welkom.

Misschien ben je nog helemaal niet toe aan een keuze maken (als dat al zou moeten), doe gewoon datgene waar je hart naar trekt, en of dat nou onder het kopje wicca of tarot of.. of.. valt, dat maakt helemaal niet uit, is mijn idee  ;D

lia

Dank je Carla...zelf vind ik het prettig als ik iets meer weet over de personen waar ik contact mee heb.
Dat werkt plezieriger.

Kippie1980

Hallo allemaal
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Wilma ben 34 jaar en ik heb 2 kindjes. Een dochter van 7 en een zoontje van bijna 3. Na het overlijden van mijn vader op 15 december 2014 ben ik aan het proberen om de tarot kaarten te lezen/begrijpen. Ik heb al heel veel informatie van het forum gehaald als ik een vraag over een kaart had. Ik hoop dat ik nog veel van jullie kan leren
Groetjes Wilma

lia

Welkom Kippie.
Gecondoleerd met het verlies van je vader.Dat zijn moeilijke tijden,en de Tarot zal je er zeker bij helpen.
Ik ben ook pas lid sinds januari.En leren zul je hier zeker ..... er is zoveel te lezen,maar ook actief meedoen zal je helpen.

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

droombelever

Ik heb her en der wat gelezen en zag dat iedereen hier zichzelf in hetzelfde topic voorstelde. Op een ander forum waar ik ook lid van ben, daar stelt ieder zich in een apart topic voor. Persoonlijk vind ik de manier van voorstellen die hier gebruikt wordt beter, dan zie je in één topic wie zich al heeft voorgesteld.
Mijn nickname is droombelever. Ik heb al honderden dromen opgeschreven. Er zijn dagen bij dat ik met gemak mijn droom kan neerpennen in mijn dromendagboek, en er zijn dagen dat ik geen letter op papier (in dit geval pc dus) krijg.
Ik ben van maart 1951 dus momenteel nog 63.
Ik heb van opleiding drie jaar A3 houtbewerking gevolgd, maar nooit het vierde studiejaar gedaan, dus ook geen diploma daarvan.
ik heb al veel gelezen, maar dàt staat nu op een héél laag pitje.
Ik hou ook van breien (is voor sommige raar dat ik als man zijnde de breinaalden ter hand neem).
Ook met naald en draad weet ik wel weg. het vak wat mijn moeder gaf in school was snit en naad, dus dan zal het weinig verwonderen dat ik ook door die microbe gebeten ben he.

Carla

Hartelijk welkom Droombelever!

Ik heb wel meer mannen gekend die dingen deden met naalden, pennen en textiel. Ik heb zelf de modevakschool gevolgd en later nog een propedeuse gehaald bij een lerarenopleiding voor tekenen en textiele vormen. Ik vind het dus niet zo vreemd  :)

Chris

Zo beste mensen,na een behoorlijke tijd niks meer met de kaartjes gedaan te hebben ...begint het toch weer te knagen...

Dus we gaan er weer mee stoeien,

Gr Chris

lia

Welkom Droombelever en Chris.

Creatief bezig zijn is altijd leuk,en ik ken mannen die haakgek zijn...zelf hanteer ik ook graag de haaknaald,borduren en kleding maken en nog veel meer.

Chris,bij mij begon het ook weer te kriebelen,na een aantal jaren niets meer gedaan te hebben met de kaartjes.Succes ermee.

Kokkie

Hallo,

Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Kokkie, en ik bezoek bijna dagelijks de site om een dagkaart te trekken. Spiritualiteit en er een dagelijkse invulling aangeven in de vorm van geduld, rust, vriendelijkheid en oordeelloosheid 'beheerst' mijn leven. Ook communicatie heeft mijn volledige aandacht. Ik wens iedereen veel plezier en geluk.

Groetjes,
Kokkie

droombelever

Dankuwel Carla en Lia
Aan al de anderen hartlijk welkom hier

lia

Welkom Kokkie,ik hoop dat je hier vind wat je zoekt.

Scarabee

Dag lieve mensen,

In navolging van het verzoek van Klaas en Carla kom ik mezelf hier even voorstellen.

Mijn naam is Scarabee, ik ben 37 en ik woon in het Waasland in België.  Ik ben moeder van een prachtige zoon en plusmama van twee lieve meisjes, wiens vader de liefde van mijn leven is.

Al jaren ben ik geïnteresseerd in astrologie en kaartleggen, en na omzwervingen op het vlak van carrière en problemen met mijn gezondheid heb ik enkele weken geleden besloten om mijn leven een andere wending te geven, en te focussen op wat echt belangrijk is in mijn leven.  Ik ga dus minder uren doen, en zorgen dat mijn work/life-balance in evenwicht komt, dat ik weer tijd vrijmaak voor mezelf en de dingen die ik wil doen (cursussen volgen, mijn persoonlijke ontwikkeling verder zetten, ….) en ervoor te zorgen dat het mijn gezin aan niets ontbreekt. 

Daarnaast ben ik bezig om mijn activiteiten als lichtwerker in een website te gieten zodat ik mijn diensten eindelijk kan aanbieden, en mijn spirituele pad een boost kan geven door ervaringen op te doen in het echte leven.

Op het vlak van kaartleggen ben ik indertijd begonnen met de Lenormandkaartjes, maar nu werk ik ook met de tarotkaarten en dan vooral de Tarot in de Herstelde Orde, omdat ik die mooier vind dan de Rider Waite en ook positiever vind (vb Zwaarden Tien:  de zwaarden zitten in het zand tussen het lichaam en het water, en niet in het lichaam).  Dat is dan ook de voornaamste reden waarom ik lid wou worden van dit forum, om ervaringen uit te wisselen en de kennis te lezen ivm tarot. 

Lieve groetjes,
Scarabee