Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

LolaKiki

Dag allemaal,

Even voorstellen dan :)
Ik ben 42 jaar, alleenstaande moeder van 2 dochters, 19 en 16 jaar oud, waarvan de oudste studeert en op kamers woont en de jongste mij thuis bezig houdt. 7 jaar geleden heb ik de meest belangrijke ervaring in mijn leven mogen beleven en dat was toen ik voor de 2e x in detentie geraakte. Ik ben het kind van 2 narcistische ouders, waar mishandeling en misbruik niet werd geschuwd en heb mij daardoor ook als een monster ontwikkeld helaas en ik heb daardoor geleefd in een wereld van bedrog, sex, drugs en agressie waarbij ik heel veel mensen pijn en verdriet heb gedaan en het meest nog kon ik niet de moeder zijn die ik wilde zijn. Tijdens deze laatste detentie realiseerde ik wat ik aan het doen was; hetzelfde als wat mijn ouders deden, maar dan op een andere wijze en dat was mijn kinderen verwaarlozen en iedereen verantwoordelijk houden voor mijn eigen misere. Ik realiseerde dat ik mijn kinderen kwijt was en dat was eigenlijk alles wat er nog belangrijk voor mij was en ik brak, huilde mijn ingewanden eruit en vervolgens berustte ik mij in de situatie zoals die was. Ik was leeg, geen gevoel, geen gedachte, helemaal nix en wat er toen gebeurde is onbeschrijflijk; ik werd gevuld met Liefde, overspoeld, van binnenuit en van buiten, er was nix anders dan dat! Ik wist meteen dat God mij raakte en vanaf dat moment heeft er een verandering plaats kunnen vinden. Ik kon mijzelf onder ogen komen en zien wat ik was geworden en mijzelf vergeven. Een proces van jaren is toen begonnen, een proces waarbij ik vanuit een psychopatische denkstructuur naar een normaal denkpatroon ben gegaan, een proces van gedachtes en gevoelens bewust beleven, analyseren en daar wat mee doen. Mijn doel was om de moeder te zijn die ik zelf niet heb gehad en mn meiden weer bij mij terug te krijgen en dat is mij gelukt. Het was zwaar, maar gelukkig kreeg ik de gelegenheid door allerlei ingrepen van de Bron dit te kunnen doen en wat mij heel erg geholpen heeft waren de tarotkaarten. Ik begon sceptisch, want dat ben ik, wil zelf voelen of iets goed is of niet en ook hierin heeft God mij laten zien dat de kaarten voor mij een goed hulpmiddel zijn, trok regelmatig kaarten die ook echt een eind of begin van iets weergaven en ik heb nu mijn hele vertrouwen in de kaarten gelegd. Overigens doe ik dit online, ben zelf niet zo van het duiden, maar heb enorm veel steun aan de tarot, daar ik eigenlijk niet veel mensen om mij heb die mij kunnen bijstaan. Ik heb een hele ontwikkeling doorgemaakt en door de schenking van Liefde rechtstreeks vanuit de Bron, begeef ik mij in de wereld van de spirit, kan ik niet anders en weet ik meer dan mij soms lief is. Ik ben nu aan het uitvinden wat ik hier verder mee moet, het is tijd dat ik daar serieus mee bezig ga, ik heb er de tijd en energie voor, nu ik vind dat ik van mijzelf mag en kan houden in hoe ik nu ben. Ik ben af, als in mijn persona, in wie ik ben. Ik wil mij wel verder blijven ontwikkelen en vooral een goed mens blijven, want daar ligt mijn grootste uitdaging; vandaag een beter mens zijn dan gisteren en morgen een beter mens dan vandaag. Ik trek elke dag een kaart en vaak een legging om duidelijkheid omtrent een bepaalde situatie te krijgen. Ik wil iedereen bedanken die de kaarten zo mooi weten te duiden op het forum en dan vooral Ricca, je bent waarlijk een steun voor mij, je woorden zijn heel krachtig en geven mij veel vertrouwen. Ik vind het overigens opmerkelijk dat mijn zielskaart de Kluizenaar is, ik had er aanvankelijk moeite mee dit te accepteren, omdat ik het een hele verantwoordelijkheid vind wijs te zijn, als voorbeeld voor anderen, maar het is zoals het is en ik weet dat ik altijd op zoek ben naar antwoorden en verdieping, de tarot is daarin mijn Heremiet!

LolaKiki

Sorry, vergat netjes af te sluiten...

Liefs,
LolaKiki

Carla

Heel hartelijk welkom LolaKiki!

Je hebt heel wat meegemaakt, dank je voor het delen, je verhaal heeft me echt geraakt  :-*

LolaKiki

#1113
Dank je wel Carla! Jij heel erg bedankt voor deze prachtige site!

Liefs,
LolaKiki

LolaKiki

Hahaha en dan gebruik ik mn echte naam...moet nog ff wennen aan mn alias!

Carla

Bovenaan je bericht zit een knopje 'verander', daarmee kun je je eigen teksten wijzigen  ;D

LolaKiki

Wederom bedankt! :)

Zojuist besloten een RWdeck aan te schaffen, had er al een liggen van Crowley, maar die is toch echt te prikkelend en er ook echt mee aan de slag te gaan. Ik heb ambivalente gevoelens; opwinding, maar ook angst, want ik heb het gevoel dat ik een kant opga waar geen weg meer terug is. Merk dat ik bang ben mijzelf hierin te zijn; ik weet dat ik erg rationeel ben, heb een sterk analystisch vermogen en ik moet leren dat mee te nemen en het niet bepalend te laten zijn. Ik zie mijn ratio ook wel als bescherming van mijn intuitie, wil dit niet loslaten. Het strookt ook vaak met mijn gevoel in de zin van: ik ben meevoelend en heb compassie, maar ik ben ook erg confronterend.Ik weet dat ik een heel sterke man in mij heb, maar ik weet ook dat ik een heel sterke vrouw ben en dat botst nog wel eens en op de een of andere manier voel ik dat de tarot daarin een medium is, een middenweg. Spannend dit...

LolaKiki  :-*

Sas-8314

welkom Lolakiki
en respect voor je weg en je openheid !
what defines us is how well we rise after falling

LolaKiki

Dank je wel Sas! Beetje laat, druk in t koppie geweest :-\

Sas-8314

@Lolakiki
daar heb ik nou nooit last van  ;D
hoop voor je dat het inmiddels wat rustiger is, het blijven slechts gedachtes, beter we nemen ze niet altijd even serieus ;)
fijne dag voor jou  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Vonny

Hallo allemaal,

Mijn naam is Yvonne (Vonny) en ik heb me vandaag geregistreerd.
Ik ben blij dat ik, na jaren mee gekeken te hebben, nu ook lid ben!
Ik hoop veel van jullie te mogen leren.

Lieve groetjes Vonny

Carla

Hartelijk welkom Vonny!

tabo

Hey, ik ben tabo en wil me even voorstellen.
Ik ben een vrouw van 46 en moeder van 2 dochters. Ik heb al een leven achter de rug met veel tegenslagen ivm liefde en gezondheid. Als 16 jaar laat ik de kaarten voor me leggen en nu zit ik in een periode dat ik me zelf wil verdiepen in het vooruitkijken. Ik wil dit louter voor mezelf doen omdat ik er toch soms wel wat hoop uitput.
Ik hoop hier nieuwe vrienden te ontdekken.
Liefs tabo

Carla

Hartelijk welkom Tabo!
het snelst leer je de kaarten begrijpen door gewoon mee te gaan doen in het kaartelggingenforum, en ook elke dag een kaartje te trekken en van jouw commentaar te voorzien. Veel plezier!

lia

Ik ben pas een paar weken actief op dit forum,en ik vind het heel plezierig.
Daarom wil ik iets meer over mezelf vertellen.
Ik ben 69 jaar en 48 jaar getrouwd,en heb drie zonen.Een is gescheiden.
Wij hebben 7 kleinkinderen,die natuurlijk een bron van vreugde zijn.
Ik heb zo'n 25 jaar geleden cursussen gevolgd voor de Tarot (bij Eleonore Oldenburger,nog voor zij enig boek had geschreven),en ook 4 jaar Astrologie (Martin Hermes) .Evenals een cursus Helend tekenen,vanwaaruit ik mandala's ben gaan schilderen.Maar ook de lenormand kaartjes,de I Tjing,hadden mijn belangstelling,en nog veel meer.Volgens mij dompelde ik mij helemaal onder in het paranormale.
Maar sinds 15 a 17 jaar nergens meer actief in geweest.De boeken lagen daar,mijn schilderspullen ook.Alles leek te wachten op betere tijden,oftewel,op een nieuwe tijd,waarin ik deze bezigheden weer op zou gaan pakken.Die tijd is kennelijk aangebroken.Misschien herkennen jullie deze kreet: "het begon te kriebelen"  :)

Ik heb het weer opgepakt,en ben begonnen met de hernieuwde kennismaking met de Tarot,en heeeeel voorzichtig ook de Astrologie.De rest komt vanzelf wel....ik wil het vooral heel rustig op me laten inwerken allemaal,want ik had dit niet meer verwacht.