Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hallo soraya,

Hartelijk welkom. Dat is zeker spannend, zwanger zijn, ik hoop dat je een goede bevalling zult hebben.

Het snelste vwb de betekenis van de kaarten leer je door gewoon mee te doen in de kaartleggingen fora. Veel plezier!

Briggitte

Hallo allemaal.
Ik ben Briggitte, vrouw van 50, moeder van een zoon van 18, en al ruim 4 jaar heel gelukkig met mijn vriend die zo'n beetje in hetzelfde geïnteresseerd is als ik.
En dat geinteresseerd-zijn-in bestaat uit allerlei mooie dingen die mogelijk zijn op het spirituele vlak, om jezelf steeds verder en diepgaander te ontwikkelen: een levenslange les als je het mij vraagt  ;)

Mijn passie ligt al van jongs af aan bij de Edele Stenen, maar ook zo af & toe een kaartlegging vind ik prettig. Er is hier thuis keuze genoeg van de Aarts-Engelen tot Medicijnkaarten, en ik leg ze heel simpel op mijn eigen eigenwijze wijze  8)
Onder andere via innerlijke reizen, gebaseerd op de methode van Brandon Bays, heb ik al veel 'oud zeer' mogen opruimen, en zo is er nog wel meer wat me interesseert en waar ik me mee bezig hou, maar dat komt later vanzelf wel een keer aan bod denk ik.

Ik heb een nogal roerig leven achter de rug en begin nu eindelijk een beetje volwassen te worden hoop ik, en ben ik, als ik terugkijk, een soort van laatbloeier, iets wat vanmorgen nog maar eens bevestigd werd toen ik goog'lde op 'mercurius retrograde incarnatie', en hier terecht kwam, en onder andere dat erover te lezen kreeg.
Reden genoeg voor een aanmelding vond ik.
Wie weet wat ik hier nog leren kan, en wie weet, wat ik ooit ook nog voor eens voor ander betekenen kan.

Ik hoop hier in ieder geval onder andere het een en ander bij te kunnen leren over hoe mijn horoscoop in elkaar zit, en wat deze voor mij kan beteken. De dochter van mijn vriend, ook wel bonus-dochter genoemd, heeft deze onlangs voor mij getrokken, maar ze verblijft in het buitenland en heeft maar zelden de beschikking over internet, en zo wel, dan gaat het bijna nooit over mijn horoscoop; dan hebben we het eerder/liever over de kleinkinderen, en dat vind ik niet echt erg hoor.
Blijft het feit dat ik nog lang niet alle bijbehorende info over mijn horoscoop heb en begrijp ik er nog veel minder van, dan van wat ik al wel aan info heb vanuit al die termen~betekenissen in een 'taal' die mij -nog lang- niet eigen is

Mocht je nog vragen hebben: stel ze gerust  :D

Dan voor nu: Namasté, en tot forums  :D

Carla

Hallo Brigitte,

Welkom op het forum!

Misschien heb je, om te beginnen, wel iets aan deze link: http://www.catharinaweb.nl/astrologie/radix.htm

Briggitte

Dat is inderdaad een heel mooi begin: dankjewel Carla, en bedankt voor je welkom natuurlijk   :D

magicwoman

Hallo allemaal,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een vrouw van 30 (bijna 31 inmiddels). En ik woon in het midden des lands.
Ik ben getrouwd, en ik woon samen met mijn man en onze 2 katten en 2 cavia's in een flat. Helaas nog geen kinderen. Het heeft nog niet zo mogen zijn, maar ik hoop dat het snel gebeurd (maar dat is een ander verhaal).
Ik ben eigenlijk al een hele poos bezig met spiritualiteit. Ik ben hoog sensitief. Helderwetend, heldervoelend en ik voel ook entiteiten. Dit gaat met ups en downs. Ik vind het soms erg lastig dat ik dit allemaal weet en kan, maar soms zie ik het ook weer als een verrijking.
Ik ben hard bezig met astrologie (hier ligt echt mijn passie), en ook tarotkaarten leggen en rune stenen leggen. Maar ik kan wel wat hulp gebruiken. Daarom ook mijn aanmelding op dit forum. Ik hoop dat er hier wat ervaren mensen zitten die al aardig door de wol geverfd zijn hiermee. Binnenkort ga ik aan een echte opleiding astrologie beginnen. Eigenlijk trekt dit al mijn hele leven. Al sinds ik klein ben. Erg leuk en spannend. Ik hoop hier een leuke tijd te hebben.

Carla

Welkom magicwoman!

Ik hoop dat je hier een beetje zult vinden wat je nodig hebt.

magicwoman

Dank je wel Carla. Komt vast wel goed.

dameblanche

welkom magic woman, we kijken graag over je schouders heen.

magicwoman

Goed om te horen Marianne. Bedankt :)

miracle

#1089
Dag allemaal!
vandaag eerste dag als lid op het forum, maar ik volg jullie al een tijdje en krijg telkens een goed gevoel van de reacties. Mijn naam is Els, 32j en nog volop met het leerproces van de kleine Lenormand bezig. Sinds een jaar terug echt actief mijn kaarten aan het leggen en ik denk dat het een soort troost is en een manier om wat rust te brengen. 2013 was een zwaar jaar, 2014 is al beter en volgend jaar gaat alleszins nog veel beter worden  :)!
Ik heb nog veel te leren wat betreft de kaartjes, maar merk dat ik met jullie duidingen elke dag een beetje verder geraak! Dus... heel veel dank daarvoor  ;)

Veel liefs!

Carla

Hartelijk welkom Miracle  :)

(Ik heb het onderwerp bij jou weer even aangepast, omdat het anders wat minder duidelijk wordt).

miracle

sorry Carla, en bedankt voor de verwelkoming  ;).

MissDB

#1092
Hallo allemaal,

Ook ik zal mij even voorstellen.
Ik ben een vrouw van bijna 35. Woon midden in het land samen met vriend en kinderen.
Al als jong meisje werd ik aangetrokken door de "vage" kant zoals dat altijd rond mij werd genoemd. O.a. door deze reacties heb ik mijn interesse en gevoel hiervoor altijd een beetje verstopt en genegeerd. Al heb ik al die tijd wel mijn tarotkaarten bewaard en gekoesterd.
Door allerlei levensgebeurtenissen ben ik meer terug bij mijn gevoel en eigen wensen wat geresulteerd heeft dat ik ook deze kant van mij (opnieuw) ontdek en ontwikkel.

Bij deze ontwikkeling komen veel vragen en zo ben ik op deze site terecht gekomen. Ik hoop hier te kunnen leren en samen met jullie mijn vragen te kunnen onderzoeken.

groetjes
MissDB





Carla

Hallo MissDB,

Hartelijk welkom!

Sorcha

Hallo allemaal,


Bij deze wil ik mij even voorstellen. Mijn naam voor dit forum is Sorcha, mijn echte naam is Sarah. Ik woon in het noorden van het land en ben 27 jaar oud/jong. Zolang ik me kan herinneren heeft het spirituele me altijd wel aangetrokken, mijn interesses liggen vooral bij tarot, numerologie en dromen.

Ik ben hooggevoelig en sinds kort ben ik hier meer mee bezig om daar een balans in te vinden, dit omdat mijn leven wel een tijdje uit balans is geweest. Verder hou ik van gezelligheid, dingen leren, muziek, films, lezen, dieren en de natuur.

Door de jaren heen ben ik al meerdere keren als gast op dit forum terecht gekomen, de verschillende meningen en ideeën vind ik interessant en zorgt er bij mij voor dat ik sommige dingen op een andere/nieuwe manier ga bekijken. Vandaar dat ik nu eindelijk maar eens lid ben geworden. Sinds kort werk ik weer regelmatig met tarot kaarten, en dit forum helpt me elke keer weer om kaarten beter te kunnen interpreteren/plaatsen in een lezing. Daar ben ik dan ook zeer blij en dankbaar om!

Wat betreft het voorstellen laat ik het hierbij, mochten jullie nog dingen willen weten dan hoor ik het vanzelf.


Liefs,
Sarah