Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Mooi Winvir, en dankjewel voor het compliment!  :)

Me_36

Hallo mensen...

Ik ben dus Me.. 36 jaar Man.
en ik ben zeer geïnterreseerd en lerende.

Met vriendelijke groet,
Me_36

Carla


Darianne

Hallo iedereen!!!

Ook ik kom me even voorstellen...
Ik noem me hier Darianne en ben al een tijdje geïnteresseerd in lenormand.
Ik ben echt een beginneling en ik hoop hier op het forum antwoorden te vinden zodat ik uiteindelijk zelf kaarten kan leggen en lezen...
In de bibliotheek vond ik een boek dat me al wat op weg zette, maar ik vind op veel vragen geen antwoord.
Ik ben in ieder geval héél enthousiast en wil de kaarten echt kunnen lezen.
Dat lijkt me super!!!  ;D
Groetjes  :D
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Carla

Hallo Darianne,

Welkom!
Gewoon niet al te hard van stapel lopen en beginnen met dagkaartjes trekken werkt vaak heel goed om je de betekenis van de kaarten eigen te maken. Heb je ook al gekeken op http://www.catharinaweb.nl/tarot/lenormand.htm ?

Darianne

Hey Carla,

Is het dan ook belangrijk om de kaarten te schudden op een bepaalde manier en dergelijk voor ik een kaart ga trekken?
Of is dat allemaal niet zo belangrijk?
Groetjes,
Darianne
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

Carla

Daar zijn verschillende meningen over Darianne. Ik denk dat je gewoon moet kijken wat voor jouzelf het prettigst voelt..

Antonia

Hallo lieve mensen,
Ik wil mij even voorstellen,ik heet Antonia 69 jaar. Ben zeer geinteresseerd in Lenormand kaartleggen
ben al een tijdje bezig,maar heb soms ook zaken waar ik even niet uit kom.
Vind de sfeer hier gezellig.
Ik hoop hier nog een leuke tijd te beleven.
Met lieve groeten Antonia

Carla

Hartelijk welkom Antonia,

Er is een levendig Lenormand leggingen forum, het meeste leer je door gewoon mee te doen.

rio

Hallo Allemaal
mijn naam is Sharon 24 jaar en al een tijdje bezig met verschillende dingen heb eerst een tijdje wat aan numerologie gedaan en ben nu begonnen met Tarot

vind het erg fijn dat ik dit forum heb gevonden

groetjes Sharon( Rio)

Carla


Knoekie

Ze zijn soms moeilijk te interpreteren vind ik kan iemand me helpen met leggingen?

Astarte

Hallo Allemaal,

Ik ben Astarte van Nederland. Sindskort ben ik erg geinteresseerd in de Tarot. Heb al een aantal boeken gekocht, maar nu wil ik ze echt leren lezen. Ik hoop dat het zal lukken met dit forum.

Groet,
Astarte

Carla