Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Anne

Dag allemaal,
Mijn naam is Anne, pas 45 jaar geworden, getrouwd, helaas geen kinderen, wel 4 lieve poezekinders. Uit nieuwsgierigheid en zoektocht ben ik beland op Catharinaweb. Vooral de Tarotkaarten hebben mijn belangstelling. Iedere dag trek ik een dagkaart en het is vaak verbluffend hoe de kaart voor die dag past.
Dit zorgt ervoor dat mijn nieuwsgierigheid en honger nog meer worden. De uitleg van Ricca vind ik werkelijk waar fantastisch, ongelooflijk wat zij ziet in een kaart en dit hoe ze het uitlegt. Heel knap Ricca, mijn complimenten!

Mijn moeder en oma zijn zeer paranormaal, zelf heb ik denk ik ook wel iets, voel dingen, zie dingen, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen. En of ik er iets mee moet doen. Ben er lang ook erg bang voor geweest maar die angst begin ik wel kwijt te raken. Mijn man heeft mij hierbij geholpen omdat hij ook ervaring heeft in de onzichtbare wereld.

Helaas is mijn moeder op dit moment zwaar dementerend, ze is nu kind van anderhalf jaar oud. Ondanks dat zegt ze nog hele rake dingen en komt ze 's nachts in energie bij me. Mijn moeder op deze manier verliezen is heel zwaar voor me. Ze heeft altijd in haar eentje voor mij gezorgd en was mijn rots in de branding. Juist door haar gave zag en wist ze altijd alles, kon ook magnetiseren, en wist overal een antwoord op.

Ik ben nu een paar keer geweest bij iemand die voor mij de kaarten heeft gelegd en ook bij medium ben ik geweest. Ook deze site bezoek ik graag voor antwoorden en leermomenten.

Wellicht dat het aanmelden op het forum weer nieuwe leermomenten geeft!
Ik wens jullie allemaal fijne Haasdagen!
Lieve groet,
Anne


Carla


Axx

#1037
Hallo Iedereen,

Aangemeld met mijn nickname Axx, wens ik mij hier verder voor te stellen.
Ik ben een vrouw uit België, 65 jaar, alleenstaand, geen kinderen, met wat familie in het buitenland.
Voor de astrologen onder jullie: Zon in Ram, Maan in Maagd, Ascendant in Leeuw.

Als job was ik bediende, eerst bij binnenhuisarchitekten, later bij een uitvaartverzorging.
Mijn hobby's zijn talrijk geweest, o.a. breien, toneel spelen, Paint Shop Pro, animaties en fractals maken. In een ver verleden heb ik me ook een tijdje bezig gehouden met Tarot en Lenormand. Deze aktiviteiten werden dan vervangen door astrologielessen via boeken en een astroloog. Toen kwam ik in aanraking met klassieke astrologie en uiteindelijk zag ik door het bos de bomen niet meer en ben ermee gestopt.

Zopas heb ik terug een astrologie programma gekocht (het oude werkte alleen onder windows XP en momenteel werk ik met Windows 8.1) en de New Vision Tarot kaarten met de bedoeling mij terug wat te verdiepen in beiden, astrologie om inzicht in bepaalde gebeurtenissen in mijn leven te begrijpen via transits, Tarot om mijn intuïtie te ontwikkelen/verbeteren.

Verder heb ik weet van het feit dat gedachten krachten zijn maar mijn concentratie is soms ver zoek.

Dit forum lijk mij in ieder geval ideaal om me terug wat wegwijs te maken en misschien kan ik ook een steentje bijdragen met de kennis/ervaring die ik heb.

Dank aan iedereen die hier wijze woorden hebben neergezet en bijgedragen hebben aan de oprichting van dit toch wel voor mijn interessant forum.

Lieve groetjes,
Axx

dameblanche


Sas-8314

hallo en welkom Axx en Anne
en de rest die ik eerder mogelijk gemist heb ..

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Sobelle3

Hallo iedereen,

Ik ben sinds vandaag net nieuw op deze site.

Momenteel nog studente en hopelijk nog een aantal jaren, zodat ik mijn lang gekoesterde droom kan laten uitkomen op carrière vlak:)

Sinds een tijdje merk ik dat ik constant tegen muren omhoog loop op sociaal en relatie vlak. Dit heeft veel invloed op verschillende vlakken.. Een vriendin van de familie is erg spiritueel aangelegd en heb sinds de erkenning van deze muren veel steun aan haar. Zij heeft me ook sterk aangeraden wat te gaan doen met mijn spiritualiteit, omdat zij zegt dat deze in grote mate aanwezig is bij mij. Eerder was ik wat sceptisch, maar ik merk dat mijn interesse erg groeit! Ik ben een echt gevoelsmens, voel situaties vaak feilloos aan, bij anderen dan, niet bij mezelf. Haha. Ik merk dat dit mijn tijd is om hier in grote veranderingen te kunnen doorvoeren en ik denk en hoop dat de tarot mij kan helpen inzichten te verwerven die mij hierbij kunnen helpen. En tevens mijn bijdrage te kunnen doen.

Hopelijk krijg ik de kans om hier veel te leren. Ik heb al wat berichten gelezen, vind het heel leuk om te zien dat er zoveel wederzijds respect, begrip en behulpzaamheid is op dit forum!

Groetjes van Sobelle3

Sas-8314

een warm welkom Sobelle :)
what defines us is how well we rise after falling

heleen

en alweer verschillende nieuwe namen. Iedereen van harte welkom, en ik zal jullie wel ontmoeten in verschillende topics.

liefs
Heleen.

Eva_84


winvir

Goedemiddag.
Ik ben nieuw hier maar ik heb al heel wat keren gekeken zonder me te registeren.
Mijn naam is Virginia, getrouwd, 2 kinderen en de laatste tijd weer spiritueel actief.
Tarot heeft al jaren mijn interesse en heb ook een poging gedaan om het te leren.
Er blijft jammer genoeg niet veel hangen.
Intuïtief kan ik de kaarten wel lezen. Maar met de juiste betekenis kan je natuurlijk heel wat meer uit een kaart halen.
Op mijn zwervingen op de site ben ik meerdere malen een NV-kaart tegen gekomen.
Die vind ik zo mooi.
Is dit van een bepaald deck of heeft iemand die ontzettend mooie kaarten zelf gemaakt.
Ik zou ze graag willen kopen. (mag ik dat zeggen bij mijn voorstelling?)

Carla

Welkom Winvir,

Ja hoor, dat mag je best vragen. Maar ik weet niet zeker welk deck je bedoelt, bedoel je new vision tarot? Op http://www.catharinaweb.nl/tarot/decks6.htm (even naar beneden scrollen) vind je een beschrijving en afbeeldingen van o.a. de "Tarot of the New Vision".

Kristalletje

Ik ben niet echt helemaal nieuw hier, maar ik ben al zo'n tijd weer niet meer ingelogd geweest, dat je zou kunnen zeggen dat ik nieuw ben.
Dus ik stel me maar weer eventjes voor :)

Ik ben nog net 47, sinds anderhalf jaar weer vrijgezel, woon alleen met mijn drie kattenbeestjes.
Ik ben veel bezig met spiritualiteit, geef heel af en toe een workshopje, verder van alles en nog wat: sjamanistische instrumenten, kristallen en kristallen schedels, af en toe Tarotkaartjes en Lenormand.
Gek op tuinieren, ben mijn tuin aan het omtoveren van een verwilderd grasveld met wat struiken achterin tot een paradijsje met een spiraal van Archimedes die je kunt lopen, een Yin-Yang symbool waar je op kunt zitten met een Buddha beeld erbij (nog in aanleg), rozentuin met een groot Venusbeeld, een aardevrouw/Gaia gemaakt die half in/op de aarde lijkt te liggen enz.

Met Lenormand ben ik anderhalf jaar terug goed frusti geraakt omdat het me maar niet lukte. Nou heb ik pas een gloednieuw dek gekocht, het Gilded Reverie dek, en een ongelofelijk fijn boek van Rana George.
Momenteel ben ik dus weer druk bezig met de Lenormand kaartjes, dit nieuwe dek is een heel stuk fijner dan die standaard kaartjes, kan hier toch meer bij invoelen. Dus weer een beetje van voren af aan aan de slag, dagkaartjes trekken, bezig mijn eigen interpretaties op te schrijven van elke kaart enz.

Anyway, dat is een beetje mijn verhaal in het kort  :P

Kristalletje

Auralia

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, mijn gebruikersnaam is Auralia. Dit is mijn tweede naam. Ben een vrouw van 31 jaar. Ik ben al een tijdje bezig met tarot, maar zie mezelf nog als een beginner. Ik haal heel wat inzichten over de kaarten vd forum.

Groetjes
Auralia

Carla

Van harte welkom Auralia, en alle andere nieuwe leden van de laatste tijd  :D

winvir

Hoi Carla, Jaaaa die bedoel ik!!  en ik heb het ook al gekocht ook.
Ik zie niet hoe ik een reply op jouw antwoord kan geven dus doe ik het maar zo.
Wat een leuke, interessante en leerzame site hebben jullie.
Dank je wel