Sinds gisteren ben ik nieuw op deze site, vandaar een klein voorstelling.
Vanaf mijn 13e jaar raakte ik geïnteresseerd in het spirituele, mede door mijn opa. Die heeft mij het handopleggen geleerd, wat ik eerst op planten moest oefenen want die leven toch ook, zei opa dan.
Daarnaast las ik zoveel mogelijk boeken over dit onderwerp en heksen en kruiden gelezenom de vele mogelijkheden te ontdekken. Mijn getal is 4. Jaren terug heb ik drie of vier keer een mail gestuurd naar een coven, met de vraag: zou ik eens kennis zou mogen maken met die wereld omdat het zo bij mij leeft. Helaas heb ik nooit antwoord gekregen.
Inmiddels ben ik in het spirituele voor "mijzelf" begonnen want dit krijg je als cadeau om er andere mensen en dieren mee te helpen.
Wel voor een eigen bijdrage, want ik vind dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Mijn grootste vriend/vriendin is, naast mijn man, de wolf. Ik heb zelf een wolfhond gehad en ik merk, dat ik beter met dieren om kan gaan als ze dichter bij de natuur staan. De mensen (indianen) ook.
Dit is in korte woorden Niek.
Bedankt voor het accepteren van de uitnodiging en ik hoop veel te leren via deze web.