Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Mazzelles

Welkom Sas,

Geniet van dit forum en ... van het mooie weer :-)

Greetzzz
Mazzelles

Sas-8314

dank je wel Carla en Mazzeles :)

@Mazzeles het is idd een heerlijk weertje waar ik vanochtend al heerlijk van heb kunnen genieten :)
ook voor jou (en andere lezers) een zeer mooie dag gewenst :)   
what defines us is how well we rise after falling

Eveningstar

Hallo Sas-8314!

ik stel me dan meteen de vraag... zijn er dan zo veel en jij zou de 8314ste zijn!  :D  :D  :D

Een gekke gedachte... en wat bepaalde dingen mensen toch aanzetten tot "denken" hé!

Van harte welkom! Daar gaat het om  ;) . Voel je thuis en geniet van het kaarten leggen en van datgene, wat je leuk vindt.

Liefs,
Eveningstar

Sas-8314

ik lees pas net je reactie eveningstar  :-[
Dank voor je lieve welkom  :)
inmiddels is het forum en de kaartjes een zeer leuk onderdeel van mijn leven geworden :)
bovendien zeer  leerzaam dankzij andere die ook actief zijn hier.

8314 tja ... kind van een sperma donor wellicht  ???
nee in alle eerlijkheid was het gebrek aan inspiratie en heb ik maar voor de datum gekozen waarop ik me op dit forum heb gemeld.
Gekke gedachtes ken ik trouwens niet ;)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Niek

Sinds gisteren ben ik nieuw op deze site, vandaar een klein voorstelling.
Vanaf mijn 13e jaar raakte ik geïnteresseerd in het spirituele, mede door mijn opa. Die heeft mij het handopleggen geleerd, wat ik eerst op planten moest oefenen want die leven toch ook, zei opa dan.
Daarnaast las ik zoveel mogelijk boeken over dit onderwerp en heksen en kruiden gelezenom de vele mogelijkheden te ontdekken. Mijn getal  is 4.  Jaren terug heb ik drie of vier keer een mail gestuurd naar een coven, met de vraag: zou ik eens kennis zou mogen maken met die wereld omdat het zo bij mij leeft. Helaas heb ik nooit antwoord gekregen.
Inmiddels ben ik in het spirituele voor "mijzelf" begonnen want dit krijg je als cadeau om er andere mensen en dieren mee te helpen.
Wel voor een eigen bijdrage, want ik vind dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Mijn grootste vriend/vriendin is, naast mijn man, de wolf. Ik heb zelf een wolfhond gehad en ik merk, dat ik beter met dieren  om kan gaan als ze dichter bij de natuur staan. De mensen (indianen) ook.

Dit is in korte woorden Niek.

Bedankt voor het accepteren van de uitnodiging en ik hoop veel te leren via deze web.


Sas-8314

welkom Niek :)
leuk dat je jouw verhaal hebt gedeeld, mooi.

veel plezier nog hier en een fijne dag :)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Carla

Welkom Niek,

Mooi zo'n opa! En mooi ook wat je vertelt over de wolfshond  :)

Nonblond

Hoi,

Mijn naam is Lotte, 44 jaar. Ik woon nabij Utrecht. Mijn hele leven al bezig met het spirituele. Met de paplepel meegekregen zeg maar.

Nu is mijn interesse in de kaarten aan het groeien. Zowel Tarot als Lenormandkaarten. Ik ga eens proberen te leren hoe deze te 'lezen'.

vr. gr. Lotte

Sas-8314

goede morgen Lotte :)
welkom hier op dit (naar mijn mening) leuke en vooral leerzame forum,
veel plezier hier en een hele mooie dag gewenst  :)
groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Justcarola

Hallo Iedereen

Ik ben Carola 28 lentes jong , getrouwd en moeder van een prachtige zoon .
Ik werk parttime in een verpleeghuis .

Sinds een paar jaar zie ik ' verschijningen ' om me heen en voel ik ook aanrakingen .
Voor een paar jaar heb ik dit ' gewoon' mee genomen door mijn leven heen , maar nu ben
ik op het punt om er meer mee te willen doen . Zoals ik het zelf zeg ''ik ben er klaar voor !''

Zelf leg ik nu ook tarot kaarten en voel me hier erg goed bij , heb een goeie klik met de kaarten en leer
ze al wat beter kennen ( al heb ik mijn boekje nog steeds bij de hand ;) ).

Ik hoop via dit forum in contact met mensen te komen die mij eventueel verder kunnen helpen met mijn zoek tocht naar wie ik ben en wat ik voel en zie . Hoe ik mij kan ontwikkelen en hiermee anderen kan helpen .

Liefs Carola

Carla

Van harte welkom Carola  :)

Sas-8314

goedemorgen en welkom Carola :)
what defines us is how well we rise after falling

Eveningstar

Hallo Niek, Lotte en Carola!

Van harte welkom hier bij ons.
Geniet van het kaarten leggen en duiden.

Veel leesgenot!

Liefs,
Eveningstar

Niek

#1033
Citaat van: Carla op april 01, 2014, 00:58:05 AM
Welkom Niek,

Mooi zo'n opa! En mooi ook wat je vertelt over de wolfshond  :)

Ben een tijdje weg geweest, dus vandaar mn late reactie.
Ja mooi he, ik heb veel van mn opa geleerd en van Iyatan mn hond ook. Gelukkig zijn ze nog steeds bij me, dus ik hoef ze niet te missen. Als je dat voelt ben je bevoorrecht mens

Niek

#1034
Citaat van: Sas-8314 op maart 31, 2014, 17:47:39 PM
welkom Niek :)
leuk dat je jouw verhaal hebt gedeeld, mooi.

veel plezier nog hier en een fijne dag :)

groetjes van Sas

Sorry dat ik nu pas reageer, maar ben een tijdje weggeweest. Wil je bedanken voor je leuke reactie. Jij ook een fijne dag