Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

kreeft

welkom aan iedereen die nieuw is,  :)

tejo

Dank voor het warme welkom. En ik hoop iets bij te kunnen dragen.
:)
Chris.

Eva_84

Leuk, zoveel nieuwe leden! Welkom iedereen, tot in een of ander topic :)
:-*

Eveningstar

Hallo Chris,

welkom hier!

Hé tuinieren is mijn grote hobby en bakken... daar heb ik eveneens een zeer grote affectie mee  ;) .
En daar dan nog het kaartleggen bij! Een zeer mooie combinatie!!!

Liefs,
Eveningstar

tejo

Hallo Eveningstar,
Maak van een van de drie hobbies je beroep, dat maakt het nog leuker. ;)
Tips nodig over biologisch boeren of bakken....vraag maar raak, wat betreft Tarot, sorry, i'm a bit rusty.  :).

Take care,
Chris/Tejo.

Carla

Welkom iedereen die ik hier nog niet welkom heb geheten.

Eveningstar

Citaat van: tejo op februari 19, 2014, 23:57:38 PM
Hallo Eveningstar,
Maak van een van de drie hobbies je beroep, dat maakt het nog leuker. ;)
Tips nodig over biologisch boeren of bakken....vraag maar raak, wat betreft Tarot, sorry, i'm a bit rusty.  :).

Take care,
Chris/Tejo.

Hallo Chris,

haha... nu weet ik je wonen hé. Hou ik zeker in gedachte.

Dank je wel voor je raad i.v.m. een beroep kiezen!!! Komt van pas  :D . En by the way... een mooie timing van je, om me dit te vertellen  ;) . Thanks!

Liefs,
Eveningstar

tejo

Hi Eveningstar,
Graag gedaan, alhoewel ik niet denk dat het mijn timing was.
;)

lorynia

Hoi allemaal,
Als nieuweling hier zal ik me ook even voorstellen.
Ik ben Lorynia, 31 jaar oud, moeder van twee kinderen, alleenstaand.
Zolang ik me kan herinneren heb ik al ervaring met het paranormale, zowel helderziendheid als helderwetendheid, maar hier kon ik niet mee omgaan zodat ik een flinke muur had opgebouwd om het tegen te houden. Die muur heb ik gebruikt om eerst vooral meer over mezelf en mijn plek in de wereld te leren, dat was een behoorlijke strijd. Op het moment voel ik me al een tijd stabiel, al leer ik natuurlijk nog iedere dag bij en struikel ik nog steeds weleens. Om deze reden merk ik dat ik mijn muur steeds meer aan het afbreken ben, soms iets te hard en is alles zo overweldigend dat ik hem weer vlug terug opbouw, maar over het algemeen gewoon heel rustig stapje voor stapje.
De laatste weken is er sprake van een enorme verandering. Mijn voelen en denken lijkt veranderd, heftiger, intenser. Wat helderwetendheid betreft heb ik in 1x enorm veel inzichten, overtuigingen die uit het niets komen. Af en toe wordt het me echt te veel, want het voelt als een rollercoaster in m'n hoofd! Maar over het algemeen ervaar ik het als enorm interessant. Het grappige vind ik de bevestiging die ik steeds onverwachts krijg. de inzichten die ik krijg zijn helder en intens maar nog niet in woorden gevat, nog niet "af". Daarom probeer ik ze onder woorden te brengen, vorm te geven, duidelijk te krijgen. Hierdoor twijfel ik wel vaak aan mezelf, heb ik het wel goed begrepen, ga ik wel de goede kant op? En dan in 1x wordt ik gewezen op een artikel dat precies overeenkomt met waar ik mee bezig was, of lees ik een onderschrift dat precies resoneert met mijn gedachte op dat moment.
Op deze site heb ik al super veel van die "toevallige" bevestigingen gezien, vandaar het besluit om me aan te melden.
Hetgeen waar ik op het moment het meest mee bezig ben is het goddelijke van de natuur, en hoe alles verbonden is. In het verleden ben ik nooit met wicca/paganisme bezig geweest, en ik las hier zo veel dat overeenkomt met mijn eigen inzichten. Het is een heel grappig proces geweest, waarbij steeds iedere stap later een kleine voorbereiding bleek voor de volgende stap. Het begon met een interesse voor geneeskrachtige kruiden en planten, en via allerlei andere tussenstappen zoals (oer)voeding en kwantumfysica ben ik nu aanbeland bij energie en bioritme. Ik ben enorm benieuwd waar deze reis verder toe gaat leiden, en hoop hier veel interessante dingen te mogen lezen =)

Een andere reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik me afvraag of meerdere mensen een ander denken en voelen ervaren. De verandering voelt voor mij zo groot, dat ik me afvraag of het komt door weer een stukje muur dat is afgebroken, of dat het iets groters, collectievers is dat speelt.

Nou, tot zo ver mijn introductie, als er nog vragen zijn lees ik het wel!

Carla

Welkom Lorynia,

Ik denk dat het beide is, dat jij je er meer voor open durft te stellen, maar ik denk ook dat er een grotere verandering gaande is, dat je daarin niet alleen bent.

'De leraar is daar, als de leerling er klaar voor is', dat heb ik altijd een mooi gezegde gevonden. Ik denk ook dat het zo gaat, en de leraar.. Dat kan alles zijn, een indringende droom, een helder inzicht, dieren die je wat willen vertellen, een artikel wat je leest, een mens in een toevallige ontmoeting..

Sweetie

Hallo lorynia,

Ik heb ook van die ingevingen , ik durf ze niet altijd uit te brengen en dan krijg ik de bevestiging die wel eens een klap in mijn gezicht brengt , niet dat het pijn doet maar echt een wakker geschud !
Voelt raar en bizar aan maar ik hou er ten slotte van , is iets unieks , met kaartjes leggen is dat idem !
Ik weet niet waar het uitkomt maar het is er

Nu staat je angst op de achtergrond en nu zal je meer van deze dingen op je af komen .. je hebt een deurtje geopend waardoor er van alles naar binnen komt van info
Geniet ervan , voel je beschermd !

Dank je wel voor het delen , ik lust wel zo'n waarheden  :P
En van harte welkom !!

Liefs
Suzy

Mazzelles

Welkommes Lorynia  :)

Een uitgebreid en helder verhaal van jou.
Je komt hier informatie tegen die jou verder helpt. Hoe geweldig is dat!

Greetzzz,
Marcel

Eveningstar

Hallo Lorynia,

van harte welkom hier!

Voeding.... kwantumfysica... kruiden...echt wel mijn meug! Het houdt me ook bezig.  ;)

Liefs,
Eveningstar


Sas-8314

hallo allemaal  :)

ik hoop via dit forum meer en dieper inzicht te kunnen krijgen over kaartleggen en hierbij mijn intuïtie verder te ontwikkelen. Vooralsnog ben ik vrij onbekend met kaartleggen, maar ik hoop daar dus verandering in te kunnen brengen.
voor alles is er een tijd ...

Ik lees al wat dagen de berichten die zijn geplaatst en de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan en  dit spreekt mij erg aan en ik hoop hier dan ook zelf een positieve bijdrage aan te zullen kunnen leveren.

groetjes en een zeer zonnige dag voor iedereen  :)


what defines us is how well we rise after falling

Carla

Hallo Sas en andere nieuwelingen,

Hartelijk welkom op dit forum!