Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Ricca

Heerlijk, een zonnetje in huis, vooral in de wintertijd.
Je komt als geroepen. :) Welkom Marijke!
From Ricca with Love

Zonnetjeinhuis

  Dankjewel voor het warme welkom.  :)

Carla

Zonnetjes zijn altijd welkom!  :)

Sentire

Hallo allemaal, ik ben Irene, 39 jaar oud en sind kort erg into de kaarten. Ben nu bezig met een cursus tarot bij Sonja Elferink en op eigen houtje ben ik de Lenormandkaarten aan het ontdekken. Geen makkelijk iets, dus ben overal aan het neuzen om er verder mee te komen, vandaar ook dat ik mij hier heb aangemeld. :-)
Laat het gerust weten als jullie nog vragen hebben.

Sentire

Carla

Welkom Sentire,

Je kunt veel leren door mee te doen met de dagkaartjes!

Eveningstar

Welkom Sentire!

Veel plezier hier hé :-) .

Liefs,
Eveningstar

Eva_84


Marit


clvanr

hallo,

ook ik ben hier 'nieuw' las veel mee haha..

Hoop veel inzichten te mogen krijgen.

liefs

Eveningstar


chai

Hoi,

Ik ben hier nieuw en vind dit wel een interessante site
Waar ik heel vel van kan leren.

Liefs

Carla


Eveningstar

Veel leers dan, Chai!

Welkom!

Liefs,
Eveningstar

VlinderTuin

#958
Re: stond er twee keer dus deze verwijderd :).

VlinderTuin

#959
Hallo allemaal.

Mijn naam is Vlindertuin, ben bijna 41 jaar.
Zelf moeder van twee prachtige zonen. Mijn werk ervaring is heel groot maar de grootse ervaring bestaat uit de verzorging. Daarna de marketing in gegaan wat mij erg goed bleek te liggen.

Ben nu met de opleiding Natuurvoedingsadviseur begonnen. Dit omdat mij biologische voeding in mijn ziek zijn veel heeft geholpen en nog :). En ook nu in ons gezin doen wij bijna alles biologisch het heeft mij heel veel gebracht en dit wil ik graag met andere delen. Of andere mee helpen zelf ook beter te worden.

Mijn hobby's zijn lezen, gedichten maken, tekenen, theologie levensbeschouwing, spiritisme, wandelen, sporten dansen, muziek, theater.
Karakter: Diepgang, Energie, zoveel mogelijk leuke dingen nog in dit leven doen, genieten , plezier maken, veel reizen hou van orde en netheid huiselijke gezelligheid, maar hou ook van zoete inval. ga graag veel weg met de kinderen overal naar toe, romantisch, diepgang filosoferen over het leven het doel, spiritualiteit interesseert me heel erg maar ik heb geen speciale gaves. altijd aan het leren of in begeleiding met kinderen schoolwerk of zelf verdieping zoeken zoals nu weer met de opleiding natuurvoedingsadviseur. Ik hou van het leven en hoop hier nog lang rond te lopen.
Lievelingskleur  : Rood

De belangrijkste punten zijn denk ik wel : Ik hou van het leven, Ik hou van de zon En bovenal van mijn kinderen :). Ik voel mezelf als een vlinder rond fladderend in het leven om zoveel mogelijk te zien en mee te maken en vooral ook te leren in een zo'n kort mogelijke tijd. waarbij een dag eigenlijk 48 uur zou moeten hebben haha :). Alhoewel nu ik wat ouder word, wat meer rust ook wel fijn zou zijn haha :).