Mijn naam is zoals mijn aardse ouders mij hebben gegeven Nathalie
dus leef ik al 30 lekker spruitjes jaren jong op deze planeet
Ik vertoef veel in de bossen of omring me waar veel groen is ! Ik ben een kluizenaar mss nog niet de juiste positieve inspirerende vrienden tegen gekomen! Maar ik ben dankbaar voor de personen die nu al in mijn leven zijn ook al verschilt ons denken en levens keuzes zo enorm! Want dankbaar zijn wat u verlaat en waar je lessen hebt van kunnen leren is een kracht naar zelfontwikkeling toch?

Mijn intresse is in het spirituele, het kaartleggen het occulte op AUB nuchtere voeten op de grond basis zit er al in van wanneer ik het ontdekt heb ! Maar alleen is het niet gemakkelijk om nog nuchtere mensen te vinden die echt mensen ondersteunen en willen helpen ! Men noemt zich om de haverklap medium of paranormaal vragen veel geld en schenken valse hoop en beloftes!! Ik ben hier wegens ik graag wil contact uitwisselen mensen die me oprecht feedback geven ! Nuchtere warme sympathieke mensen ! Tenslotte zijn wij hier toch allen om te leren van elkaar en elkaar te ondersteunen ?
IK SCHENK JULLIE EEN WARM HART TOE en hoop mijn draai hier wat te vinden want het is nog nieuw

maar ik wil langzaam aan dit pad bewandelen dan wankelend te lopen ! Wandel je met mij mee?