Hallo,
Ik heb er veel moeite mee om voor te stellen merk ik. Ik kijk al 5 minuten naar dit lege scherm
en er komt niks. Ik kan jullie vertellen dat ik een vrouw van 42 ben. Gefascineerd ben door symbolen
en mystiek (wie niet in dit forum) Ooit deed ik de kunstacademie in Amsterdam. Ik heb geen kinderen en geen man, geen huisdier, geen eigen huis,bijna niks dat me bind. Wel een vriend. In de winter reizen we
naar Azie of het midden Oosten of waar dan ook waar het warm en betaalbaar is. In de zomer sta ik op markten en verkoop ik in onze ogen praktische en mooie dingen van natuurlijke materialen die we op onze reizen tegen kwamen of laten maken.
Maar is dit wie ik ben? Er is iets in mij verschoven waardoor ik niks meer zeker weet. Al helemaal niet wie ik ben.Wat ik dacht te zijn blijkt een rollenspel, een zelf gesponnen verhaal dat ik probeer te ontrafelen ipv erop voort te borduren.Het is nogal verwarrend maar het geeft ook lucht en ruimte, alsof er licht zit achter dat strak geweven weefsel van wie ik denk/dacht te zijn. Ik vroeg mij af of iemand dat herkent, en welke rol symbolen dan nog spelen?
Al enige tijd lees ik met veel belangstelling, bewondering en verwondering deze site.Deze week werd ik lid van het forum en begon een topic met de vraag: welke vraag stel ik de tarotkaarten.
Groet, Sonja