Hallo allemaal,
Graag stel ik me met dit berichtje even voor. Ik ben een vrouw van 36, gezegend met de liefde van een fijne partner en moeder van twee zonen in de basisschoolleeftijd. Daarnaast ben ik dochter van, heb ik een zus en een aantal lieve vriendinnen. Ik werk vrijwel fulltime in een leidinggevende salesfunctie. Van origine ben ik eigenlijk opgeleid als psychologe. Mijn vrije tijd breng ik graag met dierbaren door. Ik hou daarnaast van lezen, koken of wandelen in de natuur.
Mijn interesse in spiriualiteit bestaat al veel langer, het laatste jaar probeer ik me meer te verdiepen in de tarot en de kracht van edelstenen. Catharinaweb heeft me daarin veel kunnen leren. Met name dank aan Ricca en de uitvoerige wijze waarop zij de kaarten één voor één beschrijft.
Door me aan te melden wil ik graag een actievere rol op het forum in nemen. Enerzijds om misschien eens op berichtjes te kunnen reageren, anderzijds om eens hulp te kunnen vragen bij bijv. een tarotlegging of droomduiding waar ik alleen niet uitkom.
Be blessed, Arani.