Hallo Allemaal, lang gewacht om mezelf voor te stellen, denken is ook iets wat ik (te) veel doe misschien, hoewel denken rustgevend en ingevend is voor mij.
Ik ben tripletsmama, roepnaam Sandra.
Ik ben hier ooit terecht gekomen via google om eens een dagkaartje te trekken, en vond dat toen nog heel spannend, had er wel over nagedacht,...Mezelf al wat ingelezen om er niet van in een negatieve spriraal te komen, dus de tekst van een kaart goed op me in te laten werken, maanden later kroop ik in dit forum om de uitegebreide uitleg van een kaart te kunnen lezen. Dit alles begon denk ik 3 jaar geleden?
Nu vandaag de dag is dit forum iets heel belangrijks voor mezelf geworden, het red mijn leven zou ik wel kunnen zeggen. Het helpt mij te ontdekken of te begrijpen dat wat ik leer.
Waarom? Ik ben me heel dit leven bewust geweest //anders te zijn// en begrijp me niet verkeerd, hoewel ik dat hier niet uit hoef te leggen neem ik aan.
Een groot deel van mijn leven vertoef ik tussen het kuddevolk, daarmee doel ik op mensen die nergens in geloven,...en daardoor ging ik me afsluiten van,...en op veel vlakken nogal met mezelf leven op dit gebied van voor teveel mesnen onzin e.d. Ik voel, voel, kijk, zie, ervaar, maar oordeel zelden mits ik het noodzakelijk vind voor mezelf of voor dierbare waar ik een enorme binding mee heb, dit is geen egoisme, ik leef en doe of laat uit liefde.
Hedendag, zijn we jarennnn verder, ik ben nu 42 en leer iedere dag een stukje meer vooral mezelf te zijn, en dan kom ik "thuis" als ik bijvoorbeeld met jullie forum gebruikers mee lees.
De kaarten helpen mij enorm veel om tot mezelf te komen, let wel, catherinaweb is tot nu mijn enige gids die ik gebruik naast mijn eigen intuitie en dat wat me word aangereikt. Ik doe eigenlijk nooit iets wat mij niet aanspreekt en denk dat mijn liefdevolle ik aan het overwinnen is, hoop dat er begrepen word wat ik hiermee bedoel. Ik weet dat ik de pijnlijke eigenschap heb om teveel rekening te houden met de gene waar ik veel om geef, maargoed daarnaast zal ik de mooie eigenschap geduld ook niet voor niets beheersen,..
En dat heb ik nu, zeker de laatste maanden hard nodig om mezelf in stand te houden en niet te verdrinken.
Ik zou nog uren door kunnen schrijven, schijven is ook een van mijn pijnloze medicatie's om verder te komen.
Lieve Groeten Sandra.
De waarheid word in stilte gevonden,....dit zegt veel over mij,.