Hoi, ben Doesje...
Tuurlijk niet mijn echte naam. Ik was al zo brutaal om wat berichten te plaatsen zonder me voor te stellen. Ik ben moeder van 2 heerlijke (spiegelende) kinderen, heppy samenwonend in Brabant.
Al vanaf jonge leeftijd (circa 8 jaar) getrokken door het mysterie van ons bestaan..het spirituele trekt me enorm en beschouw mezelf als 'Soul searcher' van mezelf en mensen om me heen. Heb een heleboel meegemaakt waar ik altijd een les uithaal en voor mij is het belangrijk om BALANS te vinden in je leven in het hier en nu.
Ik doe de Rider waite Tarot en heb verschillende decks (in huis), heb verschillende cursussen gevolgd.
Elke dag zie ik als een nieuwe waardevolle dag waar je weer iets nieuws leert, positief denken is voor mij een 'must'.
Als ik in balans ben, heb ik een sterke intuïtie, heldervoelend (pijnen, energie, sfeergevoelig), combinerend met mijn logica (symboliek). Sinds 2 jaar kwam ik erachter dat ik ook foto's kan lezen van mensen (levend/ overleden).
Ik sta creatief in het leven en hobby er op los, van tekenen, naaien, kaarten, spreukenkaartjes, sieraden, ectr.
In menselijke ogen waarschijnlijk niet perfect, maar in de wetten van de natuur wel!
Al gaande leer je me beter kennen...
Respect voor iedereen's soul searching life.