Dank je wel voor jullie reactie allemaal.
Ik wou jullie persoonlijk antwoord geven, maar als ik het citaat gebruik loopt mijn pagina steeds weg.
Dus maar even op deze manier.
Hoyma,
Ik begrijp even niets van je post. Wat heeft jouw pluto op mijn zon te maken met mijn privezaken en controle van de overheid. Voor zover ik weet houd ik me niet met criminele zaken bezig en ik kan me niet voorstellen dat andere zaken zo interessant zijn. Ik heb geen geheime spaarrekeningen en ik hou me ook niet bezig met voorkennis bij de aankoop van zekere aandelen. So what's the problem

Xuma,
Je hebt zonder het te weten al direct een vraag beantwoord over mijn Uranus. Ik heb hem zelf altijd een beetje beschouwd als ongespecteerd, maar als je dat niet doet dan krijg ik ineens een mercurius/uranus/pluto conjunctie en dan ziet alles er net weer even anders uit.
Verder heb je gelijk over het feit dat ik snel de rode draad kwijt raak. Eigenlijk zou ik 3 dagen achter elkaar
in een horoscoop moeten kruipen en dan lukt het wel om alles bij elkaar te houden.
Ik heb de meeste horoscopen van familieleden en bekenden, dus genoeg onderzoek materiaal.
Moet nu stoppen, mijn tekst schiet steeds weg zodra ik op de spatiebalk druk, heeft iemand hier een oplossing voor?