Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 564701 keer)

Blue Birds

• Volledig lid
Re: Even voorstellen
« Reactie #1425 Gepost op: april 30, 2020, 11:40:11 am »
Hallo

Ik ben nieuw hier en zoek nog mijn weg hoe een forum werkt.

Ik hoop ik veel bij kan leren over inzicht in kaartleggen. Alvast met dank en warmte van uit mijn hart  :)

Djelis

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #1426 Gepost op: juni 04, 2020, 14:08:31 pm »
Hoi allemaal ik wil mij even voor stellen. Ik ben vrouw 38jr en heb me aangemeld op dit forum om zo meer te leren over  astrologie numerologie tweeligziellen kaarten enz.  Ik ben hier halfjaar mee bezig en het is veel  heel veel en kan niet altijd  het antwoord om mijn vragen vinden. Door dit forum hoop ik hier verder mee te komen.

Groetjes

Carla

• Administrator
  • Master lid
  • Wat je aandacht geeft groeit
    • CatharinaWeb
« Reactie #1427 Gepost op: juni 05, 2020, 00:29:37 am »
Welkom Djelis  :)

Er is sowieso al een schat aan informatie aanwezig op dit forum, en je kunt hier natuurlijk ook je eigen vragen stellen en antwoorden geven.

Thalia

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #1428 Gepost op: juni 16, 2020, 12:36:56 pm »
Dag lieve mensen, Graag stel ik mijzelf even voor. Mijn ouders hebben mij bij mijn geboorte (in 1960) een mooie naam meegegeven: Thalia. ' De bloeiende' en 'Muze van het blijspel'. Als kind vond ik het een tuttenaam, maar ben het in de loop van mijn leven steeds meer gaan waarderen, omdat het de lading dekt. Ik tel mijn zegeningen en probeer het leven van de zonnige kant te bekijken. En wordt daarbij vanuit het universum enorm geholpen.
De Stem uit de Cursus in Wonderen, die 20 jaar geleden in mijn leven verscheen, geeft mij leiding en richting in het leven.
In het maatschappelijke leven ben ik fysiotherapeut geweest. Daarna na een rechtenstudie jarenlang jurist in het bedrijfsleven en de laatste 10 jaren vaar ik op een schip. Mijn lieve echtgenoot heeft een zeilklipper en wij kunnen 20 gasten meenemen om zeilreizen te maken op IJsselmeer en Waddenzee. Nu gaat dat niet vanwege de Corona. En nu komt Catharinaweb op mijn pad. Heel stimulerend en inspirerend! Ik richt mijn aandacht voorlopig even op de Tarot. Hartelijke groeten, Thalia

Anja

• Moderator
  • Senior lid
« Reactie #1429 Gepost op: juni 16, 2020, 17:28:46 pm »
Welkom Thalia!