Hallo allemaal!
Ik ben 'Amethista', 34 jaar en wonende in België samen met mijn vriend, pluszoon, kat en hond.
Ik heb voor deze username gekozen omdat ik iets met edelstenen en mineralen heb. Vooral de amethist behoort tot een van mijn favoriete stenen.
Mijn interesse in spiritualiteit is groot en gevarieerd: astrologie (waterman, ASC tweelingen en maan in ram

), pendelen, kaartleggen, dubbele cijfers/ nummers en edelstenen, I like it all!
Ik ben altijd wel al gefascineerd geweest door het spirituele en heb in mijn jongere jaren regelmatig iets meegemaakt, maar ik heb dat nooit gedeeld met anderen. Mss bang om voor gek verklaard te worden? Of toch twijfelend aan mezelf?
Een 5-tal jaren geleden ben ik geregeld naar een kaartenlegster beginnen gaan. Zij gaf me steeds boodschappen van mijn engelen en zei dat ik beter moest leren luisteren, dat ze rechtstreeks contact met me wilden. Ze raadde me een boek van Doreen Virtue aan en vanaf toen ben ik me beginnen inlezen.
Er gaat geen dag voorbij dat ik geen dubbele cijfers op de klok zie. Sinds kort probeer ik ook dagelijks te mediteren, maar ik geef toe: daar moet ik nog in groeien.
Het pendelen en kaartleggen heb ik sinds december '19 opgepikt. Pendelen doe ik voornamelijk voor mezelf (terwijl ik heel vaak lees dat dat niet betrouwbaar is), maar af en toe vragen ook mijn vriendinnen om te pendelen.
Het kaartleggen vind ik een ander paar mouwen, omdat het toch vaak voor interpretatie vatbaar is. Hier moet ik nog verder mijn weg in zoeken.
En ondertussen blijf ik puzzelen aan mijn geboortehoroscoop. Het is ondertussen al een 3-jarenplan geworden!

Tot nu toe leer/ ontdek ik voornamelijk op mezelf, dus ik hoop hier nog heel wat op te steken!