Hallo iedereen,
Merry meet,
Al een aantal keren heb ik dit forum bezocht om informatie te zoeken en dacht dat het nu wel eens tijd zou zijn om mij ook aan te melden en mij voor te stellen.
Mijn naam is Kim en ben nu 32 jaar (1987) en woon in het Noorden des lands samen met mijn vriend en onze 2 katten.
Ik ben geboren in Friesland en woon nu alweer bijna 6 jaar in Groningen.
Spiritualiteit (zo'n breed begrip ook) is iets wat al een lange tijd mij interesseert, of beter gezegd, bij mij hoort. (in mijn mening is het een basisbehoefte voor iedereen, voor iedereen is het anders

Mijn eerste boek over hekserij en magie had ik op mijn 12e. Al snel volgde er meerdere interesses zoals stenen, tarot, energiewerk, chackra's. Met vlagen hield ik mij met natuurreligie bezig, deed een cursus hier en daar maar mezelf volledig kunnen geven was toen nog niet mogelijk.
Terug kijkend was ik nog niet klaar voor alles wat erbij komt kijken wanneer je jezelf zo open stelt. Het leven gebeurde en vanaf 2010 moest er ander werk gebeuren om tot dit punt te komen.
Nu ben ik weer begonnen met het oppakken van het geen waar ik mij zo thuis bij voel.
Onder andere tarotkaarten leggen, momenteel ben ik een band aan het opbouwen met mijn kaarten door elke dag een kaart te trekken.
Ook ben ik bezig met maanenergie, stenen, meditatie, filosofie en mythologie.
Ik ben dol op koken, boeken (nu nog vaker lezen

) , planten en docu's kijken.
Mijn gevoel van verbinding met de aarde ( Gaia ) is groot, de tijd waarin we nu leven voelt dan ook als zeer turbulent, zacht gezegd.
Een maal per week loop ik met een groepje door mijn woonwijk om zwerfvuil te rapen.
Het is al een langer verhaal geworden dan de bedoeling.
Mochten er vragen zijn, schroom niet en brand los!
Lieve groet,
Kim