Hallo allen,
Ik zal mij voorstellen. Ben nieuw maar ook oud in die zin dat ik al jarenlang Catharinaweb raadpleeg.
Inmiddels ben ik 66 jaar. Jarenlang is Catharinaweb mijn vriendin op mijn zoektocht "waartoe zijn wij op aarde"? Tijdens mijn leven run ik, nog steeds in mindere mate, een poppentheater, "Poppentheater de Zilveren Maan". Daarnaast heb ik altijd bijzondere belangstelling voor zo gezond mogelijk te leven gehad. Ik werkte binnen de natuurvoedings sector. Verbond me met oa Macro Biotiek, Anthroposofie. Nu gaat mijn belangstelling ook uit naar de Ayurvedische geneeskunst. Dit in het bijzonder gestimuleerd door een aangeboren allergische Astmatische Bronchitis, wat als gegeven de keuzes en richtingen in mij leven veelal bepaalde. Mijn motto is nu , hoe ouder, hoe gezonder. Ik doe veel aan yoga wandelen, fietsen, de natuur, muziek. Heb bijzondere belangstelling voor de Advaita, I Tjing, religie in zijn algemeenheid, filosofie.
Dan probeer ik verder van het leven zoveel mogelijk te genieten. Ik houd van dansen en theater, muziek. Zelf speelde ik klarinet, piano en accordeon als hobby.
Ik sta op een kruispunt in mijn leven. Mijn man heeft aangegeven te willen scheiden ruim 1,5 jaar geleden, na 9 jaar huwlijk en 16 jaar samenzijn. Nog steeds is dit een (s)lopende kwestie. Een van de moeilijkste, emotioneelste, vooral verdrietigste periodes in mijn leven. Tergelijkertijd een oefening om me niet door deze emoties te laten beheersen, wel erdoorheen gaan en vanuit een diepere laag in mijzelf dit gade te slaan. Uiteindelijk te laten oplossen in het Grote Geheel, het Onnoembare. Alles gaat voorbij.
Gelukkig ben ik ook moeder van 2 volwassen kinderen uit een eerdere relatie. Waarvan mijn zoon sinds kort de gelukkige vader is van Soofje, samen met zijn vriendin de moeder. Dan nog te noemen mijn dochter, mijn liefste vriendin, steun en toeverlaat.
Zo ongeveer. Hartelijke groet.