Hoi,
Ik ben tevens nieuw hier en wou me ook eventjes voorstellen. Ik tel momenteel 37 lentes en woon in België, West-Vlaanderen. Mijn roots ligt in Indië. Ik ben als peuter op 18 maanden geadopteerd door mijn 2 fantastische liefhebbende Belgische ouders waarvan ik weet dat dit een zielenafspraak was, het was voorbestemd. Van zover ik me kan herinneren in mijn leven, ben ik altijd al gefascineerd geweest door de gene zijde. Wat voor mijn toen nabije omgeving 'abnormaal' of leek was voor mij een herkenning en een thuiskomst. Ik ben de spiritualiteit altijd blijven volgen in mijn leven, soms met rustpauzes want de 'rode draad' en de 'vrije wil' kunnen zich soms heftig manifesteren. Ik heb een dochtertje, ze is nu 11 jaar en heb reeds 4 jaar een relatie met mijn vriend. Samen vormen we een 3-eenheid en correleren we met elkaar, onze verbindingen zijn sterk met elkaar verweven en de energieën dragen ons. Mijn voornaamste interesses zijn het Lenormand Kaartleggen & de Tzolkin (Maya-kalender) praktiseren, ik doe ook voetréflexologie. Dit in tegenstelling tot mijn dagelijkse job in de openbare sector waarin ik achter een bureau heel veel papierwerk behandel, ik krijg hieruit ook voldoening. Maar de combinatie maakt het heerlijk. Er is een heerlijke balans tussen dichtbij de mensen staan en individueel spiritueel blijven. Delen is BIG FUN!!! Want groeien doen we immers nooit alleen. Ik voel vanbinnen dat hoewel ik al heel wat ervaring heb, toch zoekende blijf, op zoek naar kennis, ervaringen, of gewoon om verbonden te blijven met het Licht.
Ik wens mijn dank te uiten om mij tot dit forum toe te laten. Liefs, V.