Hallo allemaal.
Ik ben Briggitte, vrouw van 50, moeder van een zoon van 18, en al ruim 4 jaar heel gelukkig met mijn vriend die zo'n beetje in hetzelfde geïnteresseerd is als ik.
En dat geinteresseerd-zijn-in bestaat uit allerlei mooie dingen die mogelijk zijn op het spirituele vlak, om jezelf steeds verder en diepgaander te ontwikkelen: een levenslange les als je het mij vraagt

Mijn passie ligt al van jongs af aan bij de Edele Stenen, maar ook zo af & toe een kaartlegging vind ik prettig. Er is hier thuis keuze genoeg van de Aarts-Engelen tot Medicijnkaarten, en ik leg ze heel simpel op mijn eigen eigenwijze wijze

Onder andere via innerlijke reizen, gebaseerd op de methode van Brandon Bays, heb ik al veel 'oud zeer' mogen opruimen, en zo is er nog wel meer wat me interesseert en waar ik me mee bezig hou, maar dat komt later vanzelf wel een keer aan bod denk ik.
Ik heb een nogal roerig leven achter de rug en begin nu eindelijk een beetje volwassen te worden hoop ik, en ben ik, als ik terugkijk, een soort van laatbloeier, iets wat vanmorgen nog maar eens bevestigd werd toen ik goog'lde op 'mercurius retrograde incarnatie', en hier terecht kwam, en onder andere dat erover te lezen kreeg.
Reden genoeg voor een aanmelding vond ik.
Wie weet wat ik hier nog leren kan, en wie weet, wat ik ooit ook nog voor eens voor ander betekenen kan.
Ik hoop hier in ieder geval onder andere het een en ander bij te kunnen leren over hoe mijn horoscoop in elkaar zit, en wat deze voor mij kan beteken. De dochter van mijn vriend, ook wel bonus-dochter genoemd, heeft deze onlangs voor mij getrokken, maar ze verblijft in het buitenland en heeft maar zelden de beschikking over internet, en zo wel, dan gaat het bijna nooit over mijn horoscoop; dan hebben we het eerder/liever over de kleinkinderen, en dat vind ik niet echt erg hoor.
Blijft het feit dat ik nog lang niet alle bijbehorende info over mijn horoscoop heb en begrijp ik er nog veel minder van, dan van wat ik al wel aan info heb vanuit al die termen~betekenissen in een 'taal' die mij -nog lang- niet eigen is
Mocht je nog vragen hebben: stel ze gerust

Dan voor nu: Namasté, en tot forums