Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

noekey

Hallo iedereen!

Nog een nieuweling erbij op het forum  :)
Ik ben al een tijdje erg geïnteresseerd in de lenormand kaarten en sinds kort leg ik ze ook zelf maar vind het nog best lastig om de combinaties juist te interpreteren. Wel wat boeken aangeschaft en binnenkort een cursusje dus ik hoop dat t in combinatie met dit forum allemaal veel duidelijker gaat worden!  :)
En ja ik moet ook gewoon leren om geduld te hebben en dat oefening baart kunst hihi

Groetjes!
Anouk

Carla

Welkom Anouk!

Je leert het snelst door het veel te doen, bijv door dagelijks een kaartje te trekken en hier te bespreken. Succes!

lieske

Hallo allemaal!

Ik ben Lieske en met mijn 19 jaar oud ben ik hoogstwaarschijnlijk een van de jongsten onder ons. Ik leg Lenormand kaartjes maar ben nog een echte amateur. Ben ook net pas begonnen met me er in verdiepen. Verder ga ik na de zomer starten met een opleiding toerisme en werk ik bij een Italiaans restaurant in Arnhem.

Groetjes,
Lieske

Sas-8314

Hallo en welkom Lieske (en anderen)
we gaan elkaar vast wel tegenkomen op het lenormand forum :)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

noekey

Citaat van: Carla op juni 12, 2014, 00:57:41 AM
Welkom Anouk!

Je leert het snelst door het veel te doen, bijv door dagelijks een kaartje te trekken en hier te bespreken. Succes!

Dank je wel Carla!
Dat is een goede tip :)

Elizabeth

Hallo , ook ik wil me even voorstellen.

Nav een aantal gebeurtenissen in mijn leven ben ik de boeken van Paulo Coelho gaan lezen.
Die boeken hebben mijn interesse in Wicca gewekt.
Via google ben ik op deze site en dit forum terecht gekomen.
Ik mag mezelf met recht een newbee noemen  ;)

Carla


hogepriesteres

Hallo allemaal. Ik noem mezelf hogepriesteres, naar een van de tarot kaarten. Een vrouw, 52 jaar, getrouwd en we hebben drie kinderen en een hond. Sinds ongeveer 10 jaar ben ik bezig met tarotkaarten en sinds een jaar weer erg intensief.Verder heb ik ook interesse in het spirituele. Ik hoop hier weer verder te leren.

kreeft

Welkom aan alle nieuwelingen  :D

lenco83

hallo aangenaam ik ben lenco83 uit het noorden en heb een cursus tarot gedaan en
sinds dien is mijn interesse daarin gaan groeien  :)
en omdat ik het een mooie site vind met duidelijke en veel informatie over de kaarten
heb ik mij lid gemaakt en hoop hier nog veel van te kunnen leren

groeten lenco

Moemie

Hallo Lieve mensen,
Er is meer tussen Hemel en Aarde, is wat ik nu accepteer.
Vroeger als kind heb ik heel veel ervaren op paranormaal gebied.
Alleen na mijn pubertijd dacht ik dat ik niet helemaal spoorde in wat ik meemaakte, dus heb ik alles onderdrukt.
En nu (ben 40 jaar), komt mijn natuur weer naar boven en heb ik besloten om het te accepteren. Soms krijg ik het één en ander door, maar weet niet of het zuiver genoeg is. Dus daar wil ik aan werken. Er is zoveel te leren op paranormaal en spiritueel gebied. Verder ben ik erg geïnteresseerd in Tarot kaarten. Zelf heb ik er nog geen, maar wil ze graag een keer aanschaffen. Verder wil ik graag mijn ervaringen hier delen.
Groeten, Moemie

Carla

Welkom Lenco en Moemie, en anderen die ik misschien vergeten ben!

WrittenByGod_

Hallo!

Ik ben hier nieuw op dit forum. Ik hoop hier veel bij te leren, en misschien wel af en toe zelf mijn (tot nu toe nog niet zo'n uitgebreide) kennis te kunnen delen.

Ik ben 24 jaar en weet al van het bestaan van astrologie van toen ik heel klein was. Ik heb een tweetal jaar terug mijn eerste inleidende lessen gevolgd. En nu in oktober start ik met een opleiding astrologie.

Groetjes!

Carla

Hallo WrittenByGod,

Welkom op het forum!

soraya

hoi
Ik ben soraya 33 jaar en woon in het zonnige Brabant samen met mijn vriend en onze katjes. ik ben nu hoogzwanger van ons eerste kindje,  het is dus een erg spannende tijd nu voor ons! ik heb in het verleden tarot kaarten gelegd , nu sinds kort eigenlijk ben ik er weer mee begonnen en is ook mijn interesse voor lenormand gewekt ! graag wil ik via dit forum wat meer leren over deze kaartjes !