Hallo, mijn voorstellingsrondje
Allereerst boeiend te lezen over de kennismakingsrondjes van iedereen. Altijd weer mooi om te lezen hoe open mensen kunnen zijn.
Ik ben 59, alleenstaand met drie schatten van kinderen, waarvan de oudste, mijn dochter 25 maart is getrouwd, de tweede sinds 29 september papa is en ik dus voor het eerst oma ben geworden. Wat een verrijking zo'n klein manneke in je armen te houden. Mijn jongste zoon is nog thuis, die worstelt nog om te accepteren dat hij autisme heeft. In 1997 ben ik voor het eerst met de Tarot in aanraking gekomen en vanaf dat moment is mijn leven 180 graden gedraaid. Ik heb een opleiding gedaan voor Tarotiste aan het SUW in Nijmegen. Daarnaast werkte in in het 'afvalputje' van de maatschappij, nl in de drugsopvang. Werk dat ik met heel mijn hart heb gedaan, maar na een hartinfarct noodgedwongen mee moest stoppen.In die periode heb ik mijn tweelingziel weer ont-moet, dat zo'n intense ervaring is, waar je ziel helemaal bloot wordt gelegd en van je ego niets overeind blijft. Je leert dat liefde niet altijd lief is en dat gehechtheid lijden veroorzaakt en ook al zijn we nu niet samen, we weten allebei dat het goed is zoals het is. Momenteel leg ik individueel de kaarten voor mensen, geef af en toe workshops.
Mijn sterrenbeeld is Maagd en ascendant is Schorpioen.
Mijn zielekaart is de Kluizenaar en mijn persoonskaart de Maan ( die me idd heel wat te leren geeft)
In de Chinese jaartelling ben ik de Metaal Tijger, wat nu ook het jaar van de tijger is.
De laatste jaren flinke druk gevoeld van Saturnus, die nu langzaam aan het verdwijnen is.
Lijkt me leuk om hier met jullie ervaringen te kunnen delen.
Liefs,
Joy